sobota 3. júna 2017

EMPTIES (MAY)


Hello krásky! Tiež máte ten pocit, že sme sa prehupli zrazu zo zimy do horúceho leta? Tešíte sa alebo ste milovníčky chladnejšieho počasia?  Mne spôsobuje vrásky akurát státie pred skriňou, lebo večne neviem, čo na seba.:D Potrebujem aklimatizačný čas, aby som si zvykla, že vrstvy netreba prihadzovať, ale odhadzovať.:DD Máte to tiež tak?

Dnes však budeme odhadzovať prázdne obaly, lebo počas mája sa mi ich nazvieralo nadštandartne veľa!:)

TVÁR:
NEUTROGENA daily scrub je krémový peeling, ktorý má vraj účinne odstraňovať nečistoty ( v českom predklade je uvedené "pupínky", čo je podľa mňa trošku rozdiel.) Má obsahovať mikročastice a unikátnou technológiou MICROCLEAR, ktorá má uvoľňovať póry a pomáhať odstraňovať vyrážky. Zloženie obsahujúce výťažky zo zeleného čaju a uhorky, má upokojovať pokožku.
V reále tento peeling nerobí nič. Tie mikročastice sú drobné, asi plastové gulôčky, o ktorých som v nejakom článku čítala, že sú v USA už zakázané, lebo cez odpad sa dostanú do mora a znečisťujú ho. Absolútne nepeelinguje, krém sa mi veľmi nedá napeniť, je to skôr taký tuhý krém. Navyše sa aj zle zmýva. Neporovnateľnú službu Vám spraví akýkoľvek iný peeling obsahujúci podrtené marhuľové, či hroznové  kôsty.

BIODERMA Sensibio H2O má ju tu ešte význam spomínať? Objavila sa tu a ešte ju tu isto uvidíte!:)

ORIGINS A PERFECT WORLD ANTIOXIDANT CLEANSER tomuto sa povie perfektný "match". Moja odličovacia láska. Pleť som mala po ňom hebučkú a vďaka vôni bolo večerné čistenie pleti takým malým rituálom. Kombinácia palmového, kokosového oleja s ovsenými aminokyselinami hĺbokovo detoxikujú pleť a čistia pred znečistením voľnými radikálmi.
Ak sa nemylím obaly produktov Origins prešli nedávno vynovením a akosi som tam tento "cleanser" nevidela?:O Možno sa premenoval?

Odličovacie tampóny sú tu už skôr len zo štatistických dôvodov a pokiaľ neškrábu nejako veľmi ich neriešim.:) Hlavne, aby odličovali.:)

COLLISTAR A+C+E koncentrát týchto 3 vitamínov, máte ešte v živej pamäti z poslednej recenzie. Ideálna kombinácia vitamínov na zimou unavenú pleť. A-čko pre regeneráciu a pleť, ktorú trápi akné, C-čko na omladenie a rozžiarenie a E-čko na spomalenie starnutia.
Hneď na začiatku som mala krásne rozžiarenú pleť, časom tento efekt nebol tak výrazný. Pozorovala som aj jemne spevnenie/zhutnenie pleti. Nenadchlo ma však, tak ako C-ško od Laidbare.

MAC Mineralize skinfinish "Soft&gentle" ikonický rozjasňovač si ma hneď získal svojou prirodzenosťou. Myslela som si, že ho snáď nikdy nemieniem, kým mi nestihol spadnúť na radiátor. Aby toho však nebolo málo, stihol mi spadnúť aj zo stolíka. Viete si predstaviť, čo z neho ostalo. Tak som sa rozhodla, že tie omrvinky musím už definitívne minúť a po inom nesiahať. Je mi za ním smutno, no je čas pohnúť sa ďalej, veď mám doma ešte ďalšie 2 skvosty: Dior shimmer brick a Bobbi Brown Shimmer brick Compact "Pink Quartz".


