nedeľa 16. januára 2011

Small trip



Pekný večer:)

  Včera sme si  s priateľom spravili malý výlet do Žiliny. Aj keď som tam nešla s predstavou, že si niečo kúpim nakoniec som predsa len neodišla naprázdno:).
Vpravo vidíte moje úlovky. Aj keď by som zhodnotila, že sa mi zdá, že v obchodoch toho majú čím ďalej tým menej...
Keď som už padala únavou rozhodli sme sa, že ideme na "kafe". Čašníčka nám asi moc nerozumela, a nakoniec sme namiesto vanilkovej a karamelovej kávy dostali niečo iné, ale podobné. Rozhodne mi však nechutnalo ani jedno. Takže som sa potešila, keď som v jednom obchode dostala za nákup možnosť ísť na kávu vo dvojici "free". Čo na tom, že sme takmer nestihli vlak domov:)).

p.s. Dnes som si dala broskyne a boli výborné. Mňam! Takže hor, sa do konzumovania zdravého ovocia:). Nezabúdajte, že obsahuje vitamíny:) + je chutné!
p.s. 1  Do komentárov mi môžte napísať, či sa Vám takýto typ príspevkov páči.

Užite si zvyšok víkendu:)

2 komentáre:

  1. na ozvlastnenie tvojho "recenzioveho" blogu je tu super :) ja mam rada taketo clanky. a aj tvoje ostarne su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem za nazor:)si zlata, ze si to napisala:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)