štvrtok 5. januára 2017

EMPTIES (DECEMBER)


Tak a som tu s posledným vyhodnotením odpadkov za minulý rok. Zároveň som si spravila malú sumarizáciu a porovnanie s predošlým rokom.:D

TVÁR:
BIODERMA ABCderm mi dalo vďaka litrovému baleniu poriadne zabrať. Myslím, že mi raz stačilo. Používala som ju na odličovanie a to bolo vďaka nej o niečo zdĺhavejšie. Pokiaľ sa mi dostala do očí, štípala a celkovo na to, že je z detského radu mi pripadala intenzívne parfémovaná.

BADGER BALM prírodný balzám s príchuťou madagaskarskej vanilky sa hrdí antioxidačnými a upokojujúcimi vlastnosťami. Mastná tyčinka je viac ako ideálna do aktuálnej zimy a pri kontakte s perami sa vplyvom ľudského tepla doslova topí. Je plná výživných a ošetrujúcich ingrediencií ako olivový olej, včelý vosk, rakytník, šípková ruža, či aloe vera. Za mňa palec hore aj keď z hľadiska marketingu a prichutí u mňa bodujú skôr Crazy rumors.:D

Elizabeth Arden Lip protector som dostala a bolo to riadne šliapnutie vedľa. Absulútne neošetroval a aj po nanesení pred spaním som sa budila so suchými perami. Vadila mi aj jeho špecifická vôňa alebo by som mala skôr povedať zápach? Skúšala som ho ako balzám na kutikulu a tiež neobstál. Negatívum je aj tá jeho glycerínovo naružovelá konzistencia, ktorá nie je príjemná ani na dotyk (lepí?), ani na pohľad. Takže za mňa jedno veľké absolútne NIE! Máte s touto značkou nejaké skúsenosti? Neskúšali ste náhodou tento balzám?

Dior Diorshow Maximizer 3D je môj Objav ROKA! Ide o bázu na riasy, ktorá im dodá viditeľný objem, pričom ich nezlepí. Kefka obsah pekne rovnomerne rozdistribuje na jednotlivé riasy. Nehrudkuje. Neviem, čo by som ešte dodala. Asi, že mám doma už nové balenie!:D

CLARINS Hydraquench cream-gel je ďalší môj hydratačný objav roka. Obsiahnutá kyselina hyalurónová pleť doslova napumpuje. Tá je krásne hydratovaná a žiari. Vitamín E chráni pred škodlivými vonkajšími vplyvmi, a výťažky z vŕby a granátového jablka podporujú svieži matný vzhľad pleti. Super je, že tento krém je dostupný a personalizovaný pre každý typ pleti. Stačí si vybrať ten váš.;)

MEDIK8 Hydr8 B5 ľahké sérum, ktoré sa okamžite vstrebe do pokožky a slúži na zvýšenie jej hydratácie. Zároveň urýchľuje jej hojenie. Obsahuje vitamín B5, či kyselinu hyalurónovú. Obe zložky majú pozitívny vplyv na pokožku. Sérum sa dávkuje kvapkadlom a vydrží Vám neskutočne dlho, pretože na jedno použitie vám vystačia 3-4 kvapky. Buď ho môžete použiť v kombinácií s krémom alebo len tak samostatne ako intenzívnu hydratáciu, ktorá nevadila ani mojej zmiešanej pokožke. Myslím, že by nemal chýbať na žiadnom kozmetickom stolíku.

Odličovacie tampóny bella cotton sa mi začali celkom pozdávať. A vyzerá to tak, že to prvé balenie bol len nejaký nepodarok, lebo nasledujúce už neboli neštandartne tenké.:)

TELO:
LUMENE Luminous bronzer rozžiarujúce telové mlieko, ktoré pokožku jemne tónuje. Obsahuje povzbudivý brezový extrakt, zvlhčujúci extrakt z aloe vera a svetlo odrážajúce pigmenty. Neviem prečo som ho toľko obchádzala v lete, keď som mohla mať krásne slnečne zlatú pokožku. Zhodnotila som však, že do ďalšieho leta nevydrží. Na také rýchle instantné jednodenné zhnednutie perfektný. Večer ho hladko zmyjete vodou a mydlom. Aj keď zdá sa mi, že istý tón pokožke ponechával aj po umytí. Vôňa nič moc.:DD

NESTI DANTE Emotioni di Toscana tekuté mydlo, vďaka ktorému som mohla prežívať jeseň aj zimu s intenzívnou vôňou orgovánu. Ak niekde túto značku uvidíte, povinne kúpiť. Mydlo nevysušuje a je vyrobené v Taliansku. Teraz používam s vôňou verbeny, ktoré je značne tekutejšie.

