pondelok 12. júna 2017

EVENING CLEANSING ROUTINE


Od mojej poslednej väčšej "skincare routine" sa čo-to pomenilo, tak som si povedala, že spravím menší update. Tentoraz to však pojmem menej obšírne a vy sa tak budete môcť tešiť aj na článok o maskách a ďalších produktoch, ktoré používam a musím ešte poriadne otestovať.;)
Keď sa pozriem spätne, pár rokov nazad, čo všetko som používala, povedala by som, že počet produktov sa znížil. Stále mám však svoj koncept: odlíčenie oči - odlíčenie tváre namokro - dočistenie väčších zbytkov make-upu odličovacím mliekom - finálne dočistenie pleťovou vodou/tonikom.
Aký postup uplatňujete vy? Máte viac, či menej produktov?

1.KROK ODLÍČENIE OČNÉHO MAKEUPU
Aj keď mnohé čistiace gély udávajú, že si hravo poradia aj s očným makeupom, ešte som nenatrafila na taký, pri ktorom by to 100% fungovalo. Navyše mi viac vyhovuje, keď si oči odlíčim od riasenky dopredu a zbytky maskary mi nenapadajú do očí.
Dlhý čas som používala micelárku Sensibio H2O, no chcelo to zmenu, preto som siahla po CLARINS GENTLE EYE MAKE-UP REMOVER.
Ide o produkt určený špeciálne na citlivé oči. Nie je dvojfázový, napriek tomu mám po odlíčení s ním pocit ako pri mnohých olejovo-zložkových odličovačoch.:( Hneď na druhom mieste v zložení je damascénska ruža, z čoho pramení intenzívna parfumácia. Obsiahnutý harmanček je známy svojimi ukľudňujúcimi účinkami. 
Oproti Bioderme je odličovanie zdĺhavejšie a nie je také efektívne. Častokrát som mala pocit, že mám pod očami rozmazanú riasenku. Vzhľadom na cenu a rýchlosť akou sa míňa si ho opakovane neplánujem kúpiť.
Cena: 21,90€/125 ml, ja som kupovala s 20% zľavou...  

2.KROK ODLÍČENIE NAMOKRO
Aktuálne domíňavam zbytky BIODERMA SENSIBIO GEL MOUSSANT, ktorého recenziu ste si na blogu už mohli prečítať. Gél má neuveriteľne jemnú textúru a dávkuje sa pomocou pumpičky (stačí mi jedno pumpnutie). Odlíči dobre, no ešte vždy sa toho nájde dosť na dočitenie. Ako mínus by som uviedla "umelú" vôňu. Odvarená z neho nie som. Ak Vás zaujímajú podrobnosti, kliknite na odkaz, kde sa dočítate viac.
Cena: cca. 12€/ 200ml.


3. KROK DOČISTENIE ZBYTKOV MAKEUPU ODLIČOVACÍM MLIEKOM
Už si ani veľmi nepamätám, čo som používala pred týmto produktom, no viem, že mi celkom vyhovovalo zotrieť väčšie zbytky z mokrého odličovania mliekom. Dokonca aj pleť vyzeraájemnejšie, preto som sa rozhodla v tomto koncepte pokračovať a predošlý produkt nahradiť týmto BIOTHERM BIOSOURCE PURIFYING & MAKE-UP REMOVING MILK.
Obsahuje Life Plankton. Je bez parabénov. Má jemnú textúru a je obohatené o výťažky morkej riasy L. Saccharina. Vhodné pre normálnu až zmiešanú pleť.
Nedráždi pleť, dobre dočisťuje. Je to produkt, ku ktorému nemám nejaký špeciálny vzťah. Svoju robotu robí dobre, výhodou je pumpičková aplikácia, no nejaké unikátne benefity som nespozorovala. Textúra je veľmi príjemne, až zamatovo hebká. Po použití by sa mal opláchnuť vodou alebo tonikom. A z vône cítim niečo relaxačné, čo mi pripomína niečo z dovoleniek pri mori, ale je mi jasné, že vôňa nemusí sadnúť každému.:)

