sobota 30. decembra 2017

EMPTIES (DECEMBER)


Koniec roka si žiada uzavretie toho starého. Ale ešte predtým máme pred sebou posledný výpočet spotreby, ktorý sa mi bláhovo na prvý pohľad zdal najchudobnejší, no po tom, čo som sa pozrela do krabice, kde odhadzujem prázdne obaly som prudko zmenila názor.:DD

Podarilo sa mi spotrebovať 2 načaté šampóny, ktoré som Vám nedávno zrecenzovala: KÈRASTASE DISCIPLINE, ktorý ma veľmi neoslovil, no vlasy sa po ňom dobre rozčesávali, aj keď na mňa pôsobili trochu "hrubšie". Naproti tomu KÈRASTASE NUTRITIVE si absolútne získal moje srdce a ja už chápem, prečo ho má v kúpeľni takmer každá celebrita.;) Ak aj vy bojujete so suchými vlasmi alebo ich jednoducho chcete dostať do lepšej kondície je toto pre Vás to pravé. Vlasy sú hladučké, suchosť je preč a pôsobia živšie. A nebojte sa napriek návalu závlahy ich nezaťaží.:)

Ďalším obľúbeným produktom, s ktorým som sa tento mesiac musela rozlúčiť bol sprchový krém BERNÄNGEN. Pokožku zanecháva hebkú, nevysušuje, ošetruje a jeho vôňa na mňa pôsobí uvoľnujúco. A ako bonus: používa ho aj švedsky kráľovsky dvor!:) Mňa v DM-ke zaujal aj olej, nemá niekto vyskúšaný? Všimli ste si túto značku na pultoch v drogérií?:)

Zbohom som dala aj nechtíkovej INDULONE. Síce do tejto značky nie som "zažratá" a k tomuto krému som sa dostala vďaka spolupráci, no celkom som si ho obľúbila. Má typickú "nasládlú" vôňu, ktorá mi napodiv až tak neprekážala. Rozkrémovaniu som musela tiež venovať nejaký ten čas, no pokožka po ošetrení pôsobila pružnejšie. 

Do koša som hodila aj kabelkový krém na ruky CLARINS s pomarančovou vôňou. A úprimne mi je za ním smutno. Hustejšia konzistencia je výživna a poskytuje pokožke okamžitú uľavu. Jediné negatívum je jeho cena... Už som skúšala aj to väčšie výhodnejšie balenie Clarins krému na ruky, ktoré nie je špecificky parfumované, no jednak mi nevonia a jednak sa mi zdá snáď najslabšie z celého radu. Mám pocit, že aj hneď po nakrémovaní mám akési suché ruky.:/

Pri značke Clarins ešte ostaneme. O očnom kréme CLARINS  SUPER RESTORATIVE TOTAL EYE CONCENTRATE som Vám všetko podstatné povedala už v recenzií. A z fleku by som si ho kúpila zas.:)

Zo zásob sa mi podarilo dostať na dno ďalšiemu laku značky L'OREAL z rady RESIST&SHINE TITANIUM. Lak výborne držal, dokonca som prišla na chuť aj odtienu.:) Je tu však z čisto štatistických dôvodov, kedže už dlho nie je k dostaniu.:)


COLLISTAR MAGIC DROPS sme prežili nejakú tú chvíľku, vďaka čomu som si stihla zvyknúť aj na intenzívnu parfumáciu. Konzistencia s podielom oleja sa dávkovala pomocou kvapkadla. Neupchávala póry, no ďalší raz by som si toto instantné Slnko už nekúpila. 

Všetkými desiatimi Vám však môžem odporúčať moju najobľúbenejšiu masku ORIGINS DRINK UP-INTENSIVE. Napumpuje pleť, rozžiari a neupcháva póry.:) Ráno sa zobudíte ako znovuzrodené.:) Treba ju jednoducho vyskúšať. Keď neveríte, ak budete mať cestu okolo Sephory vypýtajte si vzorku alebo si z eshopu objednajte menšie skušobné balenie. Ja už pozerám, ktorá maska od Originsu bude ďalšia.

Ako tak pozerám tento mesiac mi došli samé obľúbené produkty. O Institut Esthederm by som sa chcela už čoskoro rozpísať v samostatnom článku, no už teraz Vám na 100% môžem odporučiť retinolový prípravok INSTITUT ESTHEDERM INTENSIF VITAMIN A. Pôsobí omladzujúco a teraz je ideálny čas na jeho používanie, kedže sa moc nemusí so slnkom.;) Za mňa MUST HAVE, ale viac Vám už prezradím v článku.

