pondelok 24. novembra 2014

OCTOBER / NOVEMBER FAVOURITE PRODUCTS

 photo 607n_zpse661e4a0.jpg

S postami o obľúbených produktoch mám sklz, preto som sa rozhodla, že pre tentokrát spojím 2 mesiace dokopy: október s aktuálnym novembrom. 

Môj top topov, s ktorým sa musím s Vami podeliť je podlak na gumovej báze pre dlhotrvajúcu priľnavosť ORLY Polish bond. Je to MUST HAVE produkt, pre tie, ktoré sa trápite s tvrdými štiepajúcimi nechtami. Možno doteraz mylne používali posiľnovač a stále ste nevideli výsledky a nechty sa tvrdošijne štiepili, možno bol problém v zvolenom type produktu a nemáte mäkké nechty, ale tvrdé a krehké. A možno odpoveď nájdete na obrázkoch zhruba v strede článku u Suzi.
Vyskúšala som už pár podlakov, hlavne od Sally Hansen, ale k tomuto sa výkonom nepriblížil ani jeden. Okrem toho, že mi vyrastajú už len staré "štiepance" a nové sa netvoria. Hlavne na ukazovákoch sa mi nechty vždy na boku podĺžne jemne rastom rozštiepovali. Pri poslednom lakovaní som to kontrolovala a nebolo tam nič! Ak by toto nebolo pre Vás dostatočne presvedčivé, lak k tomuto podlaku skutočne priľne a výrazne zvýši jeho výdrž. S lepším lakom v pohode aj na týždeň, s minimálnymi oderkami, s horším na 5 dní. A to ich nijak nešetrím. Samozrejme, treba použiť nadlak.
Super je aj to, že uzáver je pogumovaný a pri otváraní sa Vám v rukách nešmýka:).
Ak laky značky Orly ešte celkom nepoznáte, sú na prírodnej báze, bez toxických látok a neobsahujú "veľkú trojku": toluén, formaldehyd ani dibutylftalát.
Za seba môžem tento podlak len a len ODPORÚČAŤ. Ak si lakujete nechty, toto fakt potrebujete!;) Tento "bonder" vyšiel na 14,80 € (15 ml), v DM-ke bol myslím za 10,47 € (9 ml), na Errow.sk je za 12,10 € (18 ml) a 6,70 € (9ml), ale musíte si prirátať poštovné. Dostať ho aj v sieti parfumérií Marionnaud za 7,90 € (9 ml).

 photo 604_zps05350b6d.jpg

Nedávno som sa Vám tiež pochválila s mojou premiérou s očnými linkami Inglot. Vďaka Kivinej rade sa mi ich podarilo sčasti znovuzrodiť. Namočila som ich do misky s horúcou vodou. Nie sú síce ako nové, ale dá sa s nimi líčiť a nemusím do nich vždy prikvapnúť na zriedenie pár kvapiek vody:).
Ak Vás zaujíma viac, mrknite na recenziu.

 photo 603_zpsa571a327.jpg

Dlhšiu dobu som sa pohrávala s myšlienkou, že by som pri praní štetcov zamenila detský šampón za hodvábne hydratačné tekuté mydlo Dove. Veď keď je dobré pre moje ruky, prečo by nebolo dobré aj pre moje štetce. Poslednú kvapku tomu zasadila nejaká zahraničná youtuberka. Myslím, že dokonca používala rovnaké. Som s ním maximálne spokojná. Hlavne teda pri praní štetca na korektor a na očné linky. Konečne som sa nemusela trápiť čistením s detským šampónikom. Samozrejme, že štetcom priebežne dopriavam aj staroslivosť s kondicionérom:). 
A keď sa mi minie, stačí ho dokúpiť v náhradnej náplni.
Čo používate na štetce Vy? Priznajte sa, periete ich pravidelne? Ja som si zvolila jeden deň v týždni, paradoxne nie cez víkend a zatiaľ sa mi vcelku darí dodržiavať to.