SHEABUTTER našľahané bambucké maslo, o ktorom ste si mohli prečítať nedávno. Má dymovú arómu. Vyrába sa tradičným spôsobom a pochádza z Ghany. Mňa tak namotalo, že už pozerám po ďalšom, ktoré by som vyskúšala. Pretože pokožka bola razom pružnejšia.;)

Marocký argánový olej som si priniesla priamo z Maroka a už vtedy som si s ním predlžovala výdrž opálenia, čo sa mi veľmi úspešne darilo. Pokožka bola po ňom hladká, preto som sa začala pozerať po ďalšom.

St.Moriz samoopaľovaciu penu v tmavom odtieni som mala posledné balenie, ktoré sa mi nedarilo minúť.:D Akosi som ju vytesňovala, kedže po celý rok som fičala na Vita liberate. Som rada, že sa na trhu objavilo niečo také ako samoopaľovacie peny, aj keď nechápem ako som ju mohla používať, lebo je z kože dosť cítiť.:/ Myslím, že už sa k nej nevrátim, ale v čase mojich samoopaľovacích začiatkoch bola aj vďaka cene top.:) Momentálne by som rada vyskúšala zase niečo nové, napr. toľko chválený Ecotan. No uvidíme.;)

VLASY:
ALTERNA Weighless whipped mousse mal presne takú istú vôňu Alterna Bamboo 48-hours sustainable volume spray. Koreň maca funguje ako prírodný "stimulátor". Obsahuje veľké množstvo živín s posiľnujúcim účinkom, ktoré vlasom dodajú energiu, silu a objem. Výťažok z bambusu vlasy posiľuje, ozdravuje a hydratuje. Vďaka aminokyselinám, esenciálnym mastným kyselinám a antioxidantom dosiahnu aj tie najjemnejšie vlasy neuveriteľný objem. Vlasy zdvihne od korienkov, kde je to najviac potrebné. Podľa popisu má vytvoriť a udržať neuveriteľne prirodzený a dlhotrvajúci objem, pričom vlasy zostanú jemné a pružné. Teda, ak má byť ten prirodzený objem váš vlastný "žiaden" tak svoju úlohu plní. Mne ešte vadilo, že vlasy boli ako vystužené "crunchy", nie také prirodzené mäkké ako to mám rada.:/ Takže raz stačilo.
Cena: okolo 16,99€/170g

 photo 9902_zpslluefwf4.jpg

NECHTY:
essence the gel nail polish top coat vrchný lak z dua na gélovú manikúru. Ja som ho používala s lakmi, ktoré som mala doma. Lak vďaka nemu uschol rýchlo, no neviem, či mal dobrý vplyv na moje nechty. Každopádne sa k nemu neplánujem vrátiť. Ak sa mi nemarí, tak sťahoval lak zo špičiek.

PUPA lak mi síce vďaka tomu ružovému odtieňu nebol veľmi po chuti, no čím viac som ho nosila, tým viac som sa s ním stotožňovala.:D Vidieť ste ho mohli napr. v tejto manikúre. Ako som už spomínala na Pupa lakoch mi vadí, že keď sa dostanem do polovičky, tažko sa mi naberá ďalší náter.

Dermacol odlakovač, ktorý bol prebraný na mnohých blogoch bol najprv dosť nedostupný, preto, keď som naň natrafila v 101 drogerií, neverila som vlastným očiam. S odlakovačom ako takým nemám problém, dobre odlakuje, nevysušuje, no mám po ňom taký lepkavý pocit. Možno to bude tým, že pôsobí olejovitejšie ako iné. Preto sa teraz pozerám po nejakom novom. Zatiaľ mám doma starý a nový z Marionnaud, no mám dojem, že ten novší mojim nechtom neprospieva a vysušuje ich, čím sa mi potom neprimerane štiepia končeky. Uvažovala som aj nad nejakým od nechtových značiek ako Orly, či Orly. Neskúšal niekto?

