štvrtok 9. apríla 2015

FIREBALL


Priznám sa, že keď mi v mailovke pristál newsletter s veselou letnou kolekciou Orly lakov Adrenaline rush, rozbúchalo sa mi srdiečko. Hneď som začala žhaviť "google" ako sa volá lak, ktorý má modelka na promo obrázku a ako asi vyzerajú odtiene ostatných lakov "naživo".:) Popritom som si rozumne dohovárala, že ďalšie laky už skutočne nepotrebujem.:))) Haha... "Just a joke."
Hneď ako som videla set 4 minilakov z tejto kolekcie naživo v Marionnaude bola som lapená do siete ako rybka.
Horšie však je, že sa mi zapáčili aj 2 laky z kolekcie Sugar high: Key lime twist a Cake pop. Aktuálne sa náchadzam vo fáze "presvedčovania samej seba, že ich vážne nepotrebujem".:)

 photo 2000_zpsthck4z7d.jpg

Keď máte doma jeden lak, nemáte problém s rozhodovaním, čo si dáte na nechty. Keď sú však 4 a nové, je rozhodovanie značne ťažšie. Ja som nakoniec siahla po červenej, pretože je univerzálna a nikdy nesklame. Hádam len vtedy, keď na ňu nemáte náladu. Fireball však nie je obyčajná červená. Skrýva v sebe modrý odlesk, ktorý je badateľný len vo fľaštičke. Na nechtíkoch svieti krásna jasná červená, ktorú sa mi samozrejme nepodarilo reálne nafotiť. Podobá sa mi na Hot shot (Orly), u ktorého je však viditeľný ružový podtón. Pri tomto lakovaní mi stačila jedna vrstva.:)
Do manikúry som pridala aj prstenníčkový nail art, pri ktorom som spravila osudnú chybu. Použila som čiernu nechtovú pásku. Pri odlepovaní som oľutovala, že som nepoužila bielu, pretože čierna mi na okrajoch zanechala čierne fľiačiky. Nič tragické, ale zamrzí to, hlavne keď ste sa napachtili, aby ste ju rovnomerne nalepili. Na druhej ruke sa mi ich podarilo nalepiť ďalej od seba a vyzerá to podľa mňa lepšie.

Ktorá farba Vám z týchto 4 najviac "padla do oka"? Máte vyhliadnutý nejaký lak z kolekcie Adrenaline rush alebo Sugar high? A ktorý by bol Váš prípadný favoriť?

 photo 4_zpsllsfyp6s.jpg

 photo 1n_zpsusb3j7iv.jpg
 photo 5_zps4nikkiud.jpg
 photo adrenaline-rush-960x265_zpsonisytno.jpg
 photo b-sugar-high-965x265_zpso7qr4okn.jpg

6 komentárov:

  1. Krásný nehtíky :) Já mám zrovna nalakované takové modro-zelené třpytkaté

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně by se asi nejvíc líbil ten růžový, ale i ten tvůj je moc pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, isto ukážem aj ten ružový, aj keď takto vyzerá priam až fuchsiový:)

      Odstrániť
  3. Laky vypadají vážně moc hezky a na nehty se ti hrozně povedly! :)
    Mě se moc líbí ten broskvový odstín :)
    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Pett, ten je až taký neónovo oranžový, dosť sa mi podobá na jeden od China glaze:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)