streda, 21. novembra 2012

Look at the sky

Tmavomodrému ELF-u (DARK NAVY) som zostala verná aj tentokrát. Len dizajn som trošku pozmenila. Pridala som trblietky s lakmi ELF (GOLDEN GODDESS) a ESSENCE (07 BLAIR). Predtým som však "penou z hubky na riad" naťapkala gradient s LOREAL (004), ktorý som ešte posilnila "no name" bielym lakom. Myslela som, že som to s tou bielou prehnala, no nakoniec som prišla na to, že som ešte mohla pridať. Naň som už len naniesla kvapku zlatého trblietavého laku, ktorý som roztrela štetčekom s kvapkou strieborných trblietok. 
Naživo sa "blyštia" viac. Škoda, že niektoré veci sa cez fotku nedajú preniesť.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Páči sa Vám na nechtoch tmavomodrý lak?
"Silná" otázka na záver: "Páčia sa Vám?"

Prajem Vám krásny večer!

P.s. Nezabudnite, že stále máte šancu získať výrobok od Biodermy. Info TU.

39 komentárov:

  1. zasa krása... "milky way"
    a tmavá modrá sa mi páči, je to taká príjemná náhrada čierneho laku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale vieš čierna zostane vždy čierna:)

      Odstrániť
  2. vyzerá to výborne, tmavé laky zbožňujem :)

    pozývam ťa na giveaway o pekné ceny :) justinaforfun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tmave laky sa mi vseobecne pacia ale len.na druhych nie na sebe :) a tebe sa tento nail art vydaril velmi pekne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám, ja som tiež mala také obdobie, že som ani nemala čierny lak:D, ďakujem!

      Odstrániť
  4. Tak tohle je vážně nádhera! Přesně to, co se mi líbí. Škoda, že jsem na takové věci nešikovná :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale prosim ťa, určite by si to zvládla!!!:)

      Odstrániť
  5. jojo, vypadá to moc pěkně :) dříve jsem třpytky na nehtech neměla vůbec ráda, ale teď už se tomu nebráním :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tmavé nechty mám rada :) Tá tretia fotka je úžasná!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádhera, páčí sa mi! Ale jsem asi natvrdlá, nedochází mi ten popis :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sú úžasné !!! skvelá inšpirácia na stužkovú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ikdyž já osobně si nehty nijak extra výrazně nemaluju tohle vypadá hezky. Přesto že je to tmavé působí to díky flitrům jemně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasné, opravdu vypadají jako noční obloha :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. that polish is freaking amazing!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. jeeeeej to je super :) fakt sa ti vydarili, ďakujem za inšpiráciu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Baby, ďakujem Vám za krásne komentáre, asi sa z toľkých komplimentov začnem aj červenať!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pěkné :) opravdu jako noční obloha. budu si muset pořídit nějaký takový hodně tmavě modrý lak, vypadá to na něm senzačně!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. páčia sa,
    ale odlakovávať glitre je nočná mora, tak ja si takéto kreácie nedopriavam často :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)