pondelok 28. augusta 2017

SASSOON \\ HAIR CARE


Keby mi pred 2 mesiacmi v rozhovore spomeniete značku Sassoon, vôbec by som na ňu nereagovala. Dnes už viem, že za jej zrodom stojí Vidal Sassoon - svetoznámy kaderník celebrít a módna ikona. Hanba mi, že som to nevedela!
Rodák z Londýna sa preslávil svojimi ikonickými geometrickými strihmi, ktoré boli nenáročné na úpravu. Sen každej ženy.:) Vidieť ste ich mohli napr. na Rihanne, Goldie Hawn, Cameron Diaz, či Keire Knightley a mnohých ďalších.
A kedže s jedlom rastie chuť, netrvalo dlho a Vidal Sassoon prišiel s vlastnou radou vlasovej kozmetiky, ktorá niesla celé jeho meno. Neskôr prešla značka redizajnom a názov sa skrátil len na Sassoon. Na Slovensku ju zoženiete napr. na glamot.sk

Ja som o ňu niekoľkokrát zavadila práve tam, keď som virtuálnom nakupovala ( rozumej: nahadzovala a vyhadzovala som z košíka, čo by som eventuelne chcela.:DD ) Zaujímavé je, že mi  tam táto značka nikdy neskočila.:DD Ale raz to muselo prísť.😆😇

A tak sa doma ocitol balíček s vlasovou kozmetikou SASSOON: INTENSE RESTORE a EDIT BODY. Oba produkty mi veľmi príjemne voňajú. Až tak, že po ich použití mám pocit akoby som vyšla priamo zo salóna.:)



SASSOON INTENSE RESTORE je intenzívna týždenná kúra pre suché a poškodené vlasy:
  • oživuje a posilňuje vlasy, zatiaľ čo vytvára ochrannú bariéru proti erózií proteínov,
  • dodáva vlasom extra porciu hydratácie pre obnovenie lesku.

Ide o posledný krok v starostlivosti o krásne vlasy. Pričom Sassoon Professional vyvinul túto intenzívnu kúru s HydroFibre Technologie, ktorú možno použiť samostatne alebo v kombinácií s kondicionérom. Výsledkom budú zmyselné a zdravo vyzerajúce vlasy. 

Podľa Glamotu je doba pôsobenia 5 minút, podľa údajov na balení 15 minút.;)

Cena: 24,16€/ 170ml.


Balenie je premyslené a vďaka tomu, že stojí "na hlave je možné obsah aj napriek stredne tuhej konzistencií okamžite vytlačiť. Zatlačením na jednu stranu "dna", odklopíte opačnú, cez ktorú si poľahky vytlačíte potrebné množstvo.
Ja som kúru nikdy "neriedila" s kondicionérom, no napriek tomu sa mi do vlasov dobre zapracovávala. Dodržiavala som pokyny na tube a nechávala ju pôsobiť 10-15 minút. Väčšiu pozornosť som musela venovať  vymývaniu, kedže má hustejšiu konzistenciu. 
Vlasy som po kúre mala hladkejšie, dobre rozčesateľné, vzdušnejšie, lepšie sa mi s nimi manipulovalo a hlavne ich nezaťažil. Na druhú stranu neriešil môj problém s krepovitosťou a občas som mala pocit, že by som potrebovala väčší kaliber a viac hydratácie.

Zloženie SASSOON INTENSE RESTORE

* * * * *


SASSOON EDIT BODY je ľahká bohatá stylingová pena vhodná pre všetky typy vlasov, ktorá:
  • dodá do vlasov objem a vzdušnú textúru,
  • vytvára dokonalý účes bez zaťaženia,
  • vlasy zanecháva hebké a nadýchané.
Aplikácia: stačí naniesť malé množstvo produktu do vlasov a následne vyfúkať.

Cena: 26,08€ /200ml.



Pod všetko, čo je o nej napísané sa môžem podpísať. Nepamätám si, že by som niekedy mala podobnú penu na objem. Je ľahká a ani keď to s jej množstvom preženiete, neskončíte s polepenou "krustou", či s predčasne splasňutým "három". Verím, že keby mám strih od pána Sassoona, nemám, čo riešiť. Ostatne vlastne ani teraz neriešim.:) To už by bola len taká čerešnička na torte. Vlasy pôsobia vzdušne, sú nadýchané, prirodzene objemnejšie, nič prehnané. Na dotyk sú príjemne hebké, na pohľad lesklé a hlavne nepolepené. Nepôsobia vysušene, skôr mám dojem akoby im pena dodávala určitým spôsobom hydratáciu. Výborne sa s nimi manipuluje. Podľa mňa sa dá použiť aj bez fénu, samozrejme vysledok bude o štipku menej výrazný.
Myslím, že čokoľvek o ňom napíšem, nebude dostatočné na to, aby som opísala, aký je skvelý! Cítite to nadšenie?😌 Fakt zázrak!

Zloženie EDIT BODY


V deň umytia:
2 dni po umytí:

Značka Sassoon ma milo prekvapila a napriek tomu, že sa o nej veľa nehovorí, určite stojí za vyskúšanie. Kúra ma síce až tak neohúrila, no pena to za ňu dohnala na plnej čiare a s kľudným svedomím jej môžem udeliť plný počet hviezdičiek. Už keď som si googlila recenzie, patrila medzi top výrobky tejto značky a ja sa vôbec nečudujem!

Počuli ste už o tejto značke? Zaujala Vás? Skúšate nové značky alebo sa držíte osvedčeného?

p.s. Za poskytnutie produktov k recenzií ďakujem marketingovému zastúpeniu glamot.sk!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)