utorok, 10. júna 2014

Skúška časom

Aj Vám sa to už stalo? Kúpili ste si nejakú vec a než ste sa v nej stihli stihli vybehnúť von, zmenilo sa ročné obdobie a vy ste sa mohli "popretŕčať" maximálne tak v zrkadle? 
U mňa tak dopadla táto blúzka. Doniesla som si ju, nadšená z jej farby, na konci leta. To však tak nejak rýchlo skončilo. Alebo žeby mi to len tak pripadalo? Skončila na "čakačke" v skrini. Samozrejme som ju počas tejto doby pravidelne venčila skúšaním nových kombinácií. Keď teda tento rok teplomer ukázal správny počet stupňov vybehla som v nej:). Ale to ste už asi z fotiek pochopili.
Nie všetky veci však mali takýto osud. Niektoré svoj čas nedostali a a pri niektorých je pravdepodobné, že ani nedostanú. 
Ako ste na tom Vy?

17 komentárov:

  1. velmi sa mi pači kombinacia farieb:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. fúha Luci, ty mi teda dávaš:), ďakujem!:)

      Odstrániť
  3. pekna bluza :) Tiez mam par takych veci, ktore si andsene kupim a potom na ne akosi nikdy nie je spravny cas.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa to býva väčšinou tak, že buď si do niečoho pripadám moc bledá, že až keď sa opálim alebo potom pri letných veciach ide zima a po zime sa mi akosi znepáčia...

      Odstrániť
  4. Krásne topánky ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. košile krásná, i kabelka se sandálkama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Parádní výběr barev, tohle se ti vážně povedlo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu, veľmi ma potešila:)

      Odstrániť
  7. Krásné! moc ti to sluší! top je úžasnej!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super od hlavy az po paty! Topanky nemaju chybu len tie vysoke opatky...:) nic to vsak takto na tebe sa mi pacia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. narovinu...toto je moja opätková hranica:)

      Odstrániť
  9. Ta blůzka ♥ A celý outfit je nádherný. Ty botky jsou bezva, asi budu plakat, že na podpatcích to nezvládám. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)