piatok 17. mája 2013

Flower power

Tak som Vám zistila, že mám doma dosť  nálepiek na nechty. Zvyčajne kvetinkové motívy ma zakaždým dostali. Problém bol v tom, že na priehľadnom alebo bledom podklade (ktorý som mala dosť často) zanikali. 
Než som minule odlakovala tieto nechty, priložila som si na ne len tak nálepku a výsledok ma celkom "oslovil". Len škoda, že okraje nálepiek sa strašne rýchlo odchlípia. Niekedy ešte skôr než ich stihnete prelakovať priehľadným lakom na zafixovanie. Ideálne je, keď ich nalepíte na čo najrovnejšiu plochu nechta. Ale povedzte, dá sa to vôbec? (Odpoviem si sama, dá, ale len pri malilinkatých).
Oproti minulému razu som použila ako podklad moju srdcovku, (ktorú z času na čas zradím a niekedy mi lezie jej odtieň krkom:). Veď Vám hovorím, je to láska.:) ) ESSIE "VAN D´GO". Naň som asymetricky naniesla ESSENCE "03 hello holo". A finále tvorili nálepky, ktoré som pretrela urýchľovačom schnutia NYC "Turbo dry top coat". Okolie nechtov som ošetrila nechtovým olejčekom.
Ako základ som použila Sally Hansen "Diamond strength", ktorý by mal nechty spevniť a posilniť, zastaviť lámanie nechtov. Je určený pre krehké a mäkké nechty, čo síce nie je môj problém, ale keď už sme ho mali doma, tak ho pekne otestujem, pretože s "Miracle cure" od tejto značky som bola veľmi spokojná. Žiaľ dosiahla som jeho dno. Aj tak sa mi "Diamond" hodí, lebo aj mne sa stane, že sa mi nejaký necht začne štiepiť a tento by mal riešiť aj tento problém.
V zložení má aj titán a mikrodiamant, ktoré by mali na nechte vytvoriť doslova nerozbitný ochranný štít.
Jeho účinky Vám zaťiaľ nepotvrdím ani nevyvrátim, práve som ho použila druhýkrát.

Na dnes by toho aj stačilo, čo poviete?:). Teším sa na vaše komentáre a určite mi napíšte, či máte skúsenosti so starostlivosťou na nechty alebo na ruky od Sally Hansen. Prípadne Vás názor na túto značku:).

Pekný víkend!
 photo 32-10_zpsdeb3f1c9.jpg
Ešte nežné, pred zásahom nálepiek
 photo 29-6_zps87be4dd0.jpg
Finálna verzia. Ktorá sa Vám páči viac "s" alebo "bez"?
 photo 31-13_zps83f30128.jpg

50 komentárov:

  1. Velmi mile, pacia sa mi obe verzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi krásne a jednoduché! :) palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rozhodně s těmi kvítky, to mi připadá moc pěkný. :)
    Ten Diamond Strength jsem měla asi jednou a už si moc nevybavim, jestli mi nějak pomohl, ale Miracle Cure zrovna mám a i bych byla spokojená, ale už druhá lahvička mi zhoustla, zbývá mi tam ještě zhruba jedna třetina a to sakra naštve..:/ Nedá se už použít, vláskuje, dělá bublinky. Takže po třetí si ji asi nekoupím..:D Moc spokojená jsem ale byla s top coatem Mega Shine. Jen mi nějak závratně rychle došel. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne to ta Miracle cure spravila tiez, ale dala som do nej riedic laku a dominula ho az do uplneho dna:), ten mame tusim doma tiez, tak ked ho otestujem "poreferujem":)

      Odstrániť
    2. Jo tak to bych byla moc ráda, to by se celkem šiklo! :)

      Odstrániť
    3. teraz neviem, či si myslela na ten riedič (o tom som tu už písala, bežne ho používam, ak hustne lak, "no name" značiek, kúpiš ho bežne v drogérií, už som tu o ňom aj písala) alebo ten Mega shine?