Riedič laku je už taká klasika, bez ktorej sa nezaobídem.:D A stačí mi aj tento za pár drobných. Páči sa mi viac ako značkový od Orly.

***
A teraz k tomu veľkému vyhodnoteniu:D Za tento rok som spotrebovala 14ks dekoratívky (minulý rok 13). Oproti minulému roku som minula o 1ks kus naviac z kategórie krémov a sér, čiže 12ks.
Očným krémom som veľa nedala, možno je čas sa polepšiť v tejto oblasti, no prišlo mi, že aktuálna starostlivosť bola dostatočne výdatná aj na očné okolie. Skóre: 2ks minulý rok/ 1ks tento rok.
Za to sa mi podarilo dosiahnúť dno 4ks balzámov na pery.
Poctivo som sa samoopaľovala o čom svedčí aj 6 ks produktov z tejto rady. Rok predtým to boli len 3 ks.:) Táto aktivita mala vplyv aj na množstvo spotrebovaných krémov, ktorá sa znižila z 2,9 litra na 2 litre. A odrazilo sa to aj na 2 vypotrebovaných peelingoch. Rok predtým som si vystačila s 1ks.
Čísla pri šampónoch a kondicionéroch sú takmer totožne s predošlým rokom. 1liter šampónu a 275 ml suchého šampónu vs. 1,250l z predošlého roku. A 1liter kondicionéru za rok 2016 vs. 954ml za rok 2015. 1 masku si píšem za rok 2015 aj za rok 2016.
Vlasy som vystajlovala so 4 stylingovými prípravkami. Minulý rok som si vystčila s 3ks. Dokončila som tiež jeden famózny olej na vlasy od Original sproutu.
Poctivé lakovanie s tým, čo doma mám sa odrazilo na 6 ks spotrebovaných lakov. Zatiaľ, čo rok predtým to bolo o cca. polovicu menej len 4 laky. Ak si dobre pamätám tento rok žiaden nový lak do zbierky ani nepribudol. Teda, ak nerátam ten, čo som dostala od krasne-vlasy.sk k mikulášskemu nákupu.
Ruky som si krémovala intenzívne s 10 ks krémov. Za rok 2015 ich bolo o polovicu menej, len 5ks.
Odhadovaná spotreba sprcháčov za rok 2015 bola 1,35l. Tá sa tento rok zvýšila na 1,54l.
Celkovo som minula 109ks kozmetiky, čo vychádza priemerne 9 ks na mesiac.
Kedže však nemám presné čísla z predošlého roka, nemôžem takto presne vyhodnotiť všetky kategórie. No pre zaujímavosť stačia aj tieto, čo poviete.:)

Rok 2016 bol rokom, kedy som sa intenzívenjšie začala venovať staroslivosti o pleť. Čo vám poviem, vek nepustí.:D A tiež rokom rúžov, ktorých mi pribudlo toľko, že tu radšej to číslo ani nenapíšem.:DDD Dúfam teda, že sa mi konečne podarí spraviť toľko sľubované recenzie ešte z tých predošlých prírastkov.:D Držte palce!

A aký bol Váš rok 2016? Bolo viac kozmetických prírastkov alebo ubýtkov? Objavili ste nejakú značku, ktorá sa pre vás stala novým favoritom?

Do Nového roka Vám prajem veľa zdravia, šťastia, lásky, inšpirácie, motivácie,...!:)

Majte sa krásne!

2 komentáre:

  1. Tak ta báze na řasy od Dioru mě zaujala nejvíce ! určitě ji vyzkouším BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mala som o niečo viac prírastkov ako spotrebovaných a taktiež som robila bilanciu za rok čo sa týka spotrebovaných produktov a mala som toho omnoho viac, ale nezdá sa mi, že by som zbytočne patlala alebo míňala niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)