streda 1. apríla 2015

EMPTIES (MARCH)


Hádam prvýkrát za celú históriu blogu som za celý mesiac spotrebovala len 4! produkty. :) Dokonca som aj rozmýšľala, či o nich napísať, pretože presnú polovicu z nich už asi ani nezoženiete. Tak prejdem rovno k nim.

Parfém Mexx Ice touch dostala mama, ktorá ho vlastne ani nepoužívala. Tak som sa nad ním zľutovala ja. Osobne by som si ho nevybrala pre jeho sladkú stránku, preto je pochopiteľné, že mi na poličke trčal riadne dlho.
Fruits od Dr.Kitzingera je krém obsahujúci 8 % ovocnej kyseliny, ktorá zjemňuje zrelú, namáhanú, nečistú  a UV žiarením poškodenú pokožku. Výsledky boli viditeľné natoľko, že sme si ho zaobstarali v plnom balení, na ktorom mi až tak nevyhovuje dávkovanie. Pri tomto malom som totiž pri stlačení mala hneď potrebné množstvo, zatiaľ čo pri plnom balení vyjde zbytočne veľa produktu. Vôňovo to síce nie nič extra, skôr taká lekárensko-chemická kozmetika, ale dá sa na to zvyknúť. 
Krém Dove v kelímku som mala prvýkrát a asi sa vrátim späť ku klasickému, pretože sa mi zdalo, že toto má slabšiu hydratačnú a "mastiacu" schopnosť. A v pomere cena/výdrž balenia/ výkon u mňa víťazí klasika.
Za krém na nohy s Ureou Balea som si už našla náhradu. Isto však stojí za vyskúšanie. Používala som ho dlho a chcelo to proste zmenu. Veď aj toto som mala doma otvorené dosť dlho, až som zhodnotila, že je načase ho doraziť.  Až teraz som si uvedomila, že má celkom príjemnú parfemáciu, ktorú som doteraz vôbec nevnímala.:))) 
Skúšali ste niečo z mojich "empties"? A ako celkovo hodnotíte predošlý mesiac? Mne s ním akosi odišiel elán a nechce sa mi nič robiť. Ale možno to bude len tým počasím vonku.:/

12 komentárov:

  1. Zrovna minulý víkend jsem si koupila klasický krém od Dove :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tom kremu od Dr.Kitzingera jsem jeste neslysela, ale musim rict, ze me docela zaujal :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás už k dostaniu nie je, ale u Vás v CZ by ešte byť mohol, inak niečo na podobnej báze má aj A-lpha a myslím, že aj Paula´s Choice, len u nej vychádza dosť nevýhodne poštovné...

      Odstrániť
  3. já miluji od balei snad vše, co jsem zatím vyzkoušela :D :)


    www.lovies47.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som kedysi mala krém na očí a sprcháče, ktoré mi pripadali dosť tekuté a mala som v podstate s odstupom času dojem akoby som sa ani neumyla, ale neviem možno sa niečo zmenilo...túto značku však nevyhľadávam:)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ja som si kúpila v jednej výhodnej akcií 4:)), už som spotrebovala 2, takže 2 ma ešte čakajú, pre zmenu nie je zlý, ale myslím, že už budem kupovať skôr ten klasický:)

      Odstrániť
  5. z tvojich empties nepoznam nic.. ale pekny post :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)