štvrtok 31. augusta 2017

EMPTIES (AUGUST)


"Empties" články patria u mňa štatisticky k najčítanejším. Ktovie, prečo?:D Áno, každá chceme vedieť, či si ten produkt, ktorý bol taký úžasný pred 3 mesiacmi, udržal svoju pozíciu. Tak schválne, ako to dopadne dnes?!?

TVÁR:

BIOTHERM BIOSOURCE purifying & make-up removing milk produkt so zamatovou textúrou. Nedráždi pleť, ani neupcháva póry. Dobre dočisťoval, napriek tomu ma nejako špeciálne nezaujal. Pravdepodobne po ňom opäť nesiahnem.

NYC SMOOTH SKIN BRONZING FACE POWDER - kedysi som ho síce prezentovala ako bronzer bez oranžového podtónu, no momentálne mi práve taký pripadal. Ale zaťala som sa a dokázala ho spotrebovať do úplne dna. Týmto sa naše cesty navždy rozišli.:)

HAIRPLUS sérum na rast mihalníc - ďakujem za to, že EXISTUJEŠ!!!! Konečne niečo, čo fakt funguje. Riasy mi vďaka nemu narásli ako mrkacej bábike.:) Fakt môžem odporúčať. Balenie mi vydržalo po celý rok! V Marionnaude majú teraz obdobný produkt za polovicu, takže skúsim, či s ním dosiahnem rovnaké výsledky a keď nie, budem sa musieť potupne vrátiť k HAIRPLUSU!

theBalm báza pod očné tiene, ktorú som Vám na blogu nestihla odprezentovať. Tiene s ňou držali ako pribité. Javila sa mi ako mastnejšia (silikónovejšia) verzia Too faced, ktorú som používala pred ňou. Každopádne balenie vydrží neskutočne dlho a vďaka vytláčacej šrobovacej tube tube sa nemusíte obaváť, že by predčasne vyschla. O hygienickom nanášaní už ani nehovorím.

CLARINS ONE-STEP FACIAL CLEANSER používam výhradne ráno. Ide o dvojfázový odličovač, ktorý treba pred použitím dobre pretrepať, aby sa spojili obe zložky. Sľubuje expresné odlíčenie v jednom kroku. Konzistencia na mňa pôsobí akosi olejovo. Aj po dočistení sa mi chvíľku leskne pleť. Tento efekt sa však do minútky stratí a zostane len žiarivá pleť. Každopádne som chcela pleti uľaviť aspoň ráno od AHA a BHA kyselín, čo sa mi s touto cestou podarilo. Nezaregistrovala som ani nejaké upchávanie pórov, či podráždenie. Vôňa je tiež príjemne nabudzujúca, aj keď trošku tiahne do sladka. Proste typický Clarins.:) A hlavne na vatovo tampóne vidím, že svoju prácu si poctivo plní na 100%.:)
Obsahuje pomarančovú vodu, o ktorej som nedávno čítala, aká je prospešná pre pleť. Preto sa pozerám po jej čistej verzií. Používa ju niekto? Nejaké typy? A okrem toho v nej nájdete aj moringový extrakt. Aktuálne používam moringovú odličovaciu penu a vidím, že aj táto zložka mojej pleti mimoriadne sedí.:)
Cenovo sa pohybuje 9€/ 100ml. (ide o cestovné balenie. Produkt je v ponuke aj v klasickej veľkosti).
Spočiatku sa mi síce veľmi nepozdával, no už som pozerala, kde si ho kúpim v plnej veľkosti a to hovorí asi za všetko.:D


CHARLOTTE TILLBURY LIGHT WONDER som si totálne zamilovala, aj keď s odstupom času si hovorím, že by pre mňa bol lepší skôr na jeseň, či v zime. Chvíľku po nanesení si tento ľahký tónovaný krém sadne a pleť získa zdravý "glow"! Akože wau! O tom, že po pár hodinách sa na mojej zmiešanej pleti leskol viac než by som chcela, by som pomlčala, lebo veď načo je púder!?:) Mám teda dilemu, ísť/ neísť do neho? Poradí niekto? A odtieň bude tiež oriešok. Mala som 1 a 2 a mám dojem, že mix oboch by bol ideál. Už som bola rozhodnutá, že 1, ale potom prišlo váhanie....Potrebujem ho?

Úplne vľavo: mix oboch // v strede: odtieň 2 // vpravo: odtieň 1 (skresľuje svetlo)

FILORGA SLEEP & PEEL som síce mala len vo vzorke, no dosť na mňa zapôsobil. Takže je horúci favorit na nákup. Hneď prvé ráno po použití som sa chodila pozerať každú chvíľu do zrkadla a uisťovala sa, že tá žiariaca pleť sa mi fakt len nezdala. Obsahuje kyselinu glykolovú, takže hlavne pri citlivej pokožke je dobré ho pred použitím otestovať.

TELO:

MARC JACOBS "DAISY" som dlho strážila na poličke, až som došla k záveru, že tie parfémy sa tým len kazia a treba si nimi robiť radosť a používať ich. Keď som si "Daisy" vyberala, asi viac než samotná vôňa ma dostal ten kvetinkový flakón. Inak si neviem vysvetliť, že som si ho ja, ktorá mám rada hlavne svieže, ľahké, príp. citrusové vôňe, vybrala. Holt, stane sa a tak sa s ním teraz už s kľudným svedomím  môžem rozlúčiť.

VITA LIBERATA 2-3 WEEKS TAN LOTION ( odtieň medium a dark) som nepoužívala presne podľa popisu. Natrela som sa s ním vždy, keď som mala pocit, že potrebujem dodať farbu. Inak by ste sa ním mali natierať 3x po sebe a potom si už len vychutnávať počas 2-3 týždňov snedú farbu ako od slniečka. Oproti penovej verzií vydrží balenie dlhšie. No pre penovú verziu hrá "pre" najmä to, že sa mi lepšie nanáša. Neviem, či náhodou, no niekedy sa mi stalo, že po natretí sa mi na ruke ráno vyhodilo svrbivé miesto. Stalo sa to už niekedy niekomu? Každopádne som vďaka nemu nebola ako syrovátka.:) A ak sa pýtate, či smrdí, tak podľa mňa každý samoopaľovák má nejaký "pach". Ide o to, že po čase si zvyčajne navyknete. Aj ja som začala tento používať po dlhšej dobe a nechápala som ako som to mohla vydržať. Po 3 dňoch som "pach" už vôbec nevnímala tak intenzívne.

VLASY:


CHI KERATIN MIST mal pre mňa zbytočne veľké balenie a vlastne som tomuto produktu nikdy neprišla celkom na chuť. Pravidelným používaním sa mi totiž moje vlasy stávali jemnejšie a hladkejšie, čím som strácala objem. Nepomohla tomu ani pánska vôňa. Už som spomínala, že neskutočne pomaly odbúdal??? 


NECHTY:

ORLY "Push the limit" oranžová žiarivka, ktorú som plánovala minúť ešte toto leto. Darí sa mi tak plniť môj plán, "dolakovať" každý mesiac aspoň jeden lak. Tým, že som pred ním používala oranžový China glaze, nebol to pre mňa až taký šok. Zvyčajne si totiž vyberám červené a ružové tóny. Výdrži nemám, čo vytknúť.

Ak ste sa dostali až sem, napíšte mi, či máte s niektorým z produktov skúsenosť a či sa naše názory zhodujú alebo rozchádzajú! Majte sa krásne!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)