pondelok 25. marca 2013

Get more energy from berry

To nekonečné zimné obdobie nebaví už ani mňa. Presne tak ako to čítam na nejednom blogu. Jednotvárnosť funkčných outfitov ma nudí. Potrebovala som zmenu. Injekciu energie. Tak som vytiahla na svetlo sveta zo svojho šatníka farby. "Bobuľová" je moja spriaznená duša, cítim sa v nej strašne dobre. Čo som pocítila už v prvých minútach ako som ju mala na sebe. Akoby som dostala novú dávku elánu.To bolo piatok.
Sobotu som zase vytiahla svoju lenivejšiu stránku. A okrem varenia diétnejšej verzie bryndzových haluškách (výsledok uvidíte, sľubujem:), ale teraz nie, aby som Vám nenarobila chute ) som strávila deň veľmi relaxačne. Zasadla som k notebooku a pozerala diely momentálne môjho top seriálu Baby na mizine. Nie som seriálový maniak, ale tento ma chytil. Podobne ako The big band teory. Ale "Baby" sú baby:)).
Aké sú vaše obľúbené seriály?

 photo 1-32_zpsc0fd227c.jpg

 photo 5-26_zpscacca27c.jpg

14 komentárov:

  1. Skvelý náhrdelník :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja zo seriálov zbožňujem Vampire Diaries :) upírske fantasy :) no teraz sa to už akoby točí okolo toho istého a nie je to to čo na začiatku :/ takže tak...ale rada som pozerávala aj Pretty Little Liars :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som pozerala len niekedy, ked uz v telke nic neslo:)

      Odstrániť
  3. Fakt super ako ten náhrdelník hneď dodal šmrnc celému outfitu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ho len raz tak z nudy skusala k tomuto tricku a uplne som pozerala ako skvele k nemu sadol a hned to nebolo take obycajne:)

      Odstrániť
  4. Tricko a nahrdelnik su pre mna TOP. Ja TV nesledujem vobec,takze v tomto smere ti nepomozem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ani ja som tieto nepozerala v TV, inak ma zatial z tych novych verzii serialov chytili len tieto 2:)

      Odstrániť
  5. Aj ja mám takéto farby rada :-) a ten náhrdelník tomu dal šmrnc :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)