nedeľa 19. septembra 2010

Paris time 4

Posledny dnik sme mali stravit kombinaciou navstevy par miest, jednym z nich mal byt aj Eurodisneland. Lenze dost veci vychadzalo az moc pekne, napr. pocasie, ktore malo byt okrem jedneho dna, dazdive a skarede a bolo to presne opacne. Zatial, co sa pocasie vzdy vyprsalo cez noc a cez den bolo krasne slnecno teplo(aj preto mam ako blb skoro na kazdej fotke to iste, akosi som nezvladla pripravit sa, aj preto, ze vsetci, ze vec v Parizi je vzdy skarede pocasie).
A preto sme nenavstivili miesto, kde sa aj dospely vracia do svojho detstva, ale zvolili zvysok planu a uzili si volnejsi den.
Navstivili sme modernu stvrt La Defense, fakt sa oplati vidiet nielen z dialky
Ako Janko Hrasko zasadil hrasok a ten zacal klicit (teda to je moj osobny nazor:))
Najznamejsia stavba "Obluk"
Po navsteve Sturbuck a Sephory nemohla byt moja spokojnost vacsia:)
Obrovsky palec(povodne som tu chcela dat inu fotku mojho mini palceka s nim:), ale na tejto viac vynikne)

Odtial sme zamierili na slavny cintorin "Cimetiere du Pere Lachaise", mimochodom mozem zamachrovat, viete co to znamena v preklade? Aj hej vdaka spoluziakovi, ktory vie po francuzsky, preklad je "otec stolicka"

Socha slobody na cipe ostrovceka obmyvaneho Seinou


Flamme de la liberte - toto by sme boli vynechali, keby mojho draheho nezenem hadam cez pol mesta do Sephory, ktora bola nakoniec zavreta. Ale svalovicu som z toho mala riadnu.
Takouto lodkou sme sa plavili po Seine
Na stanici metra Louvre Rivoli Vas cakaju aj nielen taketo kusky
Co by ste povedali na hupajuceho plysoveho medvedika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)