pondelok 18. júna 2012

I am 2 years old baby!

Tak a je to tu!
Po prečítaní vašich komentárov som sa nakoniec rozhodla nechať to na Uja "Random-a". 
Šťastena sa usmiala na číslo 8, pod ktorým sa skrývala "MARTINA500"
Do výberu postúpili len komentáre, ktoré obsahovali aj e-mailovú a to aj tie, ktoré ste ju dodatočne dopísali. Pointa bola v tom, že tá bola vlastne vaše súťažné meno.
Niektoré komentáre ma fakt zaujali  (chválim kreativitu) a najradšej by som poslala výhru všetkým 40, už len za účasť. Viac názorov, väčšia objektívnosť. BB cream som mala však len jeden, aj to vyžobraný. V jednom ste sa však poväčšine zhodli, a to že ste sklamané z BB od Garnieru.
Dosť bolo rečí:). Za chvíľu je čas ísť spať, tak aby ste si stihli tento príspevok prečítať do konca.
Martinka zo srdca gratulujem a dúfam, že ti výhra dobre poslúži a z testovania budeš mať radosť nielen ty, ale aj tvoja pleť!
Trošku Vás zahrniem informáciami:
Mnohé poteší, že prišiel ten správny okamih nabehnúť do lekárne (zoznam partnerských lekarnía doplniť zásoby "micelárky" od Biodermy. Čaká na Vás vo výhodnom balení 1+1:). A tentoraz aj s praktickým pumpičkovým dávkovačom!
Hneď ako sa dostanem do najbližšej, hádam si kúpim aj dve balenia:))).
A čo vy?
Používate ju? Alebo ste verné inej?

Photobucket
Ak vám nič nehovorí názov nadpis -blog včera oslávil 2 roky. Dostal krásnu paletku, s ktorou teraz môžem naplno tvoriť. Ešte mať dokonalý tvar oka a pleť. Ale zase treba to brať ako výzvu.

Ďakujem Vám za podporu a silu pokračovať ďalej. Viem, že blog nie je nič extra na "trhu" (dokonca sa v poslednej dobe vyrojilo aj pár veľmi šikovných blogeriek a dúfam, že nezaspia na vavrínoch a budú tvoriť aj naďalej v rovnakej kvalite), ale som rada, že sem aj napriek tomu aspoň raz za čas zavítate!
Budem sa snažiť, aby Vás to tu bavilo aj naďalej!
Prípadne námety a sťažnosti píšte pod príspevok (presne ako to býva v Knihe želaní a sťažností).

A teraz už líčenie, ktoré ste mohli vidieť aj na  facebooku. Fascinuje ma táto kombinácia farieb a to nielen na oku, ale aj v outfite (na sebe som ich však ešte neskúšala použiť:)) ).  
S mihalnicami:
Photobucket
Photobucket
A bez nich s menším zvýraznením farieb.
Photobucket

+ niečo zo soboty:
Moc som si toho na víkend nezbalila, ale prechádzku do "scivilizovaného" lesa sa s tým dalo ísť.
Vychutnali sme si výhľad, porozprávali sa a zliezli dole do dediny:D.
"Toť vše přátelé!"
Photobucket
Dobrú noc!

5 komentárov:

  1. líčenie sa mi veľmi páči :) A ako pozerám na to vyhodnotenie, tak zisťujem, že som sa asi zabudla zapojiť... ach ja krava :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem blogu k narodkam:D:))
    Niektore blogy ti proste prirastu k srdcu, aj ked existuje milion inych, mozno s lepsimi fotkami, vzhladom alebo boh vie cim...
    A pekne oko si si namalovala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na tu micelární vodu od Biodermy se musím zajít podívat do lékárny. Potřebuju novou, a tahle akce se hodí =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som to vyhrala ! :D to by som v živote nečakala ďakujem krásne, určite spravím recenziu na mojom blogu :) ešte raz DAKUJEM :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)