nedeľa 1. januára 2012

Prvý príspevok

Photobucket
Všetci sme sa prehupli do Nového roka. Ten môj tohtoročný Silvester bol tak trošku papučový. Vlastne nie troška, ale úplne. Ala vyhovovalo mi to, asi starnem:). A čo ten Váš, boli ste sa baviť, alebo ste sedeli pri telke, kde nebolo ani čo pozerať? My sme si pozreli film "Bad teacher". Videli ste? Pokiaľ nie, neváhajte!

A aby tento príspevok nebol o ničom máte tu pár fotiek prírody z našej chladnej prechádzky. Povedala som Vám, že sme dostali zásah "kašovitého" snehu od okoloidúceho auta? Aj tak sme si tu prechádzku užili a ja som ako obvykle vymrzla. Mám radšej "plusové" teploty. Fascinovala ma však farebná škála prírody a celková scéneria:).
Photobucket
Photobucket

Photobucket

A keď už je ten Nový rok, zo srdca Vám prajem všetko dobré, aby bol pre Vás šťastný, prežitý v láske a zdraví! Aby ste sa so všetkým hrdo popasovali a prijali všetky výzvy života!
A nezabudnite sa usmievať a myslieť pozitívne!

Takto sa pasujem so snehom ja:
Photobucket
Krásny večer!

p.s. Napíšte mi, či Vás takéto príspevky zo života bavia.
p.s.1 Dali ste si predsavzatie? Aké?
p.s.2 Tešte sa na nové príspevky!

9 komentárov:

  1. Koľko snehu!! Pravá silvestrovská romantika :)

    www.catonthego.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné prostredie, kde to je fotené? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten film som si ešte stále nejak nepozrela,ale chystám sa naň:)ja som bola na námestí a potom u kamarátky na párty takže parádička!!parádne som do tohto roku vstúpila tak sa teším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné fotky :) síce som za teplejšie počasie, ale keď už je tá zima, aspoň by mohlo nasnežiť :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne fotky a prostredie!
    kde si to fotila?
    btw, Bad Teacher je super, smiala som sa z toho poriadne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ejha, sneh! Uz pomaly ani neviem, ako to vyzera.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. príspevky ma bavia a to veľmi! najmä tie fotky sú parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som ho videla, a je celkom v pohode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Angelina Ballerina: no to hej:)

    Veruška+dolzezuzka: jedna dedinka pri Čičmanoch...

    nina: no my mame nasnezene aj doma, aj ked dnes sa to zacalo uz topit..

    lučiak: tak to zase ja hej, aj ked je to taky sviatocny sneh..len na vianoce a silvester..

    Beth Hisemova: to si ma potesila, dakujem...som rada, ze sa paci:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)