streda 22. novembra 2017

VYSKÚŠALA SOM | OKTOBÉR|


Welcome back! Keď som si túto rubriku uviedla na blog, naivne som si myslela, že si každý mesiac nájdem čas, aby som zhodnotila, čo som poskúšala a aké dojmy to vo mne zanechalo. Nakoniec som rada, že doháňam celoročné resty a stíham o produktoch napísať, kým ich úplne vypotrebujem.


Samoopaľovací olej od značky VITA LIBERATA MARULA DRY OIL SELF TAN má revolučné zloženie 3 v 1, čo znamená, že opaľuje, vyživuje a navyše chráni (obsahuje SPF 50). Olej je z 80% organický, bez parabénov a obsahuje napr. marulový, či kokosový olej, uhorku, ale aj pomaranč. Vďaka technológií pHeno2 by malo opálenie vydržať 2-3 týždne. 
Keď som ho objednávala, už som sa videla ako budem krásne snedá. Žiaľ, keď som odchádzala na dovolenku k moru, vôbec som si naň nespomenula a z mojich zásob ho vytiahla až nedávno, keď už sme si veľa slnečných lúčov neužili. Popravde som rada, že som ho nikam za hranice netrepala. 
Jednak sa jedná o olej, po jeho nanesení mi pokožka pripadala jemne lepkavá. Upchával mi póry a to som ho ani neskúšala na tvári. Pred použitím ho treba pretriasť, aby sa premiešali zložky. Podobne ako zvyšok opaľovacích prípravkov by sa mal nanášať aplikačnou rukavicou. Nastáva problém č.1: rukavica ho celkom dosť nasaje. A kedže mi bolo ľúto, takto ním mrhať skúsila som ho roztierať priamo rukou. Asi viete ako to dopadlo. Mala som hnedé dlane, z ktorých farba nešla dobre dole. Nakoniec som zvolila menšie zlo, vždy som si trocha naniesla na kožu a následne roztrela rukavicou. Neviem si predstaviť, že by som toto absolvovala kdesi na pláži. A neviem ako vaša koža, ale moja sa pri slnení potí. Nie som si istá, kde by ostala farba, či na mne alebo na uteráku a či by okolo mňa neplával mastný fľak pri vstupe do mora. Navyše mi samoopaľovák smrdel. Jasné po pár týždňoch som si zvykla, ale spríjemňovať takto pobyt ostatným by som asi nechcela. Napriek SPF-ku som ho teda dopoužívala pred spaním. Odtieň vydržal do najbližieho umytia, kedy sa z väčšinej časti vymyl. Pripomínal mi obdobný produkt od Yves rocher. Za mňa jasné nie.
Kupovaný na sephora.cz. 

PRED / PO

Kedysi gro blogu tvorila hlavne manikúra. A aj keď sa nail artu už nevenujem, nechty si lakujem stále. Sortiment Marionnaud rozšíril Orly ponuku o moje obľúbené krémy (btw. skvelá veľkosť do kabelky) a tiež o odlakovače. Ja som siahla po modrom, ktorý je určený na "natural" nechty. Okrem toho majú aj zelený, ktorý je bez acetónu. Oba vychádzajú na 5,80€, pričom sa dá využiť pravidelná akcia 20%.:) Páči sa mi, že odlakovač nevysušuje, podľa počtu vrstiev a použitého laku, či nadlaku sa odvíja aj jeho odlakovacia schopnosť. Niekedy to s ním ide hladko, niekedy sa zapotí. Odkedy však používam trio: Orly odlakovač - Orly Bonder a Astor Pro Manicure Already dry!, moje nechty sú na tom znateľne lepšie. Lak mi dlhšie vydrží, nechty sa neštiepia a podrástli. Každému však vyhovuje niečo iné a ani ja sama netuším, či je to nimi alebo sa zmenilo niečo iné, vďaka čomu som konečne po dlhej dobe zaznamenala progres.:) Tak som zvedavá, čo funguje na nechtoch Vám? A máte vyskúšaný odlakovač Orly?


Posledným dnešným kúskom je prefláknutý sypký púder HD HIGH DEFINITION od MAKE UP FOR EVER. Ako jedným slovom "wau". Jemnučko namletý púder vyčarí zamatovú pokožku! Zmatní ju, zneviditeľní póry, splynie s pokožkou a rozjasní. 
Toto je vzorka, ktorú som dostala k nákupu, no rada by som sa prepracovala k plnej veľkosti. A asi by som radšej šla do lisovanej verzie.
Kto skúšal? Máte nejaké obľúbené produkty od MUFE?


Čo ste v poslednej dobe vyskúšali vy? Niečo (nové), čo Vás nadchlo alebo na plnej čiare sklamalo... Mali ste už česť s púdrom od Make Up For Ever? Aký je váš TOP púder?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)