streda 15. apríla 2015

#DOVE


Reklama je potvora a tak, keď som všade videla tú, na nový rad Advanced Hair Series od Dove mala som, čo robiť, aby som nepodľahla a nebežala do najbližšieho obchodu po instantnú dávku života pre moje vlasy! Táto séria bola totiž navrhnutá, tak aby za Vás vyriešila dilemu, či zvoliť prípravky, ktoré hydratujú alebo tie, ktoré dodajú objem. Rad Oxygen & Moisture je určený hlavne pre ženy s jemnými vlasmi bez objemu. Pure Care Oil zase pre suché vlasy bez lesku. Ja som mala od začiatku jasno, ktorú by som vzhľadom na moje jemné vlasy chcela vyskúšať. Preto, keď mi do mailu prišla ponuka s možnosťou otestovať práve rad Oxygen & Moisture chcelo sa mi výskať od radosti! O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď mi prišiel baliček so šampónom a kondicionérom z rady Pure Care Dry Oil a Oxygen & Moisture maskou. Brala som to "športovo" s tým, že asi v Dove videli tie moje nešťastné suché končeky a usúdili, že pre mňa bude vhodnejšia práve rada so špeciálnymi olejmi pre nádherné, hebké a hodvábne hladké vlasy.

Kedže sú tieto produkty na trhu už dlho nemusím Vám ich snáď ani veľmi predstavovať.
Oxygen & Moisture je prelomový rad navrhnutý tak, aby vdýchol život jemným vlasom bez objemu. Jej tajomstvom je technológia Oxyfusion, vďaka ktorej sú vlasy hydratované a okamžite získavajú späť svoj prirodzený objem. 
Dove Pure Care Dry Oil je kľúčom k hodvábnejším vlasom. Dokonale ich vyživí a dodá im až 5x hodvábnejšiu štruktúru.

Plná očakávania som sa pustila do testovania "olejovej" rady, ktorá je určená na suché, matné vlasy. 
Oba produkty sú balené v nepriehľadnej tube. Nevýhodu vidím v tom, že nemáte prehľad, koľko produktu v balení ešte zostáva. Na druhú stranu nie sú zbytočne tekuté, takže z tuby nevyteká zbytočne veľa, ( s týmto som mala problém pri podobnom balení šampónu od Lee Stafford). A vďaka "státiu na hlave" dokážete minúť obsah takmer do poslednej kvapky. Oba majú po 250 ml, príčom odporúčaná cena je 3,17€/ks. 
Obsah je farebne zladený s obalom. Pochopiteľne šampón je tekutejší a zlatavejší. Lepšie mi pení až pri druhom umytí. Kondicionér má medový odtieň, je tuhší a na umytie ho stačí pomenej. Trúfam si povedať, že pri ňom spotrebujete aj 2 šampóny. Vlasy sú po jeho použití hladšie. Vôňa pri oboch výrobkoch je dosť podobná (kondicionér má o štipku ťažšiu parfumáciu), no je príjemná a vo vlasoch sa udrží do ďalšieho dňa.

 photo 2_zps4rye2tu1.jpg
 photo 20_zpsedwhj1dc.jpg

Musím ešte podotknúť, že hneď pri prvom ovoňaní šampónu sa mi podarilo ulomiť "krídelko"" na otváraní, takže asi vďaka tomu som s vrchnáčikom nemusela bojovať. Kondicionér mi to dával "vyžrať" a vždy som ho otvárala o vodovodnú batériu. Inak to proste nešlo.

A čo spravila táto rada s mojimi vlasmi?
Dodala im lesk, ľahkosť a vzdušnosť, ktorú som očakávala od Oxygen & Moisture. Takže som nakoniec bola rada, že mi poslali niečo úplné iné než mali. Keď som si však vlasy fénovala, zdali sa mi na pohľad suchšie, napriek tomu, že sa leskli. Ak som ich však nechala vyschnúť voľne na vzduchu ako o dušu elektrizovali. Až po čase som vďaka náhode zistila, že v tom druhom prípade bude skôr na vine použitý stylingový produkt.  
Prvé 3 razy som to dokonca riskla a nepoužila na končeky žiaden olejček. No "výživa" len zo šampóna a kondicionéra mi skrátka nestačila. 
Paradoxne mi táto rada sadla viac ako tá, na ktorú som sa tešila pôvodne. Aj keď ju v tomto poste zastupuje len maska. Ako som však písala už vyššie, môj problém so suchými končekmi sa mu vyriešiť nepodarilo. Vlasy mi tiež spevneli, pôsobili na pohľad objemnejšie, lesklejšie, hladkejšie, zdravšie (odhliadnuc od končekov) a celkovo krajšie. No chýbalo im vyživenie dovnútra. Takže to, čo táto rada sľubuje, u mňa plní tak na polovicu.