      Odstrániť
    4. To ředidlo jsem měla na mysli. To jsem asi zrovna teda nepostřehla, když jsi o něm psala. :)

      Odstrániť
    5. Romi, tu: http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2013/03/february-favourites_18.html

      Odstrániť
  4. jé to se mi moc líbí, je to hezky jarní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je veľmi pekná farbička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne a na kveten jako usite:) Sally Hansen vyrobky bohuzel nevlastnim, ale segra si je nemuze vynachvalit, ma nejake laky i peci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. finalna sa paci viac, krasne jemne romantické nechtiky , urcite vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa páčia všetk verzie, ale hlavne tá farba essie laku! dokonalosť vo fľaštičke

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Po dlouhé době vidím moc pěkné nehty, už jsem se bála že ženy ztratili vkus :-)... opravdu moc pěkné

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kytičky jsou dokonalé, taky bych chtěla mít takové nehtíky :).

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mala som podobne nalepky mozno aj uplne identicke no tiez sa mi tie okraje hned olupili ale tvoje nechtiky vyzeraju super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som čakala, že sa zlúpu hneď, ale zatiaľ držia:)!!

      Odstrániť
  12. Hned jsem si je uložila, jsou nádherné... ale víc se mi líbí ještě bez těch kytiček... hned příště si je udělám :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau, Jani ďakujem, moc si ma potešila, že sa ti tak páčia!:), na tomto laku sa aj mne pačia aj tie bez kytičiek, keď som skúšala tú minulú verziu, až tak ma nechytila za srdce:)

      Odstrániť
  13. vypadá to pěkně, asi by mi to stačilo i bez kytiček, ale i celkově je to krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. veľmi krásna manikúra :) pekná farba, pekné kvetinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veď aj tá tvoja posledná na blogu bola super!:)

      Odstrániť
  15. Mně se moc líbí verze s nálepkama, je to krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento Essie mám už asi sto rokov na mojom wishliste a nie a nie sa dostať k tomu, objednať ho ;-) Ale ďakujem za článok, zasa si mi ho pripomenula - mám nad čím uvažovať ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no veru máš, mňa zlákal vtedy, keď bol pribalený k Instyle, len na SR sa nedostali moc vábne odtiene, tak som si ho nakoniec objednala z ebay-u:), tiež mi nedal spať:D

      Odstrániť
  17. Krásne nechty ! :O

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  18. obe varianty velmi pekne, no o kusicek viac sa mi pacia tie bez kvetiniek. inak krasna farba. mam podobny z essence ale kvalitou sa essie nevyrovna:)moj mi vydrzi max. 2 dni a kryje az po 3 vrstvach. od sally hansen zatial nic nemam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dosť spraví aj topcoat, isto predĺži životnosť, aj keď ja som pozorovala, že pokiaľ mám nejaký na nechtoch moc dlho, aj tak mi začne nenápadne pukať základ, také tie mikroprsasklinky, snáď vieš, čo myslím...takže si hovorím, či už vydrží toľko, alebo toľko aj tak by sa mi rozpukal základ, niekedy skôr niekedy neskôr napr. po 5 dňoch..

      Odstrániť
  19. Baby, ste skvelé, moc ste ma svojimi komentármi potešili a teším sa na ďalšie! Dúfam, že nesklamete!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ty jsou milé :) a americký týden zrovinka není!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ten lak essie je úplne nádherný..mám podobný odtieň od essence- teda aspoň na obrázku vyzerá podobne, ale strašne rýchlo sa odlupuje. Už na druhý deň :(
    Pozývam ťa na môj blog, kde práve prebieha giveaway :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  22. také romantikuš, nálepky som nemala na nechtoch asi sto rokov :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. no co ze by som nebola ked takeho dobre muza mam :D inak tie nechty su krasne vazne ale bez nalepsiek asi viac:)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Nádhernééé!! OBdivujem ľudí, ktorí sa takto vedia vyhrať s nechtíkmi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. tvoje nail arty ma vždy prekvpapia :) škoda že mne sa nie vždy vydaria :D a viac sa mi páčia nechty s nálepkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. nádherne nechty :) ako už je vyššie spomenute, take romantikuš :))

    OdpovedaťOdstrániť
  27. to je také krásne!
    ja som rada, keď si viem nalakovať nechty 1 obyčajným lakom. :D :D

    ak budeš mať chuť, budem rada, ak si prečítaš článok o novinke od Philipsu:
    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)