streda 30. júna 2010

Show me volume

Dnes si do parady zoberieme maskary... pouzivavam cierne no a dnes si zhodnotime tieto....

1.Show me volume mascara, Gosh
Tuto maskaru som mala doma asi measiac alebo aj viac nez som ju zacala pouzivat. A ked som ju konecne otvorila uplne som sa prelakla, ze je uz vyschnuta. Oproti predchadzajucej, ktoru som pouzivala sa mi zdala kefka privelmi sucha. Co sa mi vsak pacilo bol kartacik. Presne tento typ kartacu mozem. Vacsi pravidelny a husty. Nemam totiz rada plastove a tie take co teraz vacsinou davaju na riasenky. Ked som si ju nedavno naniesla na riasy kvoli ilustracnej fotke zdala sa mi uz lepsia. Konzistencia, hm ako som uz spominala zdala sa mi suchsia, no da sa s nou namalovat troska mi pripomina 2000calories a im podobne. No je lacnejsia. Nevytvara hrudky, mozno po case zacne...Balenie klasicke, ked sa priznam zlakala ma prave tymto balenim a napisom obsahujucim volume. Riasy zhusti. Odlicovala sa mi trosku horsie. Myslim vsak, ze pri kazdej riasenke plati, ze ucinok sa znasobi poctom vrstiev.



2. Extra volume collagene, Loreal
Dlho som si ju chcela kupit, no vzdy ked som prisla do drogerie alebo kdekolvek kde predavali tuto znacku nasla som len prazdny regalik. No tentoraz som uz neodolala a kupila ju. Ma pre mna obrovsky kartacik, s ktorym som sa musela trosku naucit narabat, myslim si vsak, ze pri akejkolvek novej riasenke sa clovek musi naucit ako na nu:). Konzistencia mi vyhovuje, riasenka nevytvara hrudky, ked pridete na grif ako pracovat s kartacom nalicite sa rychlo. Odlicovanie mi dalo trosku zabrat. Riasy vam zahusti, a hadam nanesenim vrstvi aj kvapku predlzi. No osobne vyskusala som a myslim, ze nabuduce skusim zase inu:). Inak mi vyhovuje, no pri dnesnej produkcii riaseniek je skoda zostat pri jednej.



3. Great lash (blackest black mascara), Maybelline
Ovplyvnena pozitivnymi reakciami na internete som podlahla a kupila ju. Nuz obal je krasny uplne taha oci, vesela kombinacia ruzovej a zelenej vas nenecha chladnou. No akonahle som ju otvorila schladila ma velkost kartaciku. Ako som uz spominala mam rada vacsie a tento je dost maly a na moj vkus redsi. A tak som ju hned odrucila mame. Ani som ju moc nevyskusala. Kvoli sprievodnej fotke vsak prisiel cas aj na nu. A tak som sa s nou nalicila a mozem povedat, ze ma prekvapila. Pokial nanesiete 2-3 vrstvy riasenky uz sa to s nou aj celkom da, ale ziadna slava. Cierna je naozaj cierna. Riasy obali ciernou a predlzi. Ale len podla vasich vlastnych vlastne vam dofarbi vase vlastne vyblednute konceky mihalnic. A konzistencia fajn. Hm, ale ako som uz povedala kartacik je ozaj maly, pripada mi ako tie dnesne mascary an dofarbenie malych mihalniciek. Odlicovanie pre man zase nebolo najjednoduchsie. Teraz mi to vnuklo myslienku ci by som nemala vymenit odlicovac:)



Nezabudnite si menit spiralu kazdych 6 mesiacov, dokonca som sa nedavno docitala, ze sa ma menit kazde 3 mesiace. No myslim, ze to je aj celkom casto. Sice pri dnesnych novinkach by sa to celkom mozno aj hodilo.

A este mi nieco vadi pri predaji riaseniek. Ze niektore z nich vobec nemaju testery cize si nemozete pozriet aky ma riasenka kartacik. A napriklad ja sa dost rozhodujem podla toho. A vsimli ste si ako vyzeraju testery po miliontom otvoreni, hadam aj riasenka, ktora sa normalne nehrudkuje, zhrudkovatie. Nehovoriac, ze niektore uplne zmenia konzistenciu a vonu.

2 komentáre:

  1. akorat shanim nenjakou poradnou rasenku, tak diky za tipy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee dakujem za komentar som rada pokial som pomohla no chystam este pokracovanie:) a svoju favoritku som tu zatial nedala ale clinique high impact je moja naj je sice drahsia no dobre sa mi odlicuje navyse je aj pre citlive oci a pekne maluje.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)