štvrtok 14. júna 2012

Love is full of colors

Keď sa "utrhnete z reťaze" a dostane sa Vám do rúk lak telovej farby idúcej do hneda ako napr.Sally Hansen 220 Café Au Lait, farebné flitrové srdiečka....môže to skončiť aj takto.
A dáte tým, všetkým najavo, že ste v tom až po uši:D.
A teraz pravdu:
Inšpirovala som na jednom blogu. Páčil sa mi nápad ako oživiť niekedy až príliš nenápadný telový lak na nechty. Už som si presne nepamätala farebnú kombináciu srdiečok, ale myslím, že až toľkoto ich tam nebolo:). Nabudúce to skúsim radšej orientovať tak na 2-3 farby:). Alebo ešte lepšie, ak sa vám to páči,  skúste to vy a potom mi nechajte odkaz, rada sa pozriem!:P
Photobucket
Photobucket
Cez víkend to tu moc žiť nebude, veď viete, že má byť vonku konečne pekne. A navyše mám výčitky svedomia, tak si chcem trochu šetriť oči. Uvidím, či sa mi toto moje malé predsavzatie podarí splniť!
Ak by som sa tu už neukázala, prajem Vám krásny slnkom nabitý víkend!

p.s. Už ste vyskúšali nejaký lak od Sally Hansen?

29 komentárov:

  1. Jeej vyzera to tak hravo:D Aj ja mam take srdiecka doma, musim to niekedy skusit:) S dobrym napadom si prisla:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkný a originální :)) Na té první fotce, mi to připadalo jako kdyby to bylo udělané grafikou v pc, ale potom jsem se do toho zakoukala a usoudila, že si musím někdy vyzkoušet... Kde jsi koupila ty srdíčka?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v jednom e-shope, adresu si nepamatam. Objednala som si ich najprv z jedneho, ale odtial mi pani povedala, ze su vypredane, tak som skusila inde a mali ich. Skus hladat v googli pod: srdiecka na nechty, flitrove srdiecka...

      Odstrániť
  3. Ten telový vyzerá skvele a tie srdiečka máš odkiaľ?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lak som ešte nevyskúšala, ale dávala som si strieborné srdiečka na hocijaký podklad a vyzeralo to celkom dobre.. tebe to vyšlo úžasne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj mne sa to srdieckovanie paci :) a inak SH som este neskusala..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aké roztomilé!
    máme rovnaké predsavzatie :) ja sa snažím šetriť oči, len pri učení to veľmi nejde ;)
    krásny víkend prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeej, to je velmi pekne a napadite :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásně nazdobené, Evie. A ten lak je krásnej sám o sobě!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, rozjíždím stránku. A chtěla bych tam i nějaké návštěvníky (čtenáře) .. Takže toto je taková moje reklama. Jinak, když má někdo blog.cz tak se spřátelují, a tak mě napadlo. nechceš spřátelit. :)) jestli víš o co go :D

    http://nicolka.webmium.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Miluju laky tělové barvy:) Navíc s těma srdíčkama to vypadá skvěle:) Akorát bych se bála, že se mi brzy odloupnou:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne do dneska vydrzali len 3:(, je to taka chvilkova zalezitost. Asi ich treba dat vtedy, ked je lak este nezaschnuty a potom samozrejme prelakovat priehlasnym:)

      Odstrániť
  11. tak toto uz hej!!!! mam tiez podobne ♥cka, ale po par okamihoch mi v nechtov vzdy zmiznu :(
    ale je to kraaaaaaaaaaaaaaasnucke - romanticke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne vydrzali do dnesneho dna 3...ale boli to zrovna tie, ktore som dala este, ked bol lak pomerne cerstvo naneseny a samozrejme som to cele prelakovala top coatom:)

      Odstrániť
  12. Teda to je krásné, moc se ti to povedlo:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lovely nails!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vesele nehtiky.. kam beries tu inspiraciu na pisanie postov o kosmetike. ja napisem jeden a uz mam pocit, ze som vsetko zo seba vycerpala..

    OdpovedaťOdstrániť
  15. no niekedy sa aj sama divim:DDD

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)