utorok 10. januára 2012

We are "in"

... pretože sem podľahli modernizácií a tak ako mnohé blogy sme rozšírili svoje pôsobenie aj na Facebook.
 Síce ste sa k otázke, či chcete FB Fan page (ako vznešene to znie) moc nereagovali, ale aj kvôli jednej kladnej odpovedi sa to oplatí. Navyše tak môžte sledovať dianie na stránke, novinky, momentky,... 
Verím, že Vás to tam bude baviť.
Enjoy!



Postupne sa to tam rozbehne len mi dajte čas!
Krásny deň!

p.s. Sledovaním budete vždy vedieť o novom príspevku;)

https://www.facebook.com/pages/My-sweet-strawberries/232707286806501

4 komentáre:

  1. Sleduju a jsem ráda, na FB mám hezky všechno po kopě;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lajkujem :)
    aj ja tam som, ale ani za boha (pardon za výraz) neviem, ako do textu pridať ten like button ako Ty- pokúšala som sa na to prísť asi 50 min a nič :/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)