sobota 16. mája 2015

I love you, Missha!


Bolo pre mňa veľkým prekvapením, keď som pri náhodonom prechádzaní Žilinou natrafila na kamennú predajňu značky Missha. Hneď som chcela nabehnúť do predajne, žiaľ len o pár minút som prepásla "otváračky". Druhýkrát som mala režim "nákupnej stopky", takže som radšej nešla ani dovnútra, aby som sa zbytočne nedráždila. Ako sa hovorí do tretice všetko dobré. Opäť som prechádzala okolo, tentoraz s mamou, ktorá chcela ísť omrknúť sortiment, prípadne si niečo odniesť aj so sebou. V časopise totiž čítala článok o kórejskej kozmetike, kde veleblili aj tzv. softener. Vraj naň Kórejky nedajú dopustiť.
V predajni sme strávili asi hodinu:) a samozrejme nedošli s prázdnou.:) O tom, čo sme "ulovili si môžete prečítať na nasledujúcih riadkoch.

Aby sme v tom mali jasno, začnem s čistením pleti.
Super Aqua Oxygen Micro Visible Deep Cleanser je čistiaca emulzia s oxidujúcimi bublinkami. Tie by v jednom kroku mali vyčistiť pleť a priniesť masážny efekt k očistenej, sviežej a stimulovanej pleti. O2 Carrier Complex energizuje unavenú pleť, nabudí ju masážou a poskytuje hydratáciu po vyčistení. Zjemňujúca zložka extraktov z bylín zo švajčiarskych Álp čistí a chráni citlivú pokožku. Dokáže pleť vyčistiť aj od najnáročnejšieho make-upu. 
Použitie je jednduché. Stačí aplikovať 2-3 pumpičky na suchú pleť. Po 30-40 sekundách sa začne formovať pena, ktorú jemne rozmasírujete a odstránite makeup. Nič by sa nemalo stať ani vtedy, keď ho použijete na oči, či pery.
Aspoň to sa dočítate v inštrukciách. Mne na čistú pleť stačí aj jedna pumpička. V prípade, že chcem odlíčiť makeup, použijem pumpičky 2 (pri jednej sa mi nevytvorila pena). Baví ma ako sa gél dokáže transormovať na penu, ktorá síce dokáže pleť očistiť od nečistôt, no aj tak je potrebné jemné dočistenie. Určite však v menšej miere ako s Biodermou Gel Moussantom. Skúsila som s ním odlíčiť aj očný makeup, no s maskarou si neporadil, preto som naďalej verná odličovaniu micelárkou. Po použití sa na mňa zo zrkadla pozerá iný človek s čistou žiarivou pleťou a čistejšími, menšími pórmi. Dokonca aj akné je na ústupe, ale o tom Vám napíšem viac až v zhrnutí na konci. Taktiež, ak sa nejaké objaví, mám dojem, že sa lepšie a rýchlejšie hojí. Pri tomto produkte oceňujem aj príjemnú jemnú vôňu, ale chýba mi upresnenie ako často môžem produkt používať.
Cena: 21, 60 €/120ml (kúpite TU, kde môžete zbierať vernostné body a ak máte blízko Žilinu, môžete využiť osobný odber. Pri niektorých produktoch som si totiž všimla nižšiu cenu na eshope ako v predajni.)

