streda 8. apríla 2015

My TOP 5 - MARCH


Pravidelne v mojich "nasyslených" zásobách objavujem poklady, o ktorých som ani netušila. Tak to je aj s obojstrannou ceruzkou na oči od Urban decay (bola pribalená ešte kedysi dávno k paletke Naked). Je krémová, perfektne sa nanáša aj roztiera a ja ju momentálne používam na vyplnenie miest medzi riasami na hornom viečku, kde mi po nanesení riasenky presvitá koža. Ten efekt je na nezaplatenie. Nanášam ju zo spodnej časti horného viečka. Nielenže riasy pôsobia plnším dojmom, no dokáže nahradiť aj vrchnú linku, pokiaľ ju neobľubujete výraznú alebo sa Vám veľmi nedarí. Ak k nej dokreslíte aj malý chvostík, máte peknú a podľa mňa aj plnohodnotnú linku na svete.:)
(V súvislosti s uvedením UD do Sephory mi pristála v mailovke aj informácia, že prvých 20 zákazníčok, ktoré si kúpia v Palladiu aspoň 2 produkty UD, získa 24/7 Glide on eye pencil ako darček. Pri nákupe v hodnote nad 1400 kč počas VIP dní je darčekom minilesk na pery.)

S eyeBright-om od benefitu to bol zase trochu krok vedľa, pretože som si šla pôvodne po highBrow. Myslím, že až taký veľký rozdiel medzi nimi nebude a koniec koncov na rozjasnenie pod obočko funguje dobre aj tento. No nevzlučujem, že rovnako dobre Vám dokáže poslúžiť aj biela ceruzka.:)

 photo 12_zpsqcfwfflt.jpg

Po dlhej dobe som sa vrátila aj k balzámom Blistex. Kelímok na noc mám u priateľa a tento na denné použitie v tubičke večne niekde pri sebe. Má príjemnú vôňu, v ktorej cítim niečo z vanilky, príjemne "chutí" a konzistencia nie je prituhá, takže sa na pery dobre nanáša. Okrem toho ich dobre hydratuje a zvláčňuje vďaka aloe vera, vitamínu E, harmančeku, jojobovému oleju a prírodnému včeliemu vosku. Má SPF 10.

 photo 11_zpsqtc4zrki.jpg
 photo 100000_zps0jqm4tls.jpg

Dala som sa tiež na testovanie deodorantov a po dobrej skúsenosti s krémovou Rexonou som siahla aj po konkurenčnom krémovom Garnier Neo (2,95€ v akcií/40ml), ktorý deklaruje až 48 hodinovú intenzívnu ochranu a neviditeľnosť na pokožke aj oblečení. Je jemný k pokožke, okamžite sa vstrebe, je príjemne krémový a proti vyššie spomínanej Rexone sa lepšie "umýva". Ja by som druhýkrát siahla po nejakej inej parfémacií, táto je na mňa prisladká (Fresh blossom), no ako som tak pozerala z dostupných by som si vybrala asi len "no parfume". A práve na ten som nedávno čítala troška rozpačitú recenziu. 
Čo naň hovoríte Vy? Ja mu zatiaľ môžem vytknúť balenie, ktoré nepatrí k najpraktickejším, lebo krém sa z neho po pár použitiach ťažšie vytláča.

 photo 13_zpsvyns6mly.jpg

Posledným kúskom v dnešnej marcovej top 5 je micelárka Garnier, ktorá sa dá zohnať v akcii už za 5,59 €/400 ml, príčom sľubuje až 200 použitií. Tie som však nerátala, takže zodpovedne to potvrdiť ani vyvrátiť neviem.
Dobre sa s ňou odličuje, aj keď oči nezvláda až tak dobre ako Mixa a trvá jej to trošku dlhšie. Pleť ju však znáša dobre a neštípe ani v očiach, teda pokiaľ si ju tam nasilu nenamiešate s líčidlami.;) Odličovanie pier nemusí byť najpríjemnejšie, pretože na nich zanechá horkastú príchuť. U mňa tento krok zvyčajne nie je potrebný. Ale varovanie sa vždy hodí.

 photo 17_zpshelwdvmj.jpg

Určite ma však zaujíma, čo v poslednej dobe patrí medzi vaše obľúbené produkty. Môžete mi tiež napísať, či sa v niečom z postu zhodneme:). Teším sa na vaše komentáre!:)

8 komentárov:

  1. Micelárku od Garnier jsem si nedávno pořídila.. Zatím nevypadá špatně.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ked saneviem rozhodnut pre vonu nejakeho deodorantu tak si vzdy zoberiem modry tie su vzdy pekne vonave, na neo garnier ma trochu stvalo to ze pozostatok ku koncu som uz musela velmi tlacit aby vysiel von, ale na rexonu protection urcite nema:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip!:) vidím, že sa mám na čo tešiť, aj keď drobné nedostatky v tomto smere som už zaznamenala. Rexona je skvelá len sa ťažšie dostáva pri umývaní z kože:)

      Odstrániť
  3. Micelárka je super ako aj balzám na pery (kupujem opakovane) avšak s tým deodorantom nie som spokojná. Doma mám síce inú "vôňu", ale vôbec nezaberá proti poteniu =/.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je fakt, že som ho skúšala teraz, keď neboli veľké teplá, tak uvidím ako na tom bude, keď sa viac oteplí...:/

      Odstrániť
  4. micelárka od Garnier je moje velká favoritka! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)