štvrtok 8. februára 2018

MINI MASK MAGIC || PETER THOMAS ROTH


Keď som včera sedela pri počítači s maskou na tvári, zrazu mi skrslo v hlave: "hej, veď ja som o týchto maskách ešte nepísala na blogu.";) Pritom ich mám doma už nejakú chvíľku. Vlastne odvtedy ako boli k dostaniu v českej Sephore, kde ich medzičasom už stiahli z predaja. 


PETER THOMAS ROTH ponúka kompletnú škálu kozmetických produktov (viac ako 100), ktoré momentálne zoženiete na zahraničných eshopoch. Každý rok prichádza s novými a novými vysokoefektívnymi produktami, ktoré sú vždy zamerané na určitý problém, či už anti-age, akné, ochrana pred slnečným žiarením a podobne. 
Zaujímavé je, že jeho korene siahajú do Maďarska. Jeho rodina už počas 18.storočia vlastnila a prevádzkovala 2 kúpeľné strediská. Je teda pochopiteľné, že využil blízke zdroje a založil v roku 1993 spoločnosť, ktorá sa opierala o spa filozofiu, používala minerály a bahná z maďarských liečebných prameňov. Momentálne sa síce stále opiera o pôvodné starú maďarskú filozofiu, ktorú inovoval, tak aby vytvorila efektívnu staroslivosť o pokožku 21.storočia.
Najväčšou odmenou je preňho strenúť zákazníkov, ktorým jeho produkty pomohli. Už viac ako 15 vzorcov jeho kozmetiky získalo ocenenia z najprestížnejších časopisov. Najlepšie však spravíte, keď ich vyskúšate na vlastnej koži. Možno ostanete prekvapené.:)

Osobne som značku veľmi nepoznala a už vôbec nevedela odkiaľ pochádza zakladateľ. V Sephore ma však upútalo farebné "želé" v kelímkoch. A tak som okolo pultu krúžila toľko, až som prihodila tieto skušobné mini masky do košíka. 


ROSE STEM CELL BIO-REPAIR GEL MASK pomáha regenerovať a obnovovať pružnosť pokožky. Je bohatá na vitamíny A a C, ktoré liečia podráždenie, zjemňujú pokožku a zlepšujú jej tón. Maska je obohatená 5 opravných raslinných buniek z ruží, ktoré sú zmiešané so 4 ružovými extraktami, vrátane šípky a ružovej vody, ktoré pôsobia ošetrujúco pri príznakoch starnutia.

Maska má vernú vôňu ružových "lístkov" a konzistenciu ako želé. Prvé minúty po nanesení na pleti trošku lepí, no tento efekt do pár minút mizne. Po nanesení Vás môže jemne štipkať. Spočiatku som ju nechávala pôsobiť celú noc, no teraz ju zvyčajne nanesiem po odlíčení a na noc si dávam klasický krém. Prvýkrát keď som ju podsunula mame, bola tak nadšená, až som myslela, že si z fleku kúpi plné balenie. No druhýkrát nadšenie opadlo, takže si dovolím tvrdiť, že na výsledku závisí viac faktorov. Napr. aj ako sa človek vyspí.:))  Je fakt, že po jej použití je pleť napumpovaná, tým pádom sa linky javia menej výrazne. Pokožka žiari, pôsobí mladistvejšie, je jasnejšia, proste typické príznaky použitía niečoho, čo má v sebe niečo z ruže.:)




CUCUMBER GEL MASK EXTREME DETOXIFYING HYDRATOR obsahuje extrakt z uhorky, papaye, ananásu, cukrovej trstiny, pomaranču, kyselina hyalurónová, citróna, aloe vera a čučoriedky. Už zo zloženia musí byť jasné, že je to antioxidačná bomba bohatá na vitamín A, C a E. Vďaka kamilke pôsobí upokojujúco. Táto maska je špecifická tým, že obsahuje technológiu Bio-Mesh, čo je látka obsahujúca výťažok z pšeničných otrúb, ktorá intenzívne hydratuje najtvrdšie oblasti pokožky.

