pondelok 20. októbra 2014

September favourite products

 photo 217_zps5f4b436a.jpg

S týmto postom zjavne meškám, predsa len je už polovica októbra. No po dlhšej odmlke tejto rubriky, som si povedala, že by ju nebolo od veci znovu oživiť:). Čo vy na to?

S prichádzajúcim chladnejším obdobím treba zvýšiť aj starostlivosť o ruky. Nie, že by ste na ne mali zbytok roka kašľať:). Hydratačný krém na ruky (od rýchlo rastúcej kultovej značky) Yes! Nurse ma príjemne prekvapil. Je nadupaný špeciálnymi, aktívnymi a prírodnými ingredienciami, ako je napr. manuka med + 15 a omega mastné kyselinami, ktoré zbavujú pokožku suchosti, svrbenia, dobre pôsobia na ekzém. Počas dňa pokožku aktívne hydratuje a dopĺňa prirodzenú obranyschopnosť voči nepriaznivým účinkom ručného umývania a nepriaznivého prostredia.
Ak by Vás to zaujímalo, jeho vývoj trval 2 a pol roka a zakladateľkou bola zdravotná sestra, ktorá zúfalo hľadala výživný krém, ktorý by jej ruky ochránil počas práce. 
Milé a nápadité obaly ma bavia, preto ma tento doslova dostal. Samozrejme som Vám ho musela ako nejaký bulvárny novinár nafotiť z každého uhla. 
Bola som veľmi zvedavá, či rovnako pôsobivý bude aj obsah, ktorý má nemastné zloženie. Okrem príjemnej vône, z ktorej asi najviac cítim med, na mňa zapôsobilo ako rýchlo sa vstrebal do pokožky a pritom nezanechal žiaden mastný film. To sa mi už dávno nestalo. Je to vlastne asi prvý krém, po ktorom dobrovoľne a natešene siaham aj počas dňa, pretože sa pri ňom nedočkám pocitu "práve nakrémovaných rúk". Nič sa mi v rukách nešmýka, môžem normálne fungovať. Ruky mám neskutočne hebučké, ošetrené a hydratované. A nespomenula som Vám to hlavné. Stačí Vám pritom množstvo veľkosti hrášku. Konzistencia je hutnejšia, ale nie hustá. Dobre sa rozotiera. Napriek tomu, že je to prírodný produkt, príjemne vonia. Samotný návod na použitie Vás navádza pri krémovaní rúk relaxovať:),  Je skvelý do kabelky, nielen veľkosťou, ale aj váhou. Už so mnou precestoval kúsok Slovenska:).
Ak si však lakujete nechty tak ako ja a máte suchšie okolie nechtov, odporúčala by som hlavne v deň lakovania použiť na noc nejaký mastnejší krém. Pretože pre tohoto miláčika to bol trošku zaberák. Asi by som mala zmeniť odlakovač.
Btw. táto značka sa za krátky čas stala overenou a obľúbenou medzi opatrovateľmi, zdravotnými sestrami, zaneprázdnenými mamičkami a inými vyznávačmi krásy vo Veľke Británií, kde sa s hrdnosťou aj vyrába. Dokonca sa v roku 2013 stal finalistom v "CEW Beauty Insiders´ Choice".
Nájdete ho na stránkach Beautyville.
A ak mi neveríte, že je ozaj tak dobrý, môžete si naň prečítať ďalšiu recenziu.