4.KROK DOČISTENIE
Mnohé články a nielen tie hlásia, že tonikum nie je na dočisťovanie. Na to vraj slúžia čistiace vody. Ja som túto problematiku zatiaľ nejako riešiť nemusela, ale zaujímalo by ma ako sa k tomu staviete vy?!
V jednom z čísel nejakého časopisu bolo priložené toto vyhladzujúce čistiace tonikum YVES ROCHER PERFECTING TONING LOTION so 4 patentami a kedže nie som typ, čo vyhadzuje, vtiahla som ho plynule do procesu večerného čistenia.:)
Z popisu sa dozviete, že svieža textúra dokončuje odlíčenie pleti. Pokožka má byť čistá, hydratovaná a získať tonus a jas. Obsahuje výťažok z kosatca kryštálového, ktorý má v pleti stimulovať proteín mTOR. Ten aktivuje bunkové mechanizmy v boji proti vráskam. Viac ako 94% zloženia je deklarovaného ako prírodného pôvodu. Bez minerálnych olejov, farbív a parabénov.
Konzistencia mi pripadá jemne gélová. Vôňa ružová. Dočisteniu nemám, čo vytknúť. Ibaže by som porovnávala s Bioderma Sébium H2O, ktorá už bola vyšší kaliber. Nejaké výraznejšie zmeny na pleti som si popri jeho používaní nevšimla a keby nie je pribalený k časopisu pravdepodobne by som si ho ani nekúpila. Pre mňa je dôležité, že neupcháva póry a nedráždi..)
Zoženiete ho za 8,50 €/200ml + musím podotknúť, že Yves rocher má taktiež pravidelne rôzne akcie...:D

Aký koncept máte pri odličovaní vy? Doba sa pohla vpred a mnoho báb už nechce míňať tony odličovacích tampónov, preto si kupuje bavlnené látkové ekvivalenty, ktoré opätovne používa. Máte nejaké odličovacie vychytávky, prípadne elektronické vymoženosti? U mňa stále dominuje Clarisonic, aj keď som v poslednej dobe znížila frekvenciu používania. Chvíľu som aj banovala, že som nešla do Forea, kedže pri ňom odpadá potreba dokupovania hlavíc, no nakoniec som rada, že som sa rozhodla, tak ako som sa rozhodla.:)

3 komentáre:

  1. Postup mám stejný, ale oči odličuji tamponkem, který navlhčím pleťovou vodou a pár kapkami oleje (Saloos meruňkový, jojobový, dýňový), na rozdíl od hydrofilních odličovacích olejů mi to na oči velice vyhovuje, všechno odlíčí a absolutně to nedráždí oči. Tím stejným odlíčím i pleť, pak čistím pleťovým mlékem (mám Ryor a moc mi voní, tak možná je to zbytečný krok, ale dopřávám si ho kvůli té vůni:o)) a nakonec používám místo tonika Jarischův roztok (míchají v lékárně), uklidní pleť a připraví ji na další péči (sérum, krém)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarischov roztok som tiež používala, myslím, že práve v predošlej makeup rutine som o ňom písala. Je super, ale občas treba produkty prestriedať. Inak to by ma asi nenapadlo vytvoriť si takto vlastný odličovač, aj keď sa trošku obávam, lebo odličovanie s olejmi pri očiach moc nemusím, no každopádne uvidím, či sa odhodlám! Ďakujem za tip!:)

      Odstrániť
    2. Pokud se odhodláš, dej prosím vědět:o) Moc by mě zajímalo, jestli by Ti to připadalo taky tak úžasné:o) Make-up z očí lehce sjede a podle mě je to návykové, já už nechci jinak, pouze si střídám oleje, aby nebyla nuda:o)) Krásný den!!

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)