Krémy ORLY RICH RENEWAL mám už v hojnej zásobe, čo asi hovorí samo za seba. Vďaka veľkosti mi krásne vojde do kabelky. Zanechá ruky jemné a vláčne. Nepôsobí mastne, len bezprostredne po rozkrémovaní zanechá jemný film, ktorý po chvíľke zmizne. Takže za mňa veľké ÁNO.:) Môj osobný favorit je vôna PASSION (neem a feijoa) a hneď za ním PRETTY (vanilka a biely čaj).

Hravý obal v podobe mini banánu TONY MOLY určite úputa pozornosť každého. No z praktického hľadiska sa ťažko dostanete k obsahu, ktorý je tuhší a tak mi neostalo nič iné, len ho nechať doma dole hlavou. Krém zanecháva hladký film, ktorý potrebuje čas na to, aby zmizol. Z celkového hľadiska to nie je niečo, čo by som potrebovala zas.

Štatisticky si môžem odškrtnúť ďalšie balenie odličovacích tampónov Cien. Dokonca sa mi nahromadili až 2 prázdne obaly.:)

Riasenka DIOR PUMP'N'VOLUME predčila moje očakávania. má gumovú kefku, ktorá mi v tomto prípade mimoriadne sadla a samotná špirála dokázala vyčarovať takmer "umelé" riasy. Jediným mínusom bolo, že mi vydržala len 2 mesiace. Tiež som mala problém s otláčaním pod obidvoma očami, no ten sa zázračne ako lusknutím čarovného prútika vyriešil hneď po tom, ako mi došiel denný krém a ja som prešla na iný. Na fotke ju mám na riasach už ku koncu životnosti, kedy nepodávala, taký výkon...
Každopádne na začiatku som z nej bola nadšená. Mrzí ma však, že pri tej cene mi náplň dlho nevydržala.:(

PRED / PO

vzorky:

KIEHL'S CREAMY EYE TREATMENT vychýrený očný krém od Kiehl's, ktorý patrí medzi bestsellery som chcela vyskúšať dlho. Kedže som však nechcela kupovať naslepo, zašla som si do predajne po vzorku. Krémik má mastnú konzistenciu, ktorá pri kontakte s pleťou "skvapalnie". O tejto jeho vlastnosti som čítala, no celkom som nevedela, čo si mám pod tým predstaviť. :) Je to akoby sa topil. Vzápätí sa do pleti okamžite vsiakne. Ja som nemala problém ani pri nanášaní makeupu. Celkovo som na tom tak 50:50, takže nad kúpou ešte porozmýšľam. To skvapaľnovanie mi nevadí, dokonca sa mi páči, výživná stránka je tiež fajn, no stále to nie je to "love at first sight", teda mala by som napísať "vyskúšanie". Akosi mám pocit, že pokožka je síce premastená, logicky by mala zabraňovať tvorbe vrások, no tak nejak viac nerobí....


REN INSTANT BRIGHTENING BEAUTY SHOT EYE LIFT  jedná sa o tekutejší gél s výbornou vstrebateľnosťou. (Bez vône.) Očné okolie pôsobí skutočne jasnejšie. Viem si ho predstaviť v svojej starostlivosti. Na lookfantastic.com má výborné hodnotenie. Takže ho zatiaľ pripisujem ho na pomyselný wishlist. 


ZELENS TRIPLE ACTION je z trochu iného súdka (cenou;DD). Tuhší gélový krém s okamžitou vstrebateľnosťou by mal vypínať pleť a minimalizovať linky a vrásky. Príjemne vonia a očné okolie je po ňom vyživené. Vzhľadom na dĺžku používania nedokážem celkom posúdiť výsledky, ale tá cenovka (70€/15ml) ma nemotivuje k nákupu.:))


ESTÈE LAUDER NUTRITIOUS MICRO ALGAE PORE MINIMIZING HYDRA LOTION patrí do "najnovšej" rady od Estee Lauder, ktorá je už nejaký čas v predaji. A mňa hneď pri jej uvedení zaujali 2 produkty: lotion a tonic. Druhý produkt sa doma už ocitol a tento som si vypýtala aspoň na skúšku do kelímka, pretože jeho cena nie je vôbec nízka (49€). Jemnučké lotion je dosť tekuté, krémové a do pleti sa okamžite vstrebáva. Na celkové zhodnotenie pôsobenia by som potrebovala väčšie množstvo, no vedela by som si ho predstaviť na poličke. Najprv však musím spotrebovať väčšinu produktov na pleť. Nevýhodou je, že ho zoženiete len v butikoch EL.

