štvrtok 19. januára 2017

HAND CREAMS - MANUFACTURA, alessandro, BOBBI BROWN


O tom, že pokožka rúk je v zime obzvlášť namáhaná, písať nemusím. Myslím, že to všetci veľmi dobre vieme. Záleží však na nás ako veľmi nám na nej záleží a či jej venujeme dostatočnú starostlivosť. Ja sa snažím krémovať ruky pravidelne, aj keď musím priznať, že občas proste nemám chuť a potom to dovediem až do momentu, že musím uprostred ranného líčenia jednoducho prerušiť skrášľovací rituál a rukám dopriať dávku krému. Inak som nesvoja. Ako to máte vy?

Ja Vám dnes predstavím aktuálnu trojku krémov, ktoré práve používam.;) A dúfam, že sa so mnou v komentároch podelíte o vaše krémové dojmy!

 photo 5_zpsbp18wg2z.jpg

Zvláčňujúci krém Mojito od Manufactury s mätou a bambuckým maslom môžete použiťna ošetrenie rúk aj nôh. Mne by ho však bolo ľúto vypotrebovať na nohy a pravdupovediac mám dojem, že na intenzívnu výživu suchej kože na päte by bol prislabý. Ľahký krém má vláčnú konzistenciu a do pokožky rýchlo vsiakne, no zanechá na nej jemný film a klzký pocit, ktorý po chvíľke odzneje a vy máte pocit, že by ste si krému ešte mali pridať. Práve, preto ma celkovo neočaril a radila by som ho skôr do kategórie krém na leto. Veď už aj sama parfumácia si to priam žiada.
Konzistencia je vláčná. Balenie s praktickým odklápacím vrchnáčikom. 
Obsah 75 ml/ pôvodná cena 6,55€, teraz tu v dopredaji za 5,20€. Ja som ho nekupovala, bol ako darček k časopisu.

 photo 3_zpshicluzsn.jpg
 photo 4_zpsmo2scmxm.jpg

* * * * *

 photo 8_zpsutpcvjqz.jpg

Keď som prvýkrát vyskúšala krém Alessandro Gentle touch s kyselinou hyalurónovou a morským fenyklom, zajasala som. Konečne krém, pri ktorom som videla nejaký progres s mojimi suchými miestami medzi prstami a na dlani. Haleluja. Už som bola naštartovaná, že si ho napriek tej cene kúpim zas. 
Prvú polovicu krému som mala ruky expresne ošetrené a vďaka obsiahnutej kyseline hyalurónovej aj hydratované. Radosť však bola predčasná a ja som začala pozorovať, že hneď po umytí rúk sa všetko vracia spať do pôvodného stavu. Sama to nechápem, pretože predtým mi pripadal vyživujúci a pokožka zamatovo hebká a pružná nezávisle na tom, čo som robila. Aktuálne necítim, že by mal nejaký dlhodobejší efekt. Krém má navyše tendenciu žmolkovať. Šrobovacie balenie tiež nie je výhra, ale viem ho tolerovať.:D
Napriek týmto negatívam musím vyzdvihnúť jemnú vôňu, ktorá pôsobí relaxačne. Tak nejako morsky. Čomu rozhodne prispieva aj nafarbené mentolkovo zelené zafarbenie krému. Výrobcovia proste vedia ako na nás.
Musím ešte podotknúť, že krém je udávaný ako pena. Pokiaľ by som si to však neprečítala na obale nejako by som to neriešila. Je fakt, že pôsobí ľahšie a keď si ten popis pečítate na obale, máte dojem, že aj trošku našľahane. Dobre sa roztiera a okamžite vsiaka. Podľa popisu ochraňuje a regeneruje pokožku.
Samotný krém má 100 ml / 540 kč (cca. 20€)- bol kupovaný v českom Douglase. Pokiaľ máte Douglas kartičku môžete využiť rôzne zľavy. Navyše jeho kúpou prispejete 50 kč na prevádzku domova pre seniorov "Domov Sue Ryder" Praha.