 photo 7n_zps2wbyluda.jpg
 photo 23_zpsowxvku0h.jpg

Vzdušná maska z rady Oxygen & Moisture má bohaté a vzdušné zloženie, ktoré dodá vlasom dávku hydratácie, zanechá ich hodvábne a hebké, bez zaťaženia. Tie potom pôsobia až o 95% väčším objemom v porovnaní s mastnými vlasmi. (Povedzme si úprimne, že umyté vlasy a hlavne čerstvo umyté pôsobia vždy "objemnejšie" oproti mastným. Otázkou ešte ostáva ako dlho sú schopné si objem udržať)
Pre viditeľnejší efekt by ste ju mali spárovať s produktom z rovnakej rady. Maska by sa mala vo vlasoch nechať pôsobiť 3-5 minút a konzistenciou je to skutočné našľahané ľahké soufflé. Nič také som doteraz v rukách nemala.:) Vôňa masky mi až tak nesadla, v kelímku mi voňala veľmi pekne a ja som sa tešila ako ju budem mať vo vlasoch. Na nich však pôsobila sladšie a ťažšie. Obsah možno práve vďaka ľahkej našľahanej konzistencií vcelku rýchlo ubúdal.
Vzhľadom na to, že som ju nemala ďalší produkt z rady, s ktorým by som ju spárovala, neviem, či jej účinky môžem až tak zodpovedne zhodnotiť. Vlasy boli síce vzdušnejšie, no rovnaký efekt, ale s leskom mala rada Pure Care Dry Oil. Vlasy som mala po nej jemné, mäkkšie, rozlietanejšie, proste tak trošku neposlušné a objem sa počas dňa strácal. Výrazne nepomohla ani suchým končekom, takže som opätovne musela siahnuť po dodatočnom olejčeku.

Odporúčaná cena je 3, 87 € za 200 ml.

 photo 21_zpsc9tpyh7w.jpg

 photo 22_zpsexs29wc8.jpg

Podľahli ste reklame? Zaujímalo by ma, či ste už vyskúšali niečo z rady Advanced Hair Series? A ak nie, či Vás láka vyskúšať tieto produkty. Teším sa na vaše komentáre a prajem Vám krásny deň!:)

 photo 9000_zpsuhwv2p4k.jpg

Ďakujem zástupeniu značky Dove za poskytnutie produktov k recenzií!

5 komentárov:

  1. vlasy nikdy nič nehydratuje ani ked si na ne budeme davať hocičo čo akože "pomaha" vlasy su mrtve ako raz povedal dr Oz a nič im nepomože, skôr to pomáha koži z ktorej vyrastaju, ale dove šampon nevyzera zle:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak na jednu stranu máš pravdu, nie sú živé, ale sú produkty a podmienky, ktoré ich dokážu vysušiť a potom nevyzerajú najlepšie....

      Odstrániť
  2. Děkuji moc:)

    Vůbec jsem nezaregistrovala reklamu na tyto produkty. Hledám nějaký přípravek pro moje vlasy, který jim dodá lesk a který odstraní zničenost a suchost vlasů. Začala jsem používat šampon od Aussie, po prvním umytí mi přišlo, že se mi vlasy více lesknou, avšak po vícero umytí vypadaly stejné a nijak se moc nezměnily, stále je mám zničené a suché. Dám Aussie ještě jednu šanci, ale pakliže se opět nic nestane, vyzkouším i tyto produkty od Dove :) Děkuji za tip :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ona chodila už pred rokom, predsa len nie je to novinka:) Ja som doma mala Aussie, ale vôbec mi nesadol, dokonca mi začali padať vlasy:/. A aj vôňa bola na mňa príliš žuvačková.:/ Teraz som už nevedela po čom siahnuť, tak som zo zásob vytiahla Kerastáse a po prvom raze mi konečne zmizli suché konce, ale je predčasné robiť nejaké veľké závery:)..

      Odstrániť
  3. Aj mňa táto nová rada zaujala. Vyskúšala som šampón Oxygen & Moisture. Vlasy sú po ňom krásne hebké, dobre pení, celkovo sa mi výsledok páčil. Avšak po pár použitiach som si všimla, že mám suchú pokožku hlavy, pociťovala som svrbenie. Škoda, ale možno vyskúšam aj olejovú radu :P

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)