štvrtok 15. júna 2017

THROUGH MY PHONE

jar v Trenčianskych Tepliciach // zdravá varianta hranolčekov -zelerové // fitting room v ZARE a top, v ktorom som si pripadala ako Jim Carrey v Maske ;) Inak sa mi celkom páčil😆

Ahojte! Čo by ste povedali, keby z času na čas spravím post z fotiek, ktoré sa mi nazbierali v telefóne. Myslím, že je to také príjemné spestrenie medzi recenziami a troška nahliadnutie do môjho života. Ak ma sledujete na instagrame, mnohé z nich ste videli už tam, no pár má svoju premiéru práve tu. A ja som zvedavá, aký ohlas bude mať tento článok u Vás!:)

víkendové raňajky // máj v znamení pečenia a testovania receptov od @barunac

tvárime sa, že jeme zdravo -šalát, mozzarella, rajčiny // obed v UGOvi - do tretice všetko dobré, konečne sa to začína podobať na ten v Brne 👍 // (kefírové) lievančeky😋

mrkváč podľa @barunac // Žilina💓// everyday

nákup Orly v Marionnaud // rebarborový s drobenkou - extra ľahký na tvarohovom základe! // vyskúšané - nechutilo😐

makeup menu // rande s mamčou // 1.návšteva Douglasu!💋

💜 // veselé pečenie - makové muffinky podľa @barunac // "coffee to go" s donáškou až do kabínky od lásky💖💑

sedmokráskový koberec // vylepšené ozdravené tvarohového guličky s pšeničnými otrubami a špaldovou múkou, preliate čakankovým sirupom posypané škoricou - mňamka! // prvá káva v Sturbuck na SR - prekvapilo ma, keď sa na účte objavil aj nejaký 0,40€ poplatok za použitie šialky alebo čoho. Pri platení sme si to nevšimli😕

Bobbi Brown a jej ikonická riasenka // ochutnávka suvenírov z Ománu (take me back☀️) // hovorila som Vám, že som v máji veeeeľa piekla😊 rýchly takmer minútkový tvarohový koláč s ovocím bez zbytočných kalórií z mikrovlnky
Have a nice day!✊

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)