piatok 7. augusta 2015

DOTS GAME


Už sa mi samej zdalo trošku trápne, že tu stále ukazujem len China glaze. Takže malá zmena. Vytiahla som nový biely lak ORLY White tips, ktorý sa mi veľmi zle nanášal. Tak som skúsila použiť štetček z "Gábiny" a hneď to bolo o niečom inom, aj keď konzistencia je pre mňa stále dosť tekutá. 
Bodky som spravila s čiernym RIMMELom Blackout a červeným MAVALA Madrid. Výsledok som prelakovala priehľadným rýchloschnúcim top coatom Sally Hansen, o ktorom som na viacerých blogoch čítala ako rýchlo začne hustnúť. Neviem, či si tak často lakujem nechty, no zostáva mi asi štvrtina a zatiaľ je ok.:)

Prajem Vám krásny víkend a teším sa na vaše úžasné komentáre, ktorými mi vždy robíte nesmiernu radosť!:)

 photo 5_zpsjxlu4rg5.jpg


 photo DSC_1965-side_zpsvp186jwv.jpg

 photo 10_zpsw10aixfi.jpg
 photo 4_zpsgxkoet5b.jpg
 photo 7_zpscgan02rx.jpg

 photo 9_zps7arrz74c.jpg

9 komentárov:

  1. Tak tohle je nádherné! Jsi hrozně šikovná. :-) Hned mi to připomnělo 101 dalmatinů. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kraaasne jednoduche a dakujem za inšpiraciu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ako vždy veľmi pekné, také dalmatínske :). Inak ja tiež používam Insta Dri od SH a ostáva mi ešte asi tretina a tiež mi nezhustol, ale zas často ho nepoužívam/ neotváram, tak to bude asi tým...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Malíček a prostředníček vypadá jak dalmatin :3 Skvěléé :)))
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super nechty! jednoduché ale nádherné :)
    pozývam na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna přemýšlím, jakou mani udělat na testování "tečkovátek" a v tom narazím na tenhle článek : skvělá inspirace, snad se i to povede alespon trochu podobně :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem Vám za krásne komentáre!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)