streda 22. decembra 2010

Liquid crystals


   Ako sa máte?
Darčeky pobalené? Priznám sa aj, keď mám množstvo tém na posty, akosi som sa dneska od radosti nevedela rozhodnúť, ktorý uverejniť.


   A tak to vyhrali tekuté kryšály. Možno ste o nich už počuli, možno nie. Sú jemne olejovitej textúry, s pumpičkovým dávkovaním. Konkrétne mám od firmy Black (modré) na poškodené a namáhané vlasy. Existujú ešte ďalšie typy napr. na suché, či roztrepené končeky.


   Čítala som viacero názorov na tekuté kryštály, a tak som bola aj sama zvedavá, čo to vlastne bude zač. Či pomôžu, a či nie. Výber padol zrovna na tento problém, pretože som mala pocit, že po lete potrebujú vlasy nabudiť. 
A mám pocit, že pomohli. 
Modré tekuté kryštály sú určené na poškodené a namáhané vlasy, vhodné aj na rozdvojené (roztrepené ) končeky, či ako ochrana pri žehlení (túto variantu som neskúšala), či fénovaní.
Službu Vám urobia aj pri pôsobení slanej morskej vody, či chlórovej. No nevyhnú sa ani ochrane proti slnečnému žiareniu a vetra.

   Troška mi pripomínajú jeden produkt, ktorý som už chcela dominúť ( na spodnej fotke ružový )a tak som ho vliekla na dve slnečné dovolenky. Vždy keď som si umývala vlasy od morskej vody (každý deň) a následne aj doma po umytí pri sušení som si naniesla malé množstvo na vlasy a poviem Vám, škodlivý účinok morskej vody, slnka a iných nepriaznivých vplyvov bol o poznatok menší. Dokonca som bola prekvapená zo super stavu vlasov. Spomínaný produkt je tiež určený na žehlenie vlasov. Je olejovej konzistencie, taký hustý ako aj kryštály, možno kvapku hustejší. Bezfarebný. Obsahuje silikóny.


Tekuté kryštály môžem teda porovnať, len s čisto podobným produktom. Black kryštály treba nanášať v malom množstve, vlasy nezaťažia, podporia lesk. A môžem povedať, že zlepšili ich kvalitu. . Za vyskúšanie stoja. Vaše vlasy to ocenia. Ako plus je balenie:). Nanášať treba skôr do koncov a dĺžky, nevadí, keď sa priblížite aj k hlave:). Výrobok obsahuje ľanový olej, ktorý regeneruje vlasy. Talianksy výrobok. Spokojnosť. Výsledok uvidíte cca. po 2 týždňoch, možno aj skôr:). Nevyčítala som nikde , že by obsahovali silikón, takže ublížiť by nemali.

3 komentáre:

  1. Na tekuté krystaly jsem zatím četla jen samou chválu. Mám v plánu si je také pořídit, teď po melíru už nemám vlásky v tak dobré formě, tak snad by jim to mohlo pomoci. Mimochodem cukroví je napečeno, dárečky zabalené, stromeček ozdobený, takže si už hodlám jen užívat té vánoční pohody. Tobě přeji krásné Vánoce a do nového roku jen to nejlepší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ich mám tiež, zmenu som však nezaznamenala. Možno som ale skoro upustila od ich používania (mám skoro ešte plnú lahvičku), možno sa k nim ale vrátim keď píšeš, že fungujú. Možno začnú aj u mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)