štvrtok 23. apríla 2015

NEON ORANGE AZTEC NAILS


Vodolepky na nechty sú skvelý vynález. Vďaka nim môžete manikúru dotiahnuť na ďalší level a pýšiť sa dokonalými presnými tvarmi, postavičkami, kvetinkami, vlastne hocičím.:). Ja som sa s nimi vrátila do detských čias - éry tetovačiek zo žuvačiek, ktoré som málokedy nosila, lebo motívy boli na mňa väčšinou divoké::) Kam sa hrabú tie dnešné.:)
Tieto nechtové mám opäť z Bornpretty, boli na jednom liste, no pre lepšiu manipuláciu som sa ich rozhodla roztrihať podľa naznačených hrán. Oceňujem, že návod bol na obale a nie z druhej strany vodolepiek, pretože pri mojom šťastí, by som ich najprv rozstrihala a až potom rozmýšľala, akože to mám lepiť.:)
Neónovo oranžový China glaze Sun of a peach premiéru ešte nemal, preto som ho doladila tón v tóne s vodolepkami. Chvíľku som sa s nimi musela popasovať, kým som prišla na správny grif, no potom to šlo už relatívne hladko. S výsledkom a hlavne so sebou som bola na prvýkrát veľmi spokojná.:)) Už sa neviem dočkať, kedy ich použijem zas, pretože toto je zaručená topka!:) Proti nálepkám totiž od nechta neodstávajú, okraje sa neodlepujú, dokonale priľnú a vyzerajú ako namaľované veľmi zručnou rukou.;) 

Vyskúšali ste už niekedy vodolepky na nechty? 

 photo 4_zpsho8gdifh.jpg
 photo 10n_zpsn5d8e2dt.jpg
 photo 3_zpsbmdmrso8.jpg
 photo 750_zpsrx8oicen.jpg
 photo 8_zpsaooakm7r.jpg
 photo 9_zpsyrkhsqag.jpg

S kódom "MYSBW10" nakupujete na stránke bornprettystore.com s 10% zľavou.
 photo unnamed 1_zps1wjqmexv.jpg


p.s Ďakujem Bornprettystore.com za poskytnutie produktu k recenzií.

29 komentárov:

  1. Super vyzerajú tie nechtíky! :) Vodolepky som ešte neskúšala, ale pri mojej nešikovnosti na zdobenie nechtov je to skvelý vynález. Určite sa nechám inšpirovať a ešte by som sa chcela opýtať na ich výdrž. Ďakujem. :)
    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. lakovala som predvčerom, prelakovala som ich nepriehľadným lakom a zatiaľ držia nepoškodené. Určite sa mi páčia viac ako nálepky, lebo sú kreatívnejšie na motívy, neodstávajú, okraje sa neodlepujú, dokonale sadnú na necht a vyzerajú ako nakreslené:)

      Odstrániť
    2. Tak to je paráda, daj ešte potom vedieť po koľkých dňoch si ich dávala dole a ďakujem za odpoveď :))

      Odstrániť
  2. Tyto vodolepky jsou totálně boží :-) :-) :-). Jak dlouho ti vydrží na nehtech ty Chiny Claze ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zvyčajne tak 2-3 dni, niekedy len deň. ako výdrž nič moc, ale tie odtiene, ktoré majú v ponuke sú neskutočné a napr. tento zatiaľ drží už tretí deň bez poškodenia. Až som z toho sama prekvapená.:) Takže výdrž záleží od kvality a dĺžky nechta, podlaku, nadlaku a tiež od laku napr. Pink Voltage je schopný odlupnúť sa už v deň lakovania:(

      Odstrániť
  3. I love Sun of a Peach, and I love Your manicure :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vodolepky som zatiaľ neskúšala, no na tvojich nechtoch vyzerajú krásne. :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vodolepky jsem ještě nezkoušela, ale nehtíky vypadají nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vodolepky som ešte neskúšala, ale vďaka za tip. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, ja som ich doteraz obdivovala len na iných blogoch, ale je to "pecka"!:)

      Odstrániť
  7. Peckové sú. Myslím, že som ich dokonca už aj v košíku mala, no poslednú dobu bolo tých neónov celkom dosť, tak som ich zase pekne z košíka vyhodila :) Ale asi sa nechám na ne nahovoriť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nehty vypadají krásně! :3 Ačkoliv zrovna nemusím neonové barvy, v takové podobě se mi docela líbí :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. neónový fanúšik veľmi nie som, ale vodolepky by sa mi také v zbierke možno aj hodili, vyzerajú dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jé, nehtíky vypadají moc krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)