pondelok 30. júla 2012

Glitter flower

Pôvodná predloha bola v tmavšom (rozumej tmavo-zelenom) prevedení. Ale tmavé farby na končekoch mi moc "nerežú". Vtedy mi pripadá akoby som končeky ani nemala. Preto som zvolila jemnejšiu ružovú kombináciu. Čierny okraj je podľa mňa moc ostrý. Páčil by sa mi tenší. Použila som naň akrylovú farbu a kedže to bolo prvýkrát, musím si to s ňou ešte natrénovať.

Najprv som si spravila šikmý pruh s ružovým ESSIE French affair. Po zaschnutí som si s tmavším odtieňom ružovej od ESSENCE Spacy pink (nail art pen) spravila lupienky kvetiny. (Toto "pero" Vám moc neodporúčam, pretože aj po zafixovaní priehľadným lakom sa z nechta rýchlo odlupne). Ešte pokiaľ je tento lak mokrý je dobré naniesť biely okraj (použila som nail art-ový), aby sa do seba farby "vliali" a nemali ste ostré hrany. Ja som to tak nespravila. Po jeho zaschnutí je na rade čierne olemovanie kvetu. Robila som ho akrylovou farbou. Kvet doladíte bodkami v jeho strede a mriežkou v efekte odlesku na prúžku prvej ružovej.
Pre 3D efekt:) (tak som si to nazvala ja) som naniesla PUPA efektný nadlak a k nemu ešte prisypala pár sypkých trblietok.
Výsledok som prešla NYC Turbo dry top coat-om, ktorý by mal urýchliť schnutie laku. Sľubuje lesklú, ochrannú "top coat" vrstvu už za 60 sekúnd. Má sa aplikovať 2 minúty po nalakovaní lakom. Kúpila som si ho po prečítaní recenzie u Lili. Porovnávala známy Essence Better than gel nails top sealer, (ktorý sa mi nepodarilo zohnať) a tento, ktorý bežne zoženiete v 101 drogerie asi za 3,29 eura.
Schnutie s ním mi vyhovuje, lak drží (ale myslím, že záleží od človeka).  Keď sa mi s ním pár krát podarilo zasiahnuť aj kožičku, po umývaní vodou sa oddelil od kože a dal sa v pohode zoškrabnúť. Vzhľadom pripomína na koži niečo podobné, ako keď vám na ruke zaschne sekundové lepidlo. Po 5-7 dňoch si ho môžete zlúpnuť aj s lakom a nemusíte používať odlakovač:). Za tú cenu som maximálne spokojná a odporúčam Vám ho vyskúšať!
Photobucket
Photobucket
Vyskúšali ste už spomínané "urýchľovače schnutia"? S ktorým ste boli spokojnejšie?
Používate nejaké alebo máte iné "finty"?

Majte sa krásne, kočky!

25 komentárov:

  1. Já chci taky takové nehtíky jako! :D

    http://sunnyym.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné nehťíky :) Tohle já umět.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som z nadlakov vyskúšala akurát Sally Hansen, taký s modrým vrchnáčikom, už sm zabudla názov, ale že by som z neho bola nejaké preč, nemôžem povedať. Na začiatku možno aj hej, ale časom ma to prešlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love this style, it´s absolutely perfect! =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow I love these nails!!!

    www.thesequincinderella.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paráda, si naozaj šikovná ! Ja by som to s mojou netrpezlivosťou a nevytrvalosťou nedotiahla ďaleko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc se ti to povedlo, ale z té věty kde píšeš, že jde lak sloupnout z nehtu bez odlakovaní mi naskočila husí kůže :-D... To se přece nedělá :-D...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lenze, ked uz par dni mas priehladny lak zacne sa z krajov odlupovat. Mne osobne pod tie jemne nadvihnute nechty idu vlasy, ked si ich rukami prehrabnem a šticujem sa...a pocula som, ze podobne je na tom aj ten top sealer od essence..ja som si to nevymyslela..

      Odstrániť
  8. Evie, tohle je přímo umění. Jen místo štětců a paletek se používají laky, barvy a třpytky:-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som si to musela na 2x precitat, lebo som si sprvu myslela, ze mi vycitas, ze nemalujem na papier, ale na nechty a dakujem! zlata si!

      Odstrániť
  9. sú krásne, ja dostanem teraz sadu na gelove nechty takže idem robiť pokusy tiež :D máš krásny blog!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fiha, tak to bude radosti, ked ti dojde do ruky, co:)?drzim palce pri tvoreni, dufam, ze sa pochvalis!...dakujem..

      Odstrániť
  10. krasne..mas moj obdiv, ja by som nevydrzala sa s tym tolko piplat, sak ja mam problem vydrzat, kym mi zaschnu dve vrstvy laku na nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale vydrzala, zas tak dlho to neschne, aby si sa stihla tolko nudit:)

      Odstrániť
  11. jéééj veľmi krásne sú :) páánečku, ja by som niečo také nevytvorila ..........

    OdpovedaťOdstrániť
  12. perfektní nehty, určitě se znovu podívej na muj blog, nebudeš litovat

    OdpovedaťOdstrániť
  13. veľmi pekné sú, podarili sa ti

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem vám za kazdý jeden fanstický komentár!

    I thank you for every single wonderfull comment!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)