utorok 13. júla 2010

Eye shadows L´oreal

V prvom rade tieto tieto tiene mam uz dlhsie a v sucasnosti ich v obchodoch najdete vo vynovenom obale:(priblizne takyto typ)



L´oreal Color appeal trioPro som si nekupovala ja. Kupila si ich mama, po case sa akosi ocitli u mna a ja ich poctivo vyuzivam. Skladaju sa z 3 tienov ja vyuzivam viac-menej len dva a to hnedy a taky do zelena. Aby som nezabudla tieto tiene su urcene pre zelene oci, ja mam sice hnede, ale ved to nie je az taky rozdiel. Z tejto paletky nepouzivam biely tien, nie je cisto biely ani kremovy, no mne sa zda v kazdom pripade dost svetly. Tiene su trosku metalicke. Vydrzia a dobre sa nanasaju. Ja vsak nepouzivam prilozene aplikatory. Celkovo mi vyhovuju, maju dobru pigmentaciu. Vlastnim odtien 319Gloden Green.









Dalsimi tienmi su Made for me naturals (brow&duo eye shadow) for blondes. Odtien 401 blondes. Tieto su skor praskove bez metalickych odleskov. Trosku sa prasia. Takze ako uz nazov hovori su na to, aby vyzerali co najprirodzenejsie. Sklada sa tiez z 3 tienov pritom 2 su na viecka a jeden je na obocie. Vyuzit sa daju vsetky 3. Su jemnejsie, urcene najma pre blondinky. Vzadu najdete aj navod, ktory tien kam pouzit. Jednotlive tiene su aj oznacene cislami. Ja som si prvy krat zle precitala navod. Nie, ze mam tien 2 nanasat od rias, ale od obocia, co mi bolo aj divne a nespravila som to tak. Nuz vidno, ze clovek je tvor omylny:). Mozno to zavisi od sikovnosti. Tien na obocie ocenujem, vyzera celkom prirodzene a pokial nemate obocie, ktore musite korigovat ceruzkou je toto idealnym riesenim. Myslim vsak,ze je umenie nalicit sa s prilozenymi aplikatormi.











2 komentáre:

  1. pěkné stíny, už jsem se na ně také koukala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto ti fakt mozem doporucit, tie prve pouzivam uz dlhsie, je to aj vidno:) a fakt som s nimi spokojna, tie druhe som zacala len nedavno, su take jemnejsie.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)