 photo 209_zpsff5b02d3.jpg
 photo 210_zps6a66a498.jpg
 photo 211_zps6e678fcf.jpg
 photo 212_zps62e32217.jpg
 photo 213_zpseaf68ff5.jpg
Mediálnej masáži Maybelline Babylips som odolávala, ale priateľ už asi nezvládol pohľad na mňa a radšej mi jeden kúpil:). Samozrejme som sa nebránila:)). Dostala som zafarbený a voňavý Pink punch. Narovinu poviem, že som od neho nič nečakala. Ale! Mýlila som sa. Vďaka aloe, medu a bambuckému maslu pery ošetrí, sladučko vonia a ako bonus Vám ich aj naružovo zafarbí:).
Pery sú po ňom vláčne a hydratované. Síce nie extrémne, ale zatiaľ mi to stačí a myslím, že je celkom fajn. Odkedy ho mám, všade  ma sprevádza. Kedže ho však nanášam niekoľkokrát denne nemôžem zaručiť, že hydratujú 8 hodín ako sa uvádza na obale.
Na výber máte z u nás 6 dostupných verzií, či už tónovaných alebo bezfarebných, (tie by mali mať aj SPF), ochutených broskyňou, mätou, či čerešňou. Cena: momentálne v akcií vo viacerých sieťach obchodov za 2,19 e. Videla som ho aj v Tescu. Zaujímavé je, že z 3 DM-iek som ho našla v 2 za akciovú cenu a v jednej za zvýšenú! A v 101 drogerie sú aj testery!
Prepadli ste Babylips-om alebo Vás nechávajú chladnými?
 photo 219_zpsc21a34f0.jpg
 photo 200_zps3a6860ec.jpg
Celé leto sme tvorili s bronzerom MAC v odtieni Golden nerozlučnú dvojicu. Spomenula som ho aj v článku o mojej make-up rutine. Je jemný, pôsobí prirodzene a hodí sa aj bledším typom. Napriek drobným zlatým trblietkam pozorovateľným v balení, je vhodný aj na kontúrovanie. Na tvári ich totiž nevidno. Vďaka nemu som sa odvážila a používam ho aj na jemné kontúrovanie nosa:). Samozrejmosťou je, že nefľakuje a na pleti nie je oranžový.
 photo 201_zps8b2784ef.jpg
 photo 218_zps70bd654c.jpg

Keď  by ste mi dali donedávna na výber medzi sprejom a tuhým deodorantom, či tzv. "guľôčkovým", vybrala by som si na 99% sprej. Po vyskúšaní nového krémového antiperspirantu Rexona Max Pro Confidence, ktorý má byť 2x účinnejšií ako klasický antiperspirant v spreji Rexona, som však zmenila názor natoľko, že som si šla zaobstarať ďalší. Ale osud chcel, že na mňa v akcií nepočkal, tak budem musieť počkať na ďalšie zlacnenie jeho zelenej verzie.  Keď už sme pri tej cene, odporúčaná cena je 5.65 eura. ( 45ml). Väčšinou som ho však v obchodoch videla za 5,49 eura.
V červenej  verzií "confidence" môžete cítiť spojenie ovocnej vône jablka a broskyne, v kombinácií s vanilkou a jazmínom. Na mňa toto spojenie pôsobila jeden deň príjemne a druhý deň sladko/kvetinovo, ale vyslovene mi nevadilo.
A teraz k faktom: obsahuje inovatívnu technológiu TRIsolid, ktorá zabraňuje poteniu celých 48 hodín, preto by ste ho pre dosiahnutie maximálneho účinku mali aplikovať do podpazušia už pred spaním. Účinkovať bude počas nasledujúceho dňa aj keď sa osprchujete. Samozrejme ho môžete použiť aj ráno. Vďaka polopriehľadnému baleniu zase vidíte koľko Vám ho ešte zostáva. Ja si len hovorím, prečo som ho nemala už počas leto a trápila som sa s mojim sprejom, ktorý zjavne nestíhal:). A aby som nezabudla, nerobí fľaky a hlavne nechladí, takže bude super aj na nadchádzajúce chladnejšie mesiace:). Je dokonca taký účinný, že ho môžete mať problém umyť;).
 photo 221_zpsdd2f1b2d.jpg
 photo 220_zps51b4311c.jpg
Posledným v poradí dnešného recenzovania je micelárna voda Bourjois, Už hádam nie je značka, ktorá by nemala svoju micelárku. Dlhý čas sme boli doma verné Bioderme, no nastal čas vyskúšať niečo nové. 
Táto "micelárka" s odlíčením nemala problémy, aj keď vodeoodolný make-up a linky som neskúšala. Pekne očistila pleť od zvyškov make-upu. Jediné, čo mi trošku vadilo bolo, že som v nej pri odličovaní cítila glycerín. Nebola to proste taká vodová voda. Niekomu by to mohlo prekážať, napr. ja mám dojem, že na moju aknóznu pleť to nie je až také terno. Preto je asi vhodnejšia na suchšiu pleť. Ale aj tak ju používam najmä na odličovanie očí:).  
250 ml Vás vyjde na 5,70 €.
Vyskúšali ste ju už? Aký máte na ňu názor?
 photo 208_zpsa8a46475.jpg

Zaujalo vás niečo? Vyskúšali ste? Alebo máte pre mňa nejaký dobrý typ, ktorý u Vás aktuálne  boduje?
Teším sa na vaše komentáre!

