streda 17. februára 2016

CRACKLE HEART NAILS


Pamätáte si ešte na éru "crackovacích" lakov? Podľahli ste jej alebo ste smelo odolávali. U mňa to bola klasika. V prvej vlne som odolávala. Jednoducho ma ten vzhľad popraskaného laku nebral. Potom som sa zrazu ocitla v drogérií, kde mali sympatickú sadu. A tak mi do zbierky pribudli hneď 4 laky. Čo na tom, že som ich veľmi neponosila. 
Do tejto manikúry mi však jeden z nich sadol dokonale. Kedže ma srdiečkové nechty ešte stále držia a nemala som náladu na nič náročné, namaľovala som si na prstenníček jednoduché rozpukané biele srdiečko. Z lepiacej pásky som si spravila šablónku. Tú som nalepila na dobre zaschnutý lak a pretrela bielym "crakovacím" lakom od značky Bell. Škoda len, že sa srdiečko nerozpukalo podľa mojich predstáv. No myslím, že aj tak manikúra nevyzerá najhoršie. Čo poviete? 
V tejto kombinácií som dokonca prišla na chuť červenému laku (tento konkrétne je č.616 z nejakej PUPA limitky). Momentálne mám totiž dlhšie pretrvávajúci pocit, že sú červené odtiene veľmi ostré k mojim bledým rukám.

 photo 6001n_zpss6ij98re.jpg

 photo 6000_zpstnhroyhj.jpg
 photo 6007_zpsix9opmlt.jpg
 photo 6005n_zps2xnqulxx.jpg
 photo 6002_zpsuswfsmlt.jpg

8 komentárov:

  1. Nehtíky vypadají krásně, povedlo se ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super nápad! Páči sa mi aj jednoduché prevedenie :) Menej je niekedy viac...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, teraz akosi nemám náladu na nič náročné, tak sa ulievam na takýchto "jednoduchostiach":)

      Odstrániť
  3. V jednoduchosti je krása :) Nápad so zlomeným srdcom je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. this is so creative idea :) beautiful :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)