sobota 8. júla 2017

EMPTIES (JUNE)


Ahojte! Júl v plnom prúde, čo znamená, že je najvyšší čas uzavrieť spotrebu predošlého mesiaca.


TVÁR:
FACEDERMA krém s hodvábom mal pre mňa omamnú vôňu. Žiaľ, veľmi sme si nesadli. Skôr to bolo niečo medzi bojom a tolerovaním. Pleť bola po ňom jasnejšia, na druhú stranu som však mala pocit akoby bola suchšia. Nekomunikoval s makeupom, čím sa pre mňa stával skôr príťažou než pomocníkom.:/

FACEDERMA kyselina hyalurónová gélová konzistencia sa mi zdala dosť hutná, aj keď problém s vsiaknutím do pleti som nemala. Mala tendenciu v kombinácií s ďalšími produktami žmolkovať a nikto nechce pleť plnú žmolkov. Pre mňa efekt/ cena = viac nekúpim.

PAULA'S CHOICE Skin Perfecting 2% BHA gel som konečne doklepla k zdarnému koncu a zistila, že mi lepšie sedia tekutejšie "kyseliny" ako takéto gélové. Balenie Vám vydrží zhruba rok, ja som si dokonca myslela, že snáď nikdy nedosiahnem dno. Preto by som povedala, že by mi bohate stačilo aj polovičné balenie. V popise sa píše, že ho môžete používať aj 2x denne, ale mne najlepšie vyhovovalo, keď som ho používala len na noc. Gél má za úlohu odstraňovať mŕtve kožné bunky, čím predchádza upchávaniu pórov. Používala som ho po čistení, s dostatočným časovým odstupom pred nanesením krému. Nepredpokladám, že by som sa k nemu ešte vrátila, kedže trh v poslednej dobe v tomto smere zahltilo viac produktov a bolo by škoda neotestovať niečo nové. Navyše veľkosť balenie a forma (gél) pre mňa bola skôr na obťiaž.

BIODERMA čistiaci gél Najväčšie jeho mínus bola vôňa, na ktorú som si časom zvykla. Plusom bola zamatovo-hebká konzistencia. V čistiacich schopnostiach bol za Origins World cleanserom, ktorý čistil o niečo lepšie. Praktická bola pumpička. Mňa však k opätovnej kúpe nepresvedčil.

ALPHA-H liquid gold s kyselinou glykolovou Produkt, ktorý sa mi k pleti zdal trošku agresívnejší a nevidela som až taký efekt ako pri menej agresívnych obdobách. Takže plánujem minúť 3.kus, ktorý bol v balení výročného tria a naše cesty sa v tomto smere rozídu.

Odličovacie tampóny HARTMANN opäť príjemné k pleti. Nemám, čo vytknúť.

Ak navštevujete parfumériu Marionnaud určite vašej pozornosti neunikla nová značka írskej prírodnej kozmetiky human+kind, či už na pultoch alebo v podobe vzorky, ktorú dávajú snáď ku každému nákupu - 2 v 1 denného a nočného krému v jednom:D.
Krém má príjemnú zamatovú konzistenciu, ľahkú a pritom dostatočne výživnú, s prírodnou vôňou. Pokožka po ňom zostáva hodvábne hebká a prejasnená. V ponuke nájdete okrem pleťových, aj vlasové a telové produkty. A ak by ste chceli niekoho potešiť dostupné sú aj sady.:)


TELO:
BIODERMA SENSIOBIO DEO anti-transpirant sprej vhodný na intenzívne potenie aj na citlivú pokožku. Bez alkoholu. Vraj nemá zanechávať biele stopy, no u mňa sa aj tak našli. Vôňa mi pripadá výrazne pánska, pripisujem to tomu, že má byť unisex. Celkovo ma nepresvedčil.

Aroma Artesanales de Antigua alebo skrátene AAA krém na ruky, príjemne voňal po ružiach, mne osobne však zanechával jemný film, ktorý mi nebol príjemný, takže by som po ňom už nesiahla.

ORLY Passion krém na ruky s úžasnou vôňou. Dobre vsiakava, ruky ošetruje a prináša okamžitú uľavu, takže mu dokážem prepáčiť aj ten jemný film, ktorý zanecháva, pretože do pár minút zmizne. Už mám z Marionnaud nakúpené zásoby malých do kabelky.:))


eos krém na ruky má hutnú výživnú textúru, ktorá sa okamžite vsiakne a zanechá ruky príjemne hladké. Kedže však po chvíľke cítim, že by som si ich potrebovala nakrémovať znova, nepovažujem jeho účinky za dostatočné. Plusom je veľkosť ideálna do kabelky a tvar presne do ruky. Avšak keď sa dostanete do polovičky, krém sa horšie doluje.

Laufwunder ľahký krém na nohy, ktorý dobre ošetroval a nemám mu čo vytknúť. V porovnaní v Baleou však vychádzal drahšie.

VLASY:
davines Ol šampón obsahuje olej roucou. Vlasy sú po ňom hovábne hladké a šampón ich naozaj skrášľuje. Lepšie sa s nimi pracuje. Má prírodnú vôňu. Jediné, čo ma odrádza od ďalšej kúpy je balenie - zvyčajne sa mi vylialo na ruku viac šampónu ako potrebujem.

KÉRASTASE Lait vital je určený na suché vlasy, takže ideálny na moje končeky. S tými celkom zabojoval, aj keď by som ho potrebovala používať súvisle a to som žiaľ nemohla, kedže mi zaťažoval moje jemné vlasy. Takže neostávalo iné než prestriedavať ho. Od ďalšej kúpy ma však spoľahlivo odradila vôňa. U Kérastase som zvyknutá na jemnú príjemnú vôňu, zatiaľ, čo z tohto som cítila niečo chemické, proste nepríjemné.

Tak a teraz sa môžem pustiť do ďalších recenzií, lebo toto moje pár týždňové blogové voľno mi opäť spôsobilo sklz. Vy mi zatiaľ môžete napísať, či vás niečo zaujalo, používate alebo čo pekného ste si v poslednej dobe kúpili z kozmetiky.:) Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)