sobota 25. novembra 2017

LIP BALMS \\ KORRES & MAC


Ahojte! Aj vy si stále neviete zvyknúť na časový posun na zimný čas a tú neprimeranú tmu počas celého dňa? Keď vykukne slnko človek je z toho celý "namäkko".;) Hneď má chuť sa viac usmievať. Ale je to len klamlivé, lebo vonku sa, či chceme, či nie zozimieva a naše pery sa nezaobídu bez zvýšenej staroslivosti. Už dlhšie mám doma otvorené tieto dva: jeden od gréckej značky Korres a druhý od kanadského MACu. Tak, čo myslíte, ako sú na to so svojimi hydratačnými a ochrannými schopnosťami. Ktorý kontinent vyhrá? Máte svoj svoj tip? Tak poďme na to!:)

Je mi jasné, že ani jeden vyslovene neupúta svojím kelímkovým balením. Práve preto ich zvyknem používať doma. Ak však zhodnotím tvar kelímku, určite má navrch MAC, ktorý je širší a stačí, keď doňho idem bruškom prsta. Pri Korresi už musím ísť kolmejšie a celkovo je dolovanie horšie a obsah sa ľahko dostane aj pod necht.

KORRES LIP BUTTER JASMINE je ružovo zafarbený balzám (existujú ešte ďalšie odtiene, vrátane bezfarebnej), ktorého konzistencia je oficiálne opísaná ako maslová. Mne pripadá "ťahavejšia" a lepkavá. Má karamelovo-vanilkovú vôňu. Formula bez vody má zabraňovať tvorbe baktérií. Obsahuje bambucké maslo a ryžový olej, vďaka čomu by mal pery dlhodobo hydratovať a zvláčňovať. Napriek tomu, že som o ňom jeden čas na blogoch čítala v pozitívnych relatívoch, nezaradím sa medzi jeho fanúšikov. Mne rozhodne nestačil. Hydratácia bola slabá, krátkodobá o výžive by som už vôbec nehovorila. Pri použití na noc som sa ráno budila so suchými perami. Perám prepožičiaval jemný vzhľad a lesk, nejak výrazne ich nezafarbil. Výraznejšie odtiene sa údajne dajú použiť aj ako lícenka. No neviem, že by som chcela chodiť s lepkavým lícom???? Každopádne to papierové balenie má niečo do seba. A určite poteší oko.
Cena: 8,90€/ 6g




Zvláčňujúci balzám MAC TINTED LIP CONDITIONER s SPF v odtieni PETTING PINK mi doniesla mama z Prahy. Sama si zaobstarala bezfarebnú verziu, ktorá je vraj skvelá ako podklad a zoženiete ju aj v tube. Dnes by som po nej siahla už tiež, no vtedy som veľmi túžila práve po tomto ružovom.:DDD  
Jeho úlohou je pery vyživovať, uzamykať v nich vlhkosť a dodávať jemný lesk.
Petting pink ich jemne natónuje doružova, ale nie je to nič rušivé. A rozhodne nehrozí, že by vám zmenil odtieň rúžu, ktorý by ste si naň vzápätí nanášali. Neviem k čomu by som prirovnala vôňu, je jemná, trošku tiahne do sladka, svojím spôsobom mi pripomína vanilku, ale nie je to ono. Rozhodne mi neprekáža. Po nanesení nemám lepkavý pocit. Pery sú hladučké, ošetrené, vyživené. Prešiel aj skúškou v noci.
Samozrejme, že až pri spisovaní tejto recenzie som zistila, že ho už nezoženiete (ani jeho zvyšných kelímkových bratov). Neviem, či ich nenahradili tie najnovšie peelingy, ktoré majú podobné balenia. Takže zostáva už len siahnúť po sofistikovanejšom tubovom balení. Určite mi však napíšte, či ste vyskúšali niečo zo starostlivosti o pery od MAC-u a hlavne ako ste boli spokojné.
Orientačná cena bezfarebného balzámu v tube: 450 czk/ 15ml.


Výsledok? Možno ste už z riadkov vytušili, že mi je bližší MAC. 

Tak, vyšiel Vám tip na favorita? Obľubujete kelímkové balzámy alebo ich radšej zďaleka obchádzate? A ak opomenieme balenie, ktorý Vám je sympatickejší?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)