pondelok 5. júla 2010

Castle Lesna & ZOO Zlin, CZ

Vcera (pre mna dnes,tento clanok pisem s predstihom) som navstivila toto miestecko na Zemi. Zoo Zlin je nazyvana aj zoo kontinentov a domaci o tom urcite vedia. Priestor je rozcleneny ako kontinenty, takze si mozte vychutnat nielen faunu, ale aj floru: Ameriky, Azie, Europy, Afriky ci Australie. A teraz vas zahltim fotkami z vcerajsieho/dnesneho dna, pretoze som sialene unavena.
Je to len taky slaby vycuc:

"Zamek Lesna" v areali: studenti zan zaplatia 40kc, deti 30kc a dospeli ani neviem hadam 50?
A do ZOO je to 80kc pre deti a 90kc pre studentov.


Skoro na kazdom kroku som mala pocit, ze vidim tieto nazvy, mozno to tak nebolo no mne to tak skutocne prislo. Co vsak musim prisputit boli celkom vkusne vytvorene,oslovili ma aj ine a tiez mayske sochy z dreva len tu, bohuzial tusim ani nemam na fotke.


Tento "vtak" sa predvadzal jedna radost skratka je zvyknuty zit v svetle reflektorov, bleskajucich fotakov a predvadzanim poz:)


Lipican


No ako jej chutna....:) pokial sa sem vyberiete mozete vidiet aj mlada zirafy...


Co by to bolo za ZOO keby nemala slony tu maju az 3 slonie samice. A ako sme sa dozvedeli ten den sa moc dobre nevybuvali, totiz stale do seba stuchali. A aj to, ze sa nemozu chovat v jednem priestore so samcom, ale musia zit oddelene, a ze slon je taky zabavac, ze rad co moze presunie. Ze im tam nechali strom a ten behom mesiaca znicili, takze na ostatnych su take tie oplotky s prudom,a ze co neni prikovane to presunu. A vyhradne pocuvaju len svojich 2 osetrovatelov. Volaju sa Kala, Izu? a 3tiu si nemozem spomenut.


Tiger usurijsky, inak krasne zviera, ma leharo....tiez ma rad slniecko


A nebol jediny, no nie je sladky ako si buva, kapybara alias zvacsene morske prasiatko...


Rodinka lemurov...zapozovali...a neskor sli nadvazovat aj kontakty s navstevnikmi ZOO


Mlade ma aj labut ci kacka, ci co to bolo ani neviem kedze tam je toho ohromne mnozstvo a keby chcete vediet mlade ma aj tava:)


O tohto papagaja som mala ozaj starost, bol strasne rozculeny ani neviem preco, ale skriekal na celu Zoo teda na svoje blizke okolie a miesta precitol az do amoku ked si akoby zacal buchat hlavu striedavo raz na pravo raz nalavo, a pritom mal zdvihnute perie na hlave kridla dosiroka roztiahnute....no des a hruza:)


Magnetka na pamiatku...


A cesta domov...


A nedivte sa, pokial tam stretnete pstrosa asi na 5 stanoviskach:), mne uz sa zdalo,ze sa tocime dokola, len kazdy bol iny typ:)

p.s.Tymto by som chcela pozdravit moje "2 followers":)

Kvoli vam si aj oblek obliekol...druhy James Bond:)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)