15 komentárov:

  1. Akurat som dopisala recenziu na BabyLips a ja mam ozaj asi narocnejsie pery ako polovica blogerskeho sveta :D Ostavam verna prirodnym balzmom.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja som fakt čakala, že budú hrozné, ale úprimne mala som aj horšie a tento sa mi zdá fajn. napr. také ospevované eos balzámy u mňa úplne prepadli., o tom to je, žekaždému sadne niečo iné...btw. zatiaľ ďalší kupovať neplánujem, chystám sa konečne kúpiť Crazy rumors, len škoda, že na SR som ich našla v jednom e-shope, kde až taký veľký výber nemajú a z CZ zase vyjdu o niečo drahšie..:/

      Odstrániť
  2. :) ten krém na ruky ma zaujal. suchosť a svrbenie je môj večný problém. v lete to poľavilo, ale už je to späť. vyhovoval mi flexitol, tiež ho stačilo málo a nebol mastný, skôr "mokrý". ale je to čistá chémia s kopou urey. preto yes nurse má bod k dobru :)
    babylipsom som aj ja odolávala, ale sestra si jeden cherry kúpila, ja som skúsila a zistila som, že krásne hydratujú. síce nie až tak, že by ma to zachránilo od popraskaných pier ale stále o dosť lepšie, ako mnohé iné. a preto už mám aj ja mentolový a peach :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teda, ty si sa s tými Babylipsami rozbehla, tak ti už do celej sady chýbajú len 3:)

      Odstrániť
  3. Zatiaľ Baby Lips odolávam alebo po tvojej fotke, si zajtra kúpim. Proste si ma zlomila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha, teraz ťa mám na svedomí;), potom daj vedieť ako si spokojná!:)

      Odstrániť
  4. Ten růžový babylips se mi líbí :) Mám doma cherry me a je to teďka taky oblíbenec :) A s Rexonou jsem taky hodně spokojená :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som si možno druhýkrát vybrala bezfarebný a možno by bolo zaujímavé porovnať, či robia rovnakú prácu:)

      Odstrániť
  5. O tom prvom kreme citam prvykrat no musim uznat ze vyzera viac ako dobre! Rexonu tiez aktUalne pouzivam - takto na jesen a zimu mi taketo tuhe az tak nevadia ale inak takisto radsej pouzijem sprej :)) a bourjois som mala odlicovac na oci no neskutocne ma stipal

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on nielenže vyzerá, ale taký aj je! mne práve na tej Rexone vyhovuje tá krémová konzistencia, nič podobné som doteraz nemala, kedysi dávno možno "guľôčky", ale tie v zime chladia a tuhé mi robili niekedy fľaky, takže by som ho celkom rada otestovala aj v teplejšich podmienkach..a škoda toho Bourjois....

      Odstrániť
  6. po tvojom nazore na rexonu som sa preňu rozhodla už aj ja tiež si ešte počkam nanejaku zľavu ale za tie peniaze vyzera že sa teda oplati:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj, ja som premeškala zľavu v Bille za 3,89, v Dm-ke je síce pri nej, že dlhodobo znížená, ale videla som rovnakú cenu ako predtým, tak neviem, kde videli zníženú..

      Odstrániť
  7. skvelé vecičky :) veľmi ma zaujal ten krém na ruky, s príchodom jesene mám veľmi suché ruky a tento tvoj krémik sa mi veľmi páči :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a keby vieš ako príjemne vonia, konečne pri krémovaní rúk relaxujem, aj keď len na pár sekúnd, tak si ho tak trošku šetrím:)

      Odstrániť
  8. ten krémík na ruce má fakt skvělé balení <3 tohle mám na kosmetice moc ráda, když jde vidět, že si s tím někdo opravdu dává takovou práci a má to nějakou myšlenku, fakt pěkné! tuhle Rexonu mám také velmi ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)