streda 12. marca 2014

BLACK / PINK DAISIES


Viem, že to v prvom momente môže vyzerať ako reklama na parfém. Prekvapujúco to tak nie je :DD. Len som tento rok "oslávila" Valentína namiesto so srdiečkami s kvetinkami. (S postom som si dala dobre načas. Čo už so mnou.) 
Stredy kvietkov som chcela osviežiť ružovými kamienkami, ktoré mi nakoniec v bežnom fungovaní dosť zavadzali. Napodiv mi zrovna kamienky až na pár menej odolných jedincov vydržali takmer týždeň a pri odlakovaní som sa vďaka nim celkom pekne zapotila. 


13 komentárov:

  1. Jéé, tenhle parfém miluju! voní božsky! krásné nehty:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa zdá, že rýchlo vyprchá, ale možno to tak nie je a ďakujem!

      Odstrániť
  2. Veľmi pekne Ti to ladí... aj parfém aj nechty na výbornú :-)
    katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem také fanynkou tohohle parfému.: ) Co mě ale dostalo, tak je opravdu krásná manikúra, to se moc povedlo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uplne dokonale a s tym flakonikom perfektne ladia :) inak som o nom citala par kladnych recenzii tak mozno niekedy skusim na vlastne j kozi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa práve sklamalo, že sa mi zdá, že veľmi rýchlo vyprchá a nie je to tým, že by som si na tú vôňu zvykla a necítila ju.., ale zase dosť ľudí je ňou nadšených....

      Odstrániť
  5. Pekné. Odlakovať kamienky je riadna fuška.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zvyčajne idú dole dobre, ale tieto držali ako pribité...

      Odstrániť
  6. Nehty jsou nadherne !

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)