utorok 28. apríla 2015

LOVE IS IN THE AIR


Čoskoro je tu máj lásky čas. V tomto duchu som sa rozhodla spraviť aj nechty, preto som spojila ďaľšie vodolepky, ktoré som mala v balíčku od Bornprettystore do jednoduchej dvojfarebnej manikúry. Siahla som po červenom MAVALA "Madrid", ktorý mám doma už riadne dlho a vôbec nechápem, prečo ho nepoužívam. Proste ďalšia červená láska.:) Napísala by som, že je dokonalá, ale to už by ste si asi ťukali na čelo, že každá červená, po ktorej siahnem je dokonalá.). S týmto kúskom mám zatiaľ také dokonalé len 3.:) 
Navyše táto má po prelakovaní rýchloschnúcim nadlakom Sally Hansen až gélový "look". A to sa mi samozrejme veľmi páči. 
Na biely prstenníček som už klasicky použila Gabriellu Salvete č.148. S nadobudnutými zručnosťami z minula mi šlo lepenie srdiečok zase o niečo lepšie. Mohla som si však radšej vopred naplánovať, kde ich dám a nemusela by som riešiť situáciu za horúca, keď už zostalo len posledné srdiečko, s ktorým sa dalo hýbať.
Ak ste vodolepky ešte nepoužili, odporúčam Vám použiť na ich odstránenie z papierika teplú vodu, ktorú v návodoch odporúčajú použiť hlavne v zime. Proces sa značne urýchli. Pri lepení si zase dajte pozor, aby sa Vám nezlepili okraje. Ak sa Vám to náhodou stane, šup rýchlo späť do vody. Väčšinou sa vodolepka umúdri a "otvorí". 
Čo sa týka vodolepiek z minula, pokiaľ by som si nemusela prelakovať nechty, mám ich doteraz. Držali akoby boli súčasťou nechta. Ja im dávam 10 bodov z 10.

Páči sa Vám viac táto "klasika" alebo "neóny" z minulého postu? 

 photo 6_zpsu6r0wp7o.jpg
 photo 7_zpsagshaz5s.jpg
 photo 3_zpsgohzspfj.jpg
 photo 2_zps3gkdbdaf.jpg
 photo 8_zpsysudkinm.jpg
 photo 5_zps2ydku0hu.jpg
Opäť môžete pri nákupe na stránke bornprettystore.com využiť 10% zľavový kód"MYSBW10".
 photo unnamed 1_zps1wjqmexv.jpg

P.s. Ďakujem bornprettystore.com za zaslanie produktu k zrecenzovaniu.

24 komentárov:

  1. Krásne články, milujem tvoj blog, keep going ! :)

    Môj BLOG (KLIK)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne nechtíky! Už minulým postom si ma namotala a teraz ešte viac! Musím ich proste mať :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje nehty jsou pokazde nadherne :-) Ja jsem rada, ze si nalakuji obycejny lak (a i s tim jsou kolikrat trable :-D), na takove ozdubky bych asi nemela sikovnost ani trpelivost :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že so štipkou trpezlivosti by si to zvládla aj ty! ;) treba si veriť!:))

      Odstrániť
  4. No já doufám, že ta moje levandule přinejmenším alespoň vyroste :D
    Mimochodem, krásné nehty! :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kraasne si to vymyslela posobi to jednoducho a milo:)) najprv som si myslela ako to dokaze niekto tak narovnako nakreslit a aha to su mile nalepky:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júúúj, tak to si mi teraz zalichotila, že si verila, že by som niečo také dokázala:)))

      Odstrániť
  6. Jaký je ten bílý lak? Nebo jakou značku bys mi pro sněhově bílou manikúru doporučila? Mám Flormar, ve třech vrstvách se dá, ale dokonalý není. Víc dávat už ale nechci. Nedávno jsem nosila podobnou bíločervenou kombinaci, ale pak jsem se zamilovala do bílých nehtů a momentálně nosím bílou v kombinaci s růžovým prsteníkem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aailyyn, prepáč, že odpisujem až teraz, ale mala som problémy s pripojením notebooku k internetu.:/ S týmto bielym sa dobre lakuje, pretože má plochší štetček. Konzistencia je trošku hustejšia, kryje aj v jednej hrubšej vrstve, ale lepšie je dať dve menej hrubé. Myslím, že pri pomere cena/kvalita sa oplatí. Navyše je dobre dostupný. POdľa mňa budeš spokojná!:)
      Biela nechty sú na leto dokonalé. Hodia sa ku všetkému, takže nemusíš riešiť ani doladenie k outfitu.:)

      Odstrániť
    2. Děkuju za odpověď. Flormar je dost vodička a já mám řídké laky sic ráda, nikdy mě nezklamaly, ke spokojenosti mi i u temně červené stačí jedna tenčí vrstva, dvě dávám, když se s tím fakt mám potřebu hodně perfekcionisticky piplat. Ale v bílý to není ono, blbě to prosychá, pruhuje to a je potřeba na to mít čas, když jsem netrpělivá a nedám to pořádně uschnout, tak si novou vrstvou tahám tu předchozí. Kdyby stačila jedna, maximálně dvě, byl by to ideál, dvě vrstvy jsou pro mě maximum, u čeho mi netečou ještě nervy. :-) Zkusím, nikdy jsem od téhle značky snad žádný lak neměla. :-) Finanční limit nemám, jsem ochotna do toho investovat i nad rámec běžných drogerkových částek (ale dostupnost v běžné drogerii se dost hodí), stojí mi to za to, protože vím, že takový lak na sto procent využiju a unosím. Jak říkáš, takové nehty jsou elegantní a přitom dost univerzální. Červenou klasiku raději nosím k jednoduššímu zbytku v neutrálních barvách, miluju kombinaci bílé košile, béžového trenčkotu a rudého laku (momentálně ji teda mám na nehtech, protože jsem si od náročného lakování potřebovala odpočinout, čeká mě nabitý víkend, tak jsem si potřebovala rychle namalovat nehty na první dobrou jednou vrstvou a neřešit). :-)

      Odstrániť
    3. A používaš rýchloschnúce nadlaky? Inak potom mi daj vedieť ako som ti poradila;)...či si spokojná...:)

      Odstrániť
  7. I love it. This red is beautiful :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máš krásne nechty, taký tvar som vždy chcela ;)
    Michelle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. MIchelle, ty si zlatíčko, ďakujem! Dobre sa takéto komplimenty čítajú!:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)