Od EL sa presunieme na vzorku ESTÈE LAUDER MICRO CLEANSING BALM, ktorú som si vypýtala v parfumérií. Všetci totiž tento balzám velebili do nebies. Tak som ho skúsila a úprimne som nechápala, čo na ňom všetci vidia. Potom som načala čierny čistiaci produkt od Glamglow a pochopila som... Takže som využila kupóny z Fannu a je doma. Som zvedavá ako sa mi dlhodobo osvedči tzv. dvojfázové čistenie.:) V skratke sa tento tuhý balzám pod prstami "topí" a "rozpúšťa" makeup, takže ho ľahšie dostanete z pleti dole. Finta je v tom, že za ním príde nemastný odličovač, ktorým ho dostanete dole.:)

A teraz tá silná "výročná" štatistika.:) Začnem dekoratívkou, kde som sa hecla a oproti minulému roku spotrebovala o 3 ks viac, čiže 17 ks. Tak ako som plánovala, viac som sa povenovala starostlivosti o pleť, kde sa mi podarilo minúť 13 ks, či už krémov alebo sér. Oproti minulému roku je to síce o 1 ks naviac, no oproti predošlému až o 2.:) Zlepšila som tiež starostlivosť o očné okolie z 1 ks z predošlého roku, som sa tento rok vyšplhala až na 3 ks.:)
Balzámy na pery nevykazujú zmeny 4 ks, rovnako ako predošlý rok.
Odlíčila som sa s 3 kusmi čistiacich produktov proti 2 kusom v roku 2016. Kedy som zároveň minula asi 1,3l micelárok. Zatiaľ, čo tento rok som sa krotila s 1,2l. Odrazilo sa to však na ostatných druhoch "dočistovadiel", ktorých bolo 8 druhov/kusov. Spotreba sa zvýšila z 2 ks!:)
Vďaka dovolenke hneď z kraja roka, jemne poklesla spotreba samoopaľovacích produktov. Zo 6 ks v roku 2016 som spadla na 3 ks. Poctivo som krémovala telo, no vzhľadom na počet načatých produktov, som ku koncu roka vypotrebovala len 500ml + 250ml oleja, čo sa proti 2 litrom z roka 2016 javí ako nič. Nemenný zostáva počet peelingov: 1ks.
Vlasom dom dopriala, o čom svedčí 1,28 l šampónu. Predošlý rok som sa krotila a vystačil mi 1 l.  Evidentne som prišla na chuť aj suchým šampónom, padli presne 3ks (650ml), minulý rok len 1ks (274 ml).
Znížila som spotrebu kondicionéru. Zatiaľ čo minulý rok som minula 1 liter, tento rok mi stačilo množstvo 585 ml. No zvýšila som spotrebu masiek, ktorým som tento rok dávala prednosť. Skóre: 2017 - 3ks / 2016 - 1 ks. 
Na čo som obzvlášť hrdá je, že som preminula laky. Pripravte sa na to číslo. 15ks. Minulý rok som pritom vylakovala len 6 ks.
Nezanedbávala som ani starostlivosť o ruky, spotrebu som zvýšila z 10 ks na 19 ks.
Sprcháčov bolo asi 1,45 lsprcháčov, pritom rok predtým 1,54 l.
Celkovo som spotrebovala 141 ks, proti 109 ks v roku 2016. Priemerne takmer 12 ks za mesiac. Nemôžem povedať, že by som výrazne menej nakupovala, no sústredila som sa na spotrebu. V nasledujúcom roku by som chcela nákupy obmedziť na minimum, preminúť všetky vzorky, ktoré som podostávala a venovať sa kozmetike, ktorú mám doma. Ale nebojte sa príspevky budú, lebo ešte stále mám bohaté zásoby, o ktorých som Vám nestihla poreferovať.:)

Majte sa krásne! A do Nového roka Vám prajem to klasické klišé - zdravie, šťastie, lásku, ktoré možno znie otrepane, ale človek si uvedomí, aké dôležité je, vtedy keď niektoré chýba. Nech Vás nasledujúci rok motivuje a inšpiruje.:)

A ak máte chuť napíšte mi ako sa Vám tento rok darilo krotiť s kozmetickými nákupami. Bola vaša spotreba vyššia/nižšia alebo ste to vybilancovali na rovnovážny stav.:) Ak ste niečo vyskúšali, napíšte, či sme sa zhodli, prípadne, ktorý produkt Vás zaujal.:) A prezraďte na akom kozmetickom produkte ulietavate.:)

1 komentár:

Thank you for leaving comment:)