piatok 4. februára 2011

Essence quattro eyeshadow + "tape" day eyes tutorial

Aby ste nepovedali, že používam len drahú kozmetiku zriadila som si túto paletku očných tieňov. Keby sa Vám náhodou zapáčila kúpite ju v Dm-ke (áno, opäť v Dm-ke) za 3,50 eura. Je v príjemných 4 "nude" odtieňoch. Majú na výber aj iné.Kvalita je podľa mňa vzhľadom k cene výborná, samozrejme za predpokladu, že použijete podkladový pod očné tiene. 
Ak Vám vŕta hlavou prečo "tape", pokračujte ďalej....
   Tiene sa príjemne nanášajú, neprášia sa. Myslím, že sú nasledovníkmi tých, ktoré sa predávali doteraz len boli v hranatej krabičke. Majú trošku nešikovné zapínanie, časom však získate zručnosť a nebude to problém. Packa na zapínanie je totiž dosť dlhá, takmer až ku spodku balenia, takže keď som ich chcela prvýkrát otvoriť takmer som ich "vykotila", troška sa mi šmykli, kedže sú okrúhleho tvaru, troška nešikovného na držanie. Situáciu som však zvládla, takže pohoda. Zase máte istotu, že sa Vám nerosypú po kabelke:D
Farbičky sa skvele dajú použiť na tieňovanie. Jeden dokonca aj na vysvietenie očných kútikov, či očného okolia. Sú situované tak, že len jeden je dokonalý kruh:), a najbledší je zároveň najmenší:D (všimli ste si to?)
 Vzorkovník: hore-takto vyzerajú na dennom svetle, dole-v osvietení kúpeľne.
 V praxi:
1. Najprv nanesieme bázu (podklad pod očné tiene)
 2. Na scénu prichádza lepiaca páska, odstrihnete asi 4 cm od oka, nemusíte si to presne merať, je to len pre predstavu. Zhruba to odhadnete:).
 Pásku nalepíte pri očiach ako je na obrázku. Aby ste to lepšie videli, zvýraznila som Vám to farbičkami. Uhol nalepenia si môžte určiť samy podľa tvaru oka a ako ho chceme vytieňovať.

 3. Nanášame očný tieň: na väčšinu viečka odtieň v celom kruhu (pