utorok 12. decembra 2017

VYSKÚŠALA SOM : NOVEMBER


Po krátke odmlke tu máme opäť pár produktov, ktoré som usilovne testovala a to až tak, že väčšinu uvidíte v spotrebovancoch. Dnes tu máme z každého rožka troška - niečo na vlasy telo aj tvár, takže si snáď príde na svoje každý.:)

Produkty Kèrastase u mňa vidieť celkom pravidelne, aj keď ich rada prestriedavam. Kedže u mňa vznikol nepomer medzi šampónmi a kondicionérmi, rozhodla som sa, posilniť tím šampónov týmito 2 kúskami: jeden z rady Nutritive, ktorá je ideálna na suché vlasy a Discipline, ktorý má podporovať hebkosť a pružnosť nepoddajných vlasov. Oba som kupovala na krasne-vlasy.sk.

Šampón DISCIPLINE má ľahké zloženie, vďaka čomu vlas nezaťažuje. Dobre pení, vlasy sú po umývaní hladké, nezamotávajú sa. Očakávala by som luxusnejšiu vôňu, táto na mňa nepôsobí vôbec lákavo. Sľubuje výživu bez zaťaženia a ochranu pred krepatením. Výživu veľmi neviem potvrdiť a krepatenie sa znížilo, ale nie je to ono. Neevidujem nejaký výrazný benefit pre moje vlasy. Niečo, čím by ma presvedčil, kúp si ma zas. Minule som ho však podhodila mame a tak priadla, že sa jej vôbec nezamotali vlasy a dobre sa rozčesávali.:)

Benefity:
  • MORPHO KERATINE technológia obnovujúca flexibilitu vlasov. Krotí vlasy bez zaťaženia. Chráni ich pred krepatením a umožňuje ich prirodzený pohyb,
  • SURFACE PERFECTOR robí vlasy hladké, hebké a ľahko česateľné,
  • HIGH PRECISION CARE AGENT obnovuje prirodzený vzhľad.
Zato jeho konkurent z rady NUTRITIVE je môj jasný favorit. Môj veľký pomocník a skvelý "hydratátor". Viditeľne odstraňuje suchosť. Len ho radšej prestriedavam s ďalším šampónom, aby som si nezaťažila vlasy. Posledné razy som ho skúsila aplikovať 2 x po sebe a neskončila som so "spľasnutým három". Hurááá. Vyhovuje mi viac ako kondicionér z rovnakej rady. Vlasy sa po ňom výborne rozčesávajú, pôsobia pružnejšie a živšie, sú hladké lesklé.

Jeho tajnými zbraňami sú:
  • ŽIVICA BENZOE, čo je vzácna živica, ktorá dokáže obnoviť vnútornú silu vlasov a dodať výživu do oslabených miest,
  • IRISOME 4600PPM, ktorého súčasťou je gluco-active (obnovuje vlasové vlákno, uvádza vlasy do rovnováhy, vyživuje ich a chráni pred  opätovným vysušením optimálnou dávkou lipidov, bielkovín a glukózy)
  • CERAMIDY, ktoré chrania pred vysokými teplotami svojimi žiaruvzdornými vlastnosťami,
  • XYLÓZU chrániacu vlasy pred vysokými teplotami.

Aj keď pred pár rokmi som nevedela doceniť kvality kozmetiky Clarins, dnes som s ňou jedna ruka a najradšej by som vyskúšala všetko. Najnovšie si môžem odškrtnúť očný krém CLARINS SUPER RESTORATIVE TOTAL EYE CONCETRATE, ktorý som kúpila na elnino.sk [36,57€/15ml]. Jedná sa o koncentrát účinných rastlinných zložiek. A je to "MY LOVE"! Očný koncentrát obsahuje exkluzívny extrakt z organickej harungany, ktorá vypĺňa pleť a pomáha bojovať proti jej ochabnutiu. Výťažok z alízie obmedzuje vzhľad tmavých kruhov a výťažok z guarany zmenšuje opuchy. Kvetinový vosk z kasie zaisťuje okamžitý vyhladzujúci účinok. Maslo Capuacu vyživuje a zlaté mikroperličky presvetľujú a skrášlujú. D-Panthenol posilňuje riasy
Inak vedeli ste, že na stránkach Clarinsu si môžete pozrieť účinky jednotlivých aktívných zložiek?;) Mrknite.;)

Krém je ľahučký, má jemnú textúru, pri kontakte s pokožkou sa vyplyvom tepla akoby "topí" a pokožka ho okamžite absorbuje. (Určite to nie je taký pocit ako pri očnom kréme Kiehl's, ktorý sa takpovediac transformuje na tekutinu.) Vôňa je typicky "clarinsová".
Okolie očí je rozjasnené, pokožka vyživená, pôsobí pevnejšie. Ja som maximálne spokojná. Jediné, čo mi vadí, že na jedno pumpnutie vychádza celkom dosť produktu. Keď som sa raz pokúšala vytlačiť len polovičné množstvo, pri ďalšej aplikácií som mala problém stlačiť pumpičku. Už som myslela, že celú nádobku budem musieť rozobrať. A viete ako to nakoniec skončilo? Pumpičku som "rozchodila". Po tejto skúsenosti som už radšej dávala plnú dávku. Čo sa vlastne stalo som zistila, pri dopotrebovaní. Obsah zatuhol, čo môžete vidieť o 2 fotky nižšie. 



DM-ka nedávno rozšírila svoj sortiment o švédsku telovú kozmetiku BERNÄNGEN. Tá bola založená významným švédskym obchodníkom v roku 1868 v Stockholme a dnes patrí medzi najpopulárnejšie švédske značky, ktoré si obľúbil aj kráľovsky dvor
Značka ponúka Škandináviou inšpirované sprchové gély a krémy, peny do kúpela, telové mlieka, ktoré dodávajú pokožke všetko, čo potrebuje. Presne v duchu švédskeho "lagom", čo znamená ani málo, ani moc, skrátka tak akurát.
Ja som na skúšku zobrala sprchový krém a už po prvom použití som si užívala zamatovo hebkú pokožku. Vďaka príjemnej vôni bola aj rýchla sprcha príjemným relaxom. Keď budete v drogérke minimálne zbehnite ovoňať. Ja som si z 3 ponúkaných vôní nevedela vybrať. Tak nejako ma žiadna nechytala za srdce, nakoniec som zobrala "najmenšie zlo" a už teraz viem, že keď ho dopotrebujem ocitne sa u mňa znova. Je to skrátka návykové.:D
[5,99 €/400ml]

Objavili ste v poslednej dobe niečo, čo stojí za zmienku? Aká nová značka na našom trhu Vás najviac oslovila? Zaregistrovali ste Bernängen v DMke?;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Thank you for leaving comment:)