sobota 26. marca 2011

Cous-cous

Aj vy nasávate slnečné lúče? Konečne sa nám oteplilo a prišla jar. A áno zaregistrovala som, že to už nejaký čas trvá, ale táto téma ako úvodník sa mi zdala vhodná.
Onedlho príde leto a s ním aj čoraz menšie zahaľovanie. Preto som sa rozhodla zdravovať sa zdravšie. Dodržujem to síce už dlhšie, no sem-tam "ukĺznem" aj na niečom zakázanom. 
Kombinácia týchto zložiek ma napadlo, pretože mám strašne rada konzervy Rio mare. Využívam ich hlavne, keď som mimo domu a nemám čas. 
Stačí Vám len kuskus, hrášok a kukurica z konzervy, tuniak v oleji (preto v oleji, aby kuskus nebol moc suchý), papriku, uvarenú mrkvu, a ďalej je to len na vašej fantázií. Nie, že by doteraz nebolo:D. Ja som k tomu pridala aj rajčinu, uhorku a trošku šalátu na dozdobenie:D
Mňam!!

... dobrú chuť...



Ako ste na tom Vy? Tiež sa snažíte stravovať zdravo?
Jedávate kuskus? Na aký spôsob?

2 komentáre:

  1. vyzerá to veľmi dobre- už asi viem, čo si dám dnes na obed :)
    a btw, ďakujem krásne za ten tip na rúž:)
    a btw2, máš novú followerku :)


    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dolcezuzka: super, že som ťa inšpirovala!:), a nemáš zač rada pomôžem, podľa mňa tam isto niečo nájdeš, a strašne sa teším, že si followerka!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)