 photo 5 2_zpsv39gqccz.jpg
 photo 14_zps8chekkyy.jpg
 photo 12_zps9jafwyeh.jpg

Ak trpíte akné vedeli by ste zaisto oceniť aj ďalší produkt: Super Aqua Enzyme Peeling Softener - zjemňujúci enzymatický peeling, ktorý odsraňuje odumreté kožné bunky. Aby som pravdu povedala, práve pri tomto produkte sme sa sekli a mysleli si, že sa jedná o "softener"- krém, ktorý je vraj hit hlavne v Ázií. 
V tomto prípade by som však povedala, že sa jedná o akýsi "toner", ktorý nanesiete na vatový tampón a jemne ním očistíte pleť. Obsahuje papájový enzým, ktorý odstraňuje mŕtve bunky a nečistoty, má protizápalové účinky a obnovuje unavenú pleť. Rastlinný AHA extrakt zjemňuje pokožku a dodáva jej plnú hydratáciu. Extrakt z bobúľ Acai omladzuje pokožku. Môžete ho použiť pred aj po použití klasického peelingu, či masky.
Oproti predošlému produktu je tento balený v skle, čo ho robí značne ťažším a nie najšikovnejším. Má opäť veľmi príjemnú vôňu. Beriem ho už ako taký každodenný doplnok, či už "cleanser-u" alebo inej starostlivosti. Pravidleným používaním mám hebkejšiu a vyrovnanejšiu pleť bez zapálených miest. Ani bezprostredne po použití nejaví známky podráždenia a celkovo pôsobí jasnejšie. Veľmi mi pripomína toner od Dr.Kitzingera, ktorý pracuje na obdobnom princípe, ale tento sa mi zdá ešte o štipku lepší.
Kúpite napr. TU, pri cene 14,70 €/150ml.

 photo 10_zpslvhkovdj.jpg

Prvý produkt je najdôležitejší v starostlivosti o pleť! Aspoň to je heslo tohto hitu. The First treatment essence pochádza z rady Time revolution. Ide o revolučnú ošetrujúcu esenciu - prvý stupeň starostlivosti o pleť, ktorá má 8 základných účinkov na pokožku: zmäkčuje, zvláčňuje, ukľudňuje, vyrovnáva tón pleti, spevňuje, vypína, kontroluje tvorbu kožného mazu a vyrovnáva vrásky. Zároveň má dopĺňať a zosilňovať efektivitu ďalších prostriedkov z rady Time revolution. Je bez parabénov, farbív, vonných látok, silikónu, alkoholu a minerálnych látok. 
Obsahuje Fission 80%, fermentovaný extrakt z kvasníc, ktorý má podobné komponenty ako NMF "natural moisturizing factor" - prírodný hydratačný faktor, pomáha zlepšiť základ pokožky vďaka hydratácií, spevneniu a vyrovnaniu. 
Hlavná cieľová skupina tohto produktu je 20-50 rokov, pričom je vhodný pre akýkoľvek typ pokožky.

Samotný produkt je tekutý ako voda. Mal by sa nanášať pomocou vatového tampónu, ktorým by ste produkt do pleti mali jemne vtierať. Tento spôsob však považujem za mrhanie, preto ho nanášam priamo na pleť. Skúšala som si ho dávať aj na prsty a rýchlo s nimi na pleť, ale väčšinou som mala aj tak väčšinu po celej ruke a pomenej sa mi dostalo na tvár. Preto aplikácia nie je najpraktickejšia.a vyššie spomínaný spôsob sa mi osvedčil najlepšie.
Musím sa priznať, že vcelku neviem zhodnotiť, či funguje alebo nie. Áno, mám po jeho použití jasnú pleť. Po prvom týždni som mala pocit, že sa mi dobre hoja rôzne pozostatky po akné, no neviem, či si druhý týždeň moja pleť tak zvykla alebo na tom už bola tak dobre, pretože som až také ohromujúce účinky nevidela. Tieto drobné rozdiely, ktoré si človek až tak nevšimne by som mohla spozorovať vtedy, keď by som ho používala len na jednu polovicu tváre. Vzhľadom na to, že som do dennej starostlivosti zaviedla viac noviniek naraz, neviem vyslovene určiť, akú veľkú úlohu v nej zohrávala táto esencia. Rada by som si ju raz ešte zaobstarala, ale uvidíme. Čo sa týka vône, z fľaštičky nejakú cítim, no na pleti už nič. Vďaka tomu, že sa mi raz dostal  na pery viem tiež, že má výraznú horkú chuť.
V ponuke je TU, kde sa však nachádza v plnom balení za nemalú sumičku. Nám sa naň podarilo v predajni naraziť aj v menšej 30 ml verzií, ktorá vyšla na 6,50€, čo je na jednotku ešte menej ako pri plnom balení (musím však podotknúť, že fľaštička má na sebe nápis "not for sale"). Balenie nám však vydržalo snáď aj 2 mesiace (boli sme naň dve). The first treatment si môžete kúpiť aj vo forme spreja, ktorý  je určený primárne pre suchú pleť alebo napr. do kabelky na osvieženie počas dňa. 