TELO:
Weleda Citrus Hand und Nagelcreme na prvý pohľad pôsobil výživnejšie a zanechával mastný film, preto som ho používala hlavne na noc. Bezprostredne po použití boli ruky hladké a vyzerali ošetrené, po prvom umytí rúk sa však všetko vrátilo do starých koľají. Pre mňa veľké sklamanie.

NATURA SIBERICA TAIGA DAILY PROTECTION HAND CREAM mal sladkú rakytníkovú vôňu, ktorú veľmi neobľubujem. Dobre sa rozkrémovával, no zanechal pre mňa nepríjemný jemný mastný film. Navyše po umytí rúk, bola pokožka rovnako suchá ako predtým.:(

VLASY:
KÉRASTASE BAIN DE FORCE šampón mojej obľúbenej značky, ktorému by som sa chcela venovať v update vlasovej starostlivosti. Prezradím len, že ma neočaril, tak ako som dúfala. A zdalo sa mi, že mi skracoval interval umývania vlasov.

OGX renewing ARGAN OIL of MOROCCO kondicionér, ktorý som si doniesla už dávnejšie z rakúskej drogérie BIPA. Najprv sa mi zdal fajn, no po pár použitiach som videla, že mojim vlasom neprospieva, ale skôr škodí. Stávali sa udlapnutejšie a strácali objem pomaly už na druhý deň po umytí na čo nie som zvyknutá. Na pohľad pôsobili suchšie, proste...to nechceš...

BATISTE suchý šampón je to taký mix medzi šampónom a lakom na vlasy, takže dokáže nadvihnúť vlasy aj od korienkov. Len s ním treba narábať opatrne, aby ste si neprivodili "biele vlasy" a nezostarli behom chvíľky o niekoľko rokov.:) Vôňu má príjemnú, aj keď to nie je nič, čo by som vyhľadávala. A napriek tomu, že pozbieral vo svete neúrekom ocenení, nie je to pre mňa must have. Mám totiž dojem, že trošku polepí/popretkáva moje jemné vlasy, takže sa mi s nimi horšie manipuluje. Na SOS prípady, na ktoré je určený je fajn.

KEVIN.MURPHY BODY.MASS obsahuje zhusťujúcu a predlžujúcu technológiu, vďaka ktorej majú vlasy vyzerať hustejšie a silnejšie. Obsahuje zložky bohaté na rastlinné kyseliny, ktoré posiľujú vlasy priamo pri korienkoch a pomáhajú predchádzať ich stenčeniu a padaniu. Neobsahuje parabeny, podporuje rast vlasov a znižuje DHT.
S odstupom času môžem napísať, že niečo na ňom bude. Na druhú stranu mi nesadol svojou vôňou-čisto pánska. Vzhľadom na cenu už po ňom asi nesiahnem.

NECHTY:
CHINA GLAZE Neon&on&on ste v manikúrach mohli vidieť TU, TU aj TU. Siahla som po nej vždy, keď som nemala chuť na ukričanú neónku, no predsa som chcela niečo svieže. Nastal však čas zlikvidovať zásoby, kým úplne nevyschnú. Fakt príjemná farbička, len tej výdrže na nechte bola škoda...


INGLOT čistic štetcov som mala otvorený dlho, takže to logicky nevydržal a pokazil sa mi sprej.:/ Také moje SOS na dezinfekciu štetcov. Čo používate Vy?

14 ks spotrebovaných produktov je pekná bilancia.:D Máj máme uzavretý, uvidíme, čo prinesie jún.
Ozaj, keď sme už pri tom lete, napíšte mi, či a kam sa chystáte na dovolenku. A čo Vám na nej nemôže chybať!:)
A samozrejme, ak Vás niečo z dnešných produktov zaujalo alebo ste vyskúšali a máte rovnaký/, či iný názor určite pridajte komentár!

2 komentáre:

  1. S krémy na ruce mám naprosto stejnou zkušenost - od Weledy jsem vyzkoušela 3 různé a výsledek byl u všech stejný a Natura Siberica zrovna tak, bohužel.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aspoň viem, že nie som čudná, keď mi nesedí,....:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)