 photo 18_zps3cel2ba2.jpg

 photo 6_zps1j9jfq1a.jpg
 photo 16_zpsrjnubja7.jpg
 photo 15_zpsaqmkc28m.jpg

* * * * *

 photo 11_zpsz9r1yrzt.jpg

Toto je už skutočný luxus pre vaše ruky. Dovolím si tvrdiť, že dostanete skutočne to, za čo si platíte tú horibilnú sumu ( 50ml /33€). Ako posledný dnes na radu prichádza najluxusnejší kúsok od značky Bobbi Brown Extra Hand Cream s intenzívnou výživnou a ošetrujúcou silou. Musíte uznať, že už samotné balenie lahodí oku. Aj keď to šróbovacie viečko mohlo byť odklápacie, uľahčilo by to aplikáciu.;)
Krém mi vôňou pripomína výrobky Tisserand, ktoré sú tiež prírodné / éterické. Niet sa čo čudovať obsahuje rôzne bylinné výťažky (napr. extrakt zo sladkého drievka, moruše, šišaku bajkalského, jačmena siateho, šalvie), "extra repair complex", shea butter a tiež kyselinu hyalurónovú. Na to, že je nadupaný výživnými ošetrujúcimi olejmi (z marhúľ, olív, avokáda, grepfruitu, horkého pomaranča, či z muškátu) pomerne rýchlo vsiakne a nezanechá mastný pocit. Skrátka na zimu ako stvorený. Používam ho veľmi rada a chvíľku som sa pohrávala s myšlienkou, že by nebolo zlé mať ho znova. Každopádne uvidíme časom, predsa len nie je najlacnejší a našťastie v tomto prípade ani prehnane dostupný.:D Nechce mi ho niekto kúpiť?;)

 photo 9_zpspqante7k.jpg
 photo 17_zpscll8r64j.jpg
 photo 10_zpso2fs0o8a.jpg

U mňa sa vždy nájde viac otvorených krémov súčasne. Takže už teraz sa môžete tešiť na ďalšiu trojicu.:)

A čo vy? Máte otvorený jeden krém na ruky alebo viac súčasne? Krémujete si ruky pravidelne alebo to fľákate? A akí sú vaši aktuálny obľúbenci?

 photo 1_zpsuabfkqvl.jpg

6 komentárov:

  1. Já moc krémy na ruce nepoužívám. Nějak na ně vždycky zapomínám a mám jen jeden, který voní naprosto skvěle, ale fakticky na něj vždycky zapomenu. Já ruce suché skoro nikdy nemám, takže asi proto, ale ten od Manufaktury jsem koupila mamce a voněl naprosto skvěle! BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to si šťastný človek:), ja si musím ruky denne nakrémovať niekoľkokrát, najlepšie by bolo asi po každom umytí rúk, ale to akosi nezvládam:DD...tá Manufaktura je fajn na leto;), dúfam, že aj mamina bola spokojná s tvojím výberom;)

      Odstrániť
  2. Natírám si ruce po každém umytí a mám krémy na ruce úplně všude, mám jich rozdělaných současně několik, momentálně jsou to Natura Siberica (nejsou špatné, ale málo mastné), Crabtree Evelyn (ty jsou pro mě zklamáním, to, že hezky voní, je pro mě málo, špatně hydratují a ruce zůstávají dlouho jakoby mastné, ale přitom vysušené), 100% Pure - levandule (docela fajn, celkem rychle se vsákne, ale hydratuje) a pak na noc střídám Avokádový krém od Navia, super bezvodý krém a Oh la la od Mylo, taky bezvodá záležitost, úžasně voní po levanduli a vanilce:o)) Těším na další trojici od Tebe! Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tipy, ktoré nekupovať, po tých Crabtree Evelyn som trošku pokukovala;). Priznám sa, že z druhej polovice tipov nepoznám ani jeden, ale vyzerajú rozhodne lákavo. Ja mám najnovšieho obľúbenca od Clarins, také tie malé, ktoré predávajú s 3 rôznymi vôňami. Doma mám akurát otvorený pomarančový a je úžasný! Konzistencia je hutnejšia- ošetrujúca, dobre sa vstrebe, pritom nezanechá taký ten mastný pocit. Škoda, že som ho kupovala dávnejšie a teraz som ho nikde ani nevidela...asi majú výpadok po Novom roku.:D

      Odstrániť
  3. Ten od Bobbi Brown ma veľmi zaujal:) Ja najradšej používam jeden krémik z Avonu, má vanilkovú vôňu a v akcii ho majú vždy za euro a je perfektný!:) Teraz som si obľúbila aj tie od YR:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moja mama má tiež jeden obľúbený z YR, taký žltý:), už má x-té balenie:DDD

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)