 photo 8 2_zps9cbyegfn.jpg
 photo 11_zpsowrmoreq.jpg
 photo 9 2_zpsdsbd05mv.jpg

Moju staroslivosť uzatvára vysoko hydratačný krém so slimačím slizom Super aqua Cell Renew Snail Cream. Vďaka obsahu plne vitálneho slimačieho extraktu (70%), ktorý zabraňuje poškodeniu pleti, zároveň jej vracia silu a posilňuje jej prirodzenú ochrannú bariéru, aby minimalizoval podráždenie pokožky. Odstraňuje jazvy po akné, začervenania, tmavé a bledé škvrny a nedostatok elasticity. Pri pravidelnom pooužívaní sa bunky pleti začnú oveľa lepšie obnovovať a  pokožka bude vitálna a rozjasnená.
Hydratačná zložka z extraktu extraktu z baobabu (2%) a hlbinnej morskej vody, ktorá tu plne zastupuje úlohu obyčajnej vody, zabraňuje strate hydratácie a vysúšaniu pokožky; aktivuje vnútornú hydratačnú energiu buniek. Odporúčaný ženám vo veku 25-45 rokov, na problematickú pleť.
Krém má trošku špecifickejšiu, avšak stále príjemnú vôňu s kvetinovým podtónom. Je gélovej konzistencie mliečnej farby, ktorá sa na pleť dobre nanáša a behom chvíľky do nej pekne vsiakne. Bezprostredne po nanesení však zanechá trošku lepkavý pocit, krorý do pár minút vymizne. A viete čo? Zároveň jej dodá taký zdravý "glow" a to až taký, že som párkrát seriózne uvažovala, že si nedám makeup. Bolo mi ľúto zakryť ten jas a sviežosť, ktorá na mňa z pleti priam sálala. A to už je, čo povedať, lebo moja pleť disponuje kopou nedokonalostí! Samozrejme, že som sa k tomu doteraz neodhodlala..Možno raz....
Pleť celkovo pôsobí hladšie, jednotnejšie a zdravšie. Hydratácia je na jednotku. Škvrnky po akné už nie sú také výrazné, aj keď sa vždy nejaké nájdu. Drobné jazvičky už nie sú také hlboké.. Takže ja som spokojná. Privitála by som však pumpičkové balenie, produkt by sa mi s ním dávkoval lepšie.
Nájdete ho TU za cenu 32,30 €. Je mi však záhadou, prečo bol v kamennej predajni uvádzaný ako krém za cca. 54€ so zľavou 40%, teda vyšiel "v akcií" na 33,29€. Pritom hneď po nákupe som sa pozerala na stránky a bol uvázaný za bežnú cenu. Dokonca aj po týždni, či dvoch bol pri ňom v predajni stále lístok so 40% zľavou.

 photo 200_zpsdz3pdcio.jpg
 photo 13_zpsf3qcrbte.jpg

Keď som vyskúšala krém Yes!Nurse, myslela som, že už na nič lepšie, či porovnateľné, tak ľahko nenarazím. Chyba lávky! Intenzívny prírodný krém na ruky MOIST24  s dlhodobo pretrvávajúcim hydratačným účinkom obsahuje manuka med z Nového zélandu, slnečnicový extrakt a unikátny hydratačný komponent Moist24, vďaka ktorému by mal hydratovať 24 hodín. 
Krémová konzistencia sa dobre vstrebáva a nezanecháva lepkavý pocit. Pokožku rúk robí príjemne hebkou a hydratovanou, aj keď s tými 24 hodinami by som to zas nepreháňala. Proste ako klasický krém. Čo viem okrem iného oceniť je jeho nádherná citrusová vôňa! Troška nepraktické je šróbovacie uzatváranie. Veľkosť je vhodná aj do kabelky.
Bežná cena: 5,40 €/70ml, moemntálne v akcií za 3,78 € TU.

