štvrtok 16. novembra 2017

KEVIN.MURPHY \\ REPAIR-ME.WASH & BORN.AGAIN


KEVIN MURPHY, značka za ktorou stojí austrálsky stylista Kevin Murphy. Jej zrod sa veľmi nevyníma od iných, opäť tu máme nespokojnosť s vtedajšou ponukou (slabých) produktov. Vďaka nej však môžeme ďakovať za "poklady", ktoré sa zrodili z rovnakej filozofie ako starostlivosť o pleť. Sú ľahké, nepôsobia zaťažujúco, majú výkon, silu a výdrž, pričom dokážu držať krok s dnešnými neustále sa meniacimi štýlmi. Sú vyrábané z obnoviteľných a trvale udržateľných zdrojov, s použitím esenciálnych olejov, výťažkov rastlín a prírodných antioxidantov bez ďalších prímesí. Navyše sú všetky výrobky bez parabénov a sulfátov. Značka ponúka nepreberné množstvo produktov: od šampónov, cez kondicionéry, kúry, stylingové prípravky, či pomôcky.
Vo svojej značke spája Kevin Murphy vzhľad z prehliadkových mól s  prírodnou aromaterapiou. Obaly sú povestné svojou šetrnosťou k životnému prostrediu. Keď chcela značka expandovať na medzinárodnú úroveň narazila na problém ako uviesť potrebné informácie na ich HDPE nádoby tak, aby nenarušili typický čistý štýl. Umiestnenie viečka na dne nádoby má tiež svoj užívateľský význam, má celkovo zlepšovať používanie a umožniť vypotrebovať produkt do poslednej kvapky.

Ja som sa dlho odhodlávala na vyskúšanie. A doteraz si pamätám ako som sa rozhodovala medzi Olaplexom Nr.3 a kevinovou kúrou BORN.AGAIN. Z fotiek Vám je jasné, kto vyhral. Ale pekne poporiadku začnime šampónom. Musím ešte spomenúť, že oba výrobky sú cruelty free.;)

Obnovujúci šampón KEVIN.MURPHY REPAIR-ME.WASH s účinnými proteínmi z bambusu a aminokyselinami, ktoré posilňujú vlasy a jemne odstraňujú nečistoty.
Benefity: výživa, revitalizácia, posilnenie, hydratácia, vyhladnie.

Šampón má jemnú zamatovú konzistenciu. Farbou mi pripomína medové produkty. Je pomerne tekutý, jemne pení a vlasy po jeho umytí ostávajú hladké. Z uvedených benefitov môžem potvrdiť posilenie, či zlepšenú hydratáciu. Nemám však pocit, že by nejako výrazne pôsobil proti krepatosti. Vôňa pôsobí skutočne aromaterapicky, aj keď na mňa je sladká. Na základe kúry, ktorú som si kúpila skôr som mala veľké bombastické očakávania, ktoré sa popravde pri tomto šampóne aj vzhľadom na jeho cenu (27,71€/250ml) celkom nevyplnili. 


Intenzívna regenerečná kúra KEVIN.MURPHY BORN.AGAIN patrí medzi ústrednú líniu značky a je určená pre extrémne zničené a dehydrované vlasy. Produkty obsahujú zložky v ich molekulárnej veľkosti a hmostnosti, vďaka čomu môžu okamžite preniknúť do štruktúry vlasy. Gro tvoria esenciálne eleje, ktoré do produktov KEVIN.MURPHY vnášajú silu. Sú citlivé na teplo a svetlo, takže akonáhle ich otvoríte a dostanú sa do kontaktu so svetlom a vzduchom, aktivujú sa: zvlhčujú, opravujú a regenerujú. Doba pôsobenia je pritom 2-20 minút.
Kondicionér mi konzistenciou pripomína stuhnutý kokosový olej (len je proti nemu ťahavejší) a na vlasy sa dobre nanáša. Mne osobne sa horšie vyplachuje. Ale ten efekt po!!! Poviem Vám, že úplne úžasne spolupracoval s tmavozeleným šampónom Kérastase (Bain Thérapiste). Snáď nikdy som nevidela, že by sa svetlo od vlasov tak krásne odrážalo ako po tej dvojici. Vlasy boli úplne iné. Nevedela som sa na ne vynadívať. Na popredných miestach kúry tróni bambucké maslo, na základe čoho som vydedukovala, že by mojim vlasom tiež mohlo dobre sedieť, ale zatiaľ som sa neodvážila to testnúť.
Jedným slovom je táto kúra láska. Dokonalá aroma vôňa, že si pripadáte ako v SPA. A úplne zabudnete počas doby pôsobenia na okolitý svet. Moje vlasy chrochtajú blahom. A ten geniálny obal, kedy bez námahy vydolujete aj poslednú kvapku? To je jedným slovom sen. A ja môžem len a len odporúčať, aj keď pri písaní recenzie som tak nejako zistila, že ho prestali predávať??? POmoóc...
Cena:33,27€/250 ml.


Poznáte značku KEVIN.MURPHY? Aké sú vaše dojmy? Vyskúšali ste alebo máte od neho na svojom wishliste nejaké produkty? Lebo ja ich mám teda dosť.:DDD 

6 komentárov:

Thank you for leaving comment:)