utorok 10. júna 2014

Skúška časom

Aj Vám sa to už stalo? Kúpili ste si nejakú vec a než ste sa v nej stihli stihli vybehnúť von, zmenilo sa ročné obdobie a vy ste sa mohli "popretŕčať" maximálne tak v zrkadle? 
U mňa tak dopadla táto blúzka. Doniesla som si ju, nadšená z jej farby, na konci leta. To však tak nejak rýchlo skončilo. Alebo žeby mi to len tak pripadalo? Skončila na "čakačke" v skrini. Samozrejme som ju počas tejto doby pravidelne venčila skúšaním nových kombinácií. Keď teda tento rok teplomer ukázal správny počet stupňov vybehla som v nej:). Ale to ste už asi z fotiek pochopili.
Nie všetky veci však mali takýto osud. Niektoré svoj čas nedostali a a pri niektorých je pravdepodobné, že ani nedostanú. 
Ako ste na tom Vy?

16 komentárov:

  1. velmi sa mi pači kombinacia farieb:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekna bluza :) Tiez mam par takych veci, ktore si andsene kupim a potom na ne akosi nikdy nie je spravny cas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa to býva väčšinou tak, že buď si do niečoho pripadám moc bledá, že až keď sa opálim alebo potom pri letných veciach ide zima a po zime sa mi akosi znepáčia...

      Odstrániť
  3. Krásne topánky ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. košile krásná, i kabelka se sandálkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádní výběr barev, tohle se ti vážně povedlo!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné! moc ti to sluší! top je úžasnej!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super od hlavy az po paty! Topanky nemaju chybu len tie vysoke opatky...:) nic to vsak takto na tebe sa mi pacia

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta blůzka ♥ A celý outfit je nádherný. Ty botky jsou bezva, asi budu plakat, že na podpatcích to nezvládám. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)