piatok 31. marca 2017

EMPTIES (MARCH)


Ahojte! To nám ten mesiac zase ubehol!:) Konečne sme však vyzliekli vrstvy a môžeme sa radovať z teplejších slnečných dní. Schválne, koľko nám bude trvať, kým na ne začneme reptať.:D
O tom som však dnes nechcela písať. Ako už tradične ku koncu mesiaca, máme tu zhrnutie spotreby. Sama som bola prekvapená, že som naveľa minula len 8 produktov. O tom, koľko ich pribudlo radšej pomlčím.:D V tom vážne vediem. Keď som minule priateľovi so smutným pohľadom ukazovala žmurkajúce dno bronzera, sám mi povedal, že je prekvapený, že pri tom množstve dochádza aj k takýmto situáciam.:DDDD


TVÁR:
Jarischov roztok som už raz mala a kedže mi vyhovoval, ocitol sa u mňa znova. Pôsobí instatne rozjasňujúco a pleť po ňom opeknie. Má dezinfekčné účinky. Je to roztok glycerínu a kyseliny boritej, ktorú nájdete aj v očných kvapkách, v destilovanej vode. Takže neprekáža ani očiam. Navyše nestojí veľa. Ja som si ním vždy ráno čistila pleť. Ak nechcete míňat veľa, stačí si poň zbehnúť do lekárne. 

VITA LIBERATA Rich face je samoopaľovací krém na tvár. Toto je už moje druhé balenie a myslím, že aj posledné. Trošku ma omrzel a mala som chuť vyskúšať niečo iné. Takže som siahla po Collistar kvapkách a myslím, že pôsobia prirodzenejšie a vyhovujú mi viac. Akúrat sú teda intenzívne parfumované, čo ma až tak neteší, ale zvykám si.
Rich face má gélovo-krémovú textúru, jemnú vôňu a dávkuje sa pomocou pumpičky. Opálenie by sa malo vyvinúť behom 4-8 hodín. Balenie Vám vydržím pol roka denného používania.

MAC očný tieň v odtieni "Vanilla" bol jeden čas priam kultovým produktom a vyskavoval na mňa z každého blogu. Samozrejme, že som chcela vyskúšať, prečo sa každému tak páči a nechápala som, lebo som čakala väčšiu intenzitu. Nakoniec som ho používala ako podklad na zjednotenie očného podkladu. Hlavne pri očných tieňoch z paletky Tarte sa mi dosť hodil.:) Ďalší raz by som nekúpila, ale do programu Back2MAC bude prázdny obal dobrý.:P

TELO:
BOBBI BROWN krém na ruky vzhľadom na obsah olejov pomerne rýchlo vsiakne. Vonia prírodne. Ruky sú po ňom príjemne ošetrené, no tá cena ma celkom bolí...:D

Institute Karité Light hand cream je ľahký krém gélovitej, priam tekutej konzistencie. Po roztretí okamžite vsiakne. Má návykovú vôňu verbeny. Veľkosť, či skôr malosť, presne do kabelky. Nepraktický šrobovací vrchnáčik, ktorý je dosť malý, takže je oprávnená obava, že by Vám mohol na verejnosti padnúť a odkotúľať sa do neznámych končín.:)

NECHTY:
Odlakovač Marionnaud už nie je, čo býval. Kedysi mali ako privátnu značku zelený SYX (ešte mám doma jedno archívne vydanie:D ) a ten bol skvelý. Keď som ho po minutí zapriahla, hneď som videla, že tento fialový má problém odlakovať aj essene gel-look nadlak. Navyše vysušuje nechty, takže druhýkrát ďakujem, neprosím.

ESSIE VAN D' GO ste mohli vidieť napr. v tejto a tejto manikúre. Na chuť som mu prišla v posledných týždňoch a tak som lakovala až kým som ho nevylakovala celý.

CHINA GLAZE "Pink voltage" bol mojím prvým lakom tejto značky a dostala som ho od priateľa. Vedela som, že chcem nejaký ružový, no swatche na nete neboli moc reálne. A tak mi domov došiel lak, ktorý schol do matna, čo mi až tak neprekážalo. No jeho výdrž bola bolestne krátka. Preto som ho začala pretierať nadlakom, ktorý z neho vytiahol drobné modré odlesky, ktoré som úprimne moc nemusela. Druhýkrát by som šla už do nejakej krémovky. Odlesky moc nemusím. Spomínala som to tu už niekoľkokrát, že China glaze mi na nechtoch moc nevydrží. V poslednej dobe im však na výdrž značne pridávala essence gel-look, ale kto bude toľko čakať, kým uschne???

Ak si pamätáte na posledný post "empties" vyzývala som Vás, aby ste si odkladali prádzne obaly a napísali mi, koľko ste toho spotrebovali v marci vy. Takže, aké sú vaše čísla???
Ak ste si obaly neodkladali môžete mi napísať, či Vás niečo zaujalo alebo máte podobnú skúsenosť, či názor na to, o čom som dnes písala. Teším sa na vaše komentáre!

2 komentáre:

  1. K Jarischovi se musím zase vrátit. Používala jsem ho v době, kdy má pleť byla vskutku nejhorší a je fakt, že nebyl vůbec špatný. Tak děkuju za připomenutí! VL samoopalovák používám na tělo a je báječný, můj nejoblíbenější. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten na telo používam aj ja, no pokukujem po ECOTANe:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)