utorok 6. júla 2010

New stay matte foundation, Rimmel


Tento make up som videla na jednom blogu, a po vyskusani jednej vzorky som si povedala, ze pojdem do toho. Hm, neviem ci som spravila dobre. Je to sice vynovena verzia obsahujuca bavlnu-na matovanie (kde vsade sa dnes da najst bavlna), rumancek(kamilku)- na ukludnenie, uhorku na udrziavanie sviezosti a vitality. Tiez vam zarucuje 12 hodinove matovanie. Na toto ma vam poviem len tolko, ze ma pobavila reakcia, kde na nieco podobne, ktosi napisal: Kto ma make-up na tvari 24 hodin?
Konzistencia make-upu mi vyhovuje, akurat nie je urceny na privelke krytie. Na stupnici od 1 do 3 by som dala krytie asi na 1,8. Jednym slovom na privelke krytie nie je urceny. Skor na zjednotenie pleti. Asi mi momentalne vyhovuje aj preto, ze som opalena. Zo zaciatku mi pripadalo, ze matuje tak az ho je na tvari vidno, no teraz som sa ho uz naucila roztierat a je celkom fajn. Myslim vsak, ze existuju ovela prirodzenejsie make up, aj ked ma minule moj priatel dojal otazkou: "ty pouzivas make up?". Na odpoved, ze "hej", on ze," ja ze to je nejaky krem". Tak ale pre nenarocnych celkom fajn. Mala som vsak dojem, ze po case mi pod nim zacalo drazdit plet.
Neviem celkom opisat ako vyzera na tvari no mam z neho pocit, nie ze by vytvoril masku, ale skratka ta matujuca zlozka vo mne vyvolava pocit ako ked by ste si poprasili tvar pudrom. Co sa sice ma..no neviem ako to dobre opisat.
Mam konkretne odtien 103 true ivory, cize jeden z najbledsich. A je to asi jediny vyrobok od Rimmelu u mna. Mama mala od Rimmelu ruz a musela ho prestat pouzivat, lebo nan chytila alergiu.

A este som vam chcela povedat, ze so sa docitala, ze pre plet nie su vhodne vyrobky, na ktorych je uvedene, ze su antibakterialne. Vasa plet ma totiz urcite bakterie, ktore jej vytvaraju ochrannu vrstvu a ked tuto vrstvu znicite produkti vasa plet je nachylnejsia k citlivosti a roznym inym "defektom, porucham"...takze s antibakterialnymi produktami opatrne!

Len ilustracne fotky....


Aku mate skusenost so znackou Rimmel vy?
A aby som nezabudla treba si davat pozor na mnozstvo, ktore vam vyleti z krabicky, je trosku tekutejsi.

Aby som vas previedla troska nazormi na make-upy z jedneho fora:

"...mam citlivu kozu pouzivam Rimmel cool matte, teraz mam Maybelline Pure - tymto dvom doverujem...nesklamali"

"ked som pouzivala Rimmel nebola som spokojna, preto som presla na Wonder finish od Maybelline a neviem si ho vynachvalit, je skvely"

" ja mam superstay silky a je fajn, lebo dlho vydrzi"

" ked som zacala pouzivat make-upy zacala som Rimmel, potom wonder finish Maybelline, medzitym som pouzivala uz dalsie dva make-upy superstay silky a affinitone, no ten wonder finish mozem kludne odporucit"

"ja som mala rimmel make up a nebola som spokojna, ale co som mala la roshe possay tak ten je fakt jednotka cisti plet a prekryva...."

" pouzivala som superstay silky Maybelline, ale ked si to zoberes je tam 15 ml kremu a 15 ml make up tak sa mi rychlo znicil , aby si mala 30 ml make-upu potrebujes dve balenia to je 20eur, a to je podla mna dost.."

"rimmel o nicom, maybelline super, no superstay sa mi rychlo minul, ale wonder finish odporucam a aj affinitone je ok"

" no ja som si nedavno kupila ten maybelline superstay silky a som s nim velmi spokojna.lahko sa nanasa, je velmi prirodzeny a nemam pocit, ze by som mala na tvari omietku, vrelo odporucam a navyse aj pekne vonia a nie je drahy"

"rimmel make upy su hrozne, penove nechutne, tekute nic nekryju, maju hroznu farbu.."

"moja sestra si kupila rimmel stay matte,lebo jej kamoska povedala ze je uzasny, no teraz ho am skoro cely odlozeny a pouziva maxfactor, vyhodene peniaze."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)