 photo 602_zpsc4f9c21b.jpg

Keď som už takmer pred 2 rokmi používala Multi-Defense od Biodermy, bolo mi ľúto, že som ho nevyskúšala aj so sérom, pretože krém samotný mi veľmi vyhovoval. No poznáte to, čo keď by to so sérom mohlo byť ešte lepšie. Pochopiteľne som to nevydržala a tentoraz otestovala kompletné duo, ktoré mimochodom teraz môžete kúpiť za zvýhodnenú cenu ako duo so sérom vo verzií pre staršiu pleť Matriciane Rides a Fermeté, napr. TU. Žiaľ neviem, či aj vo verzií pre mladšiu pleť.
Ale poďme k veci: Rada Matriciane je určená na regeneráciu pleti. Má predchádzať starnutiu pleti. Pridozeným používaním by ste mali docieliť prirodzený, mladistvý vzhľad, pleť získa opäť jas a sviežosť. Vybrať si môžete z 3 vekových kategórií a celú staroslivosť ešte doplniť sérom.
Recenziu na Multi defense si môžete prečítať TU. Nič sa odvtedy nezmenilo, pleť je po ňom hydratovaná, akoby napumpovaná, rozjasnená a krém dobre znáša, aj napriek tomu, že je problematická. Používala som ho ráno aj večer spolu so sérom. Niekedy som však skúšala dať sérum len ráno a inokedy zase len večer. Sérum ma o kvapku redšiu konzistenciu ako krém. Keď by som Vám ich však ukázala na ruke, nevedeli by ste, ktorý je ktorý. Príjemná krémová textúra sa dobre "vpíja" do pleti a zanecháva ju hodvábne hebkú. 
A viete, čo? Do toho séra s intenzívnymi regeneračnými a omladzujúcimi účinkami som sa zamilovala. Sérum, obsahujúce Matricium, poskytuje pleti základné živiny a stimuluje regeneráciu buniek. Obnovuje metabolické procesy v koži a tak revitalizuje pleť. Podobne ako ďalšie produkty z radu obsahuje aj Carnosin. Je obohatený o tripeptid C, ktorý obnovuje prirodzenú biosyntézu molekúl poskytujúcich bunkám energiu, ktorá je nevyhnutná pre proces ich účinnej regenerácie. 
Pleť je po ňom jedna báseň. Dokonca sa mi zdalo, že sa mi aspoň na začiatku lepšie hojili aj vyrážky.
Ak by som si z týchto dvoch mala vybrať len jeden, siahla by som práve po sére:)! Aj keď má jednu "muchu", ak nań idete bezprostredne "po" aplikovať make-up môže sa Vám stať, že krém bude žmolkovať.:/
No dovolím si tvrdiť, že po použití oboch "Matricianov" budete vidieť viditeľné výsledky.

 photo 601_zps6265ee4f.jpg

Keď testujete produkty a odbiehate od osvedčených produktov, môže sa Vám ľahko stať, že novinky si obľúbite natoľko, že predošlé produkty už nebudú také funkčné ako dovtedy. Podobne som dopadla s týmito 2 vlasovými výrobkami značky Original Sprout, o ktorých som Vám písala TU.
Nebudem sa príliš rozpisovať, pretože všetko podstatné som už napísala v recenzií.
Aj keď som sa chcela vrátiť od Deep condicioner-u späť k "brazílskému keratínu" akosi to nejde. Po tomto mám vlasy, krásne hebké, lesklé, poddajné a hlavne hydratované. Zatiaľ, čo po vyššie uvedenom sa mi zdajú moje končeky akési vysušené. Navyše príjemne vonia a z vlasov sa dobre vymýva.
Tahitský olej má tiež u mňa svoje miesto. Momentálne sa pomaly snažím vrátiť k olejčeku label.m, ktorý ma vytrhol z biedy začiatkom roka. No po tomto - tahitskom, návrat tiež akosi nebol to pravé, aj keď sa situácia našťastie stabilizuje.
Vlasy sú po ňom príjemné hebké, dobre rozčesateľné, lesklé a nestane sa Vám, že by boli po jeho použité zmastené.

 photo 605_zpsd2589fd7.jpg

Čo ste si tento mesiac alebo aj ten minulý obľúbili Vy? Zaujalo Vás niečo z tejto ponuky? 

13 komentárov:

  1. Pěkní oblíbenci :) Biodermu mám moc ráda a ten tahitský olej vypadá velmi dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s týmito krémami z Biodermy sa rada rozmaznávam, tak isto ako s Tolerance +, ktorý tiež od Biodermy:). A ten olejček nielen dobre vyzerá, ale taký aj je!:)

      Odstrániť
  2. Ani 1 výrobek jsem neznala :). Líbí se mi, jak jsi je nafotila s těmi růžemi
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som práve váhala, či dať verziu s ružami alebo obyčajnú bez ničoho:)

      Odstrániť
  3. Ahojky...
    ten dove milujem....je super :)

    fotky sa mi pacia ako si ich nafotila :)

    Pekny den

    http://ladyel21.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Láká mě značka Original Sprout, hlavně ten Tahitský olej, který tu máš :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa veľmi páči a mojim vlasom tiež, myslím, že balenie aj dosť dlho vydrží:)

      Odstrániť
  5. Som rada, ze sa ti linka podarila aspon trochu 'znovuzrodit'. Ved som ti pisala, ze to urcite bude fungovat! :) Ja si stetce tiez periem mydlom a priznam sa, ze pri stetcoch na korektor a make-up niekedy pouzijem aj jar na riad, ide to potom lahsie dole a vobec nebadam, ze by mi to stetce nejako nicilo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vydržalo mi to 2 týždne, teraz badám, že to budem musieť zopakovať:) S tými štetcami, presne, to mydlo tie make-upové produkty dostáva dole lepšie, navyše, keď im to potom vynahradíš s nejakým kondicionérom, nemáš, čo pokaziť:)

      Odstrániť
  6. škoda, že u nás se Orly v drogérii neprodávají (nebo o tom alespoň nevím :D). pořádný podlak doma žádný nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás je Orly dostať aj v parumérkách Marionnad, tak skús pozrieť tam:)

      Odstrániť
  7. Ja čistím štetce buď obyčajným mydlom alebo detským šampónom, tie dokážu štetce vyčistiť najlepšie. Mydlá Dove milujem ale z iného dôvodu, ako jediné moje ruky nevysušujú, žijem v meste, kde sa moja pokožka rúk suší viac ako bežne, aj voda je tu belšia, chutí inak ako tá domáca a je asi teda viac chlórovaná či čo, neviem, skrátka bez mydla Dove by som to neprežila.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)