Podobne ako ružová aj táto konzistenciou pripomína želé. Vlastne niektorými svojimi vlastnosťami sú si podobné, pretože tiež po nanesení štipká (zanedbateľne) a ako "gél" má taktiež lepkavý finiš, ktorý do pár minút zmizne. S dobou pôsobenia som to radšej nepreháňala a dodržiavala predpísaných 10 minút. Nepostrehla som však nejaký výrazný deklarovaný"cooling" efekt, typický pre chladivé masky. Vlastne keby o ňom nečítam, beriem ho skôr ako "osviežujúci". A ako je to s efektom? Nuž nejaký výrazný som si nevšimla. Myslím, že táto maska je z tých, ktorú buď milujete alebo Vás necháva absolútne chladnými. Nemá nejakú špecifickú vôňu.




Ako ste na tom s peelingom pleti? Máme tu totiž vysoko účinnú exfoliačnú enzýmovú masku PUMPKIN ENZYME MASK ENZYMATIC DERMALRESURFACER!
Tá vďaka prírodným tekvicovým enzýmom uvoľňuje mŕtve bunky, zatiaľ čo AHA kyselina ich odstraňuje z povrchu pleti, čím dochádza k revitalizácií. Finálnym krokom celej kúry sú drobné "kryštáliky", ktoré sa používajú v mikrodermaabrázií na "vyleštenie" pokožky a omladenie matného vzhľadu pleti. Maska zároveň hlboko vyživuje a dodáva jas vďaka technológií Triple Action.

Maska vonia ako perníčky, takže ak sa vyhýbate produktom, ktoré voňajú ako jedlo, toto nebude maska pre Vás. Údajne je vhodná pre všetky typy pleti. Ja by som však bola nanajvýš opatrná pri citlivej. Dokonca by som jej ju ani neodporúčala, pretože už pri nanášaní štípe. Obsahuje drobné zrniečka, ktoré pôsobia peelingovo nielen pri zmývaní, ale už aj pri nanášaní. Svoju prácu si však plní nanajvýš dobre a keby u mňa nepôsobí tak agresívne (štípe), tak by som ju odporúčala. Takto myslím, že si vystačím aj s inými, jemnejšími variantami.:) Jednoznačne však po nej budete mať omladenú žiariacu pleť.



A aké by bolo moje zhodnotenie masiek PETER THOMAS ROTH? 
Najviac ma oslovila ružová maska, preto lebo ružou nikdy nič nezkazíte. Pôsobí omladzujúco a rozjasňuje pleť, navyše táto ju aj zavlaží. 
Hneď za ňou je enzymatická tekvicová maska, ktorá prebudí vašu pleť k životu. Kedže mám doma produkty na obdobnej báze, ktoré pravidelne používam efekt u mňa nebol až taký viditeľný. Každopádne vďaka drobným zrniečkam robí jemný peeling. Obsahuje tekvicové enzýmy aj AHA kyselinu, takže majiteľky citlivej pleti by sa jej asi mali vyhnúť.
Najmenej som sa nadchla pre zelenú uhorkovú, ktorú človek možno ocení pri dlhodobejšom používaní. Je to antioxidová bomba. Pôsobí aj hydratačne, ale nejaký extra efekt som pri nej nepozorovala.



Vnímate na trhu značku PETER THOMAS ROTH alebo ste o nej doposiaľ nepočuli? Vyskúšali ste od neho niečo? Ktorú z týchto 3 by ste si vybrali a prečo?:) Som zvedavá na Váš výber! Majte sa krásne!

6 komentárov:

  1. Značku jsem ani nezaregistrovala, ale masky vypadají moc dobře, obzvláště ta poslední :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite by som si vybrala tú tekvicovú, už len kvôli tej vôni :) ale keby som sa rozhodovala na základe účinkov, tak asi ružová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O značce PTR jsem toho slyšela mnoho a sama bych chtěla zkusit hlavně Pumpkin Enzyme Mask - myslím si, že mé mastnější pleti by mohla sedět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ak sa odhodláš, rada si prečítam ako sadla tebe;)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)