 photo 7 2_zps7acsgnur.jpg
 photo 6n_zpsiw4mg7kl.jpg

A čo by som povedala na záver. Pri pravidelnom používaní produktov na pleť som ju mala takú ako už dávno nie. Tie drobné čierne bodky, ktorých sa nie a nie zbaviť boli zrazu preč. Zo zrkadla sa na mňa pozerala iná tvár, ktorá žiarila, bola jednotnejšia, živšia so zdravým "glow-om". Človek razom dostal chuť nezakrývať ju viac make-upom a ísť von len tak. Samozrejme, že som nešla.:) Každý jeden produkt ma niečím upútal. Po čistiacej pene som mala pocit čistejšej pleti. Ihneď po použití získala jas. Zvyčajne som ju používala pri odličovaní večer. Softenerom som očistila pleť pred krémovaním, či už večer alebo ráno. A svete sa div, týmto duom som obmedzila zacelené boľáky pod kožou. 
Z esencie, ktorá má byť prvým krokom v starostlivosti o pleť mám trošku zmiešané pocity. Neviem, či to je len psychikou, no keď ju použijem mám zo seba lepší pocit. Rada by som jej ešte dala šancu presvedčiť ma o svojich kvalitách, no predpokladám, že opäť uprednostním "vzorkové" balenie. Koniec koncov zrovna dnes mi ukázala dno, takže budem môcť pozorovať, či sa niečo zmení bez jeho prítomnosti. Myslím, že je to produkt, ktorého účinky sa ukážu až pri dlhodobejšom požívaní.
Krém so slimačím slizom si úplne získal moje srdce, no pre zmenu by som ho chcela vyskúšať vo forme "moisturizer" v balení s pumpičkou. Aspoň mne dodal pocit, že make-up proste nepotrebujem. Čo na tom, že som si ho nakoniec dala.:) Na vypnutú hladkú pleť sa nanášal výborne.
Krém na ruky je už len takou čerešničkou. Svoju funkciu plní na jednotku, nezanecháva mastný pocit a citrónová vôňa je na zožratie. A proti Yes!Nurse vychádza dokonca cenovo  výhodnejšie.

Snáď Vám článok nedal veľmi zabrať. A čo sme ešte medzičasom ulovili Vám ukážem zas inokedy;).

Aký máte názor na kórejskú kozmetiku? Láka Vás alebo od nej radšej bočíte? Vyskúšali ste niečo? Čo Vás očarilo a čo naopak sklamalo? Ktorý produkt zo spomínaných Vás zaujal najviac?

p.s. Pripojila som Vám aj zloženie, ktoré nebudem nejak komentovať. Je mi jasné, že to vždy nie je to naj...;)

Prajem Vám krásnu slnečnú sobotu! Oddýchnite si!

8 komentárov:

  1. nalákala si ma hlavne na ten krém a trošku aj na čistiacu penu. missha ma vždy lákala, tak uvidím, či sa do toho pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mňa, ale nevedela som, čo si od radosti vybrať...a lepšie som na tom nebola ani v obchode, no nakoniec výber neľutujem, podarilo sa mi naraziť na skvelé kúsky! a je fakt, že pri používaní všetkých produktov som mala čistú žiarivú pleť!:) čistiaca pena je topka a krém super hydratuje! a kedy pridáš ďalší článok ty?:) hm?:)

      Odstrániť
    2. och, sľubujem, že už čoskoro :)

      Odstrániť
  2. Produkty vyzerajú fantasticky, hlavne ten cleanser a esencia. Od značky by som chcela ešte vyskúšať ich slávne BBčko. Nemáš s ním skúsenosti?
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mala som jedno, ale už dávno:) Článok si môžeš prečítať tu: http://mysweetstrawberries.blogspot.sk/2012/07/azijska-missha.html. Aký máš vyhliadnutý?

      Odstrániť
    2. ja som BBčko mala tiež, a bolo perfektné, až kým - až kým mi po mesiaci užívania neupchalo snáď všetky póry na tvári a nevyhádzala sa z neho ako osika... na leto je príliš hutný, silno parfemovaný a č.21 aj č.23 majú sivastý nádych

      Odstrániť
  3. je velká škoda, že Missha produkty nejsou lépe k dostání, protože mě některé velmi lákají. vždycky je prohlížím na ebay :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je škoda, tiež si radšej ochytám všetko v predajni, ale tak už je pokrok aj kamenná predajňa:), veď vy v CZ máte myslím aj v Prahe a Brne, aj keď teda ty nemáš ani jednu až tak blízko:/ mňa ešte mrzí, že obsluha až tak veľmi o produktoch, ktoré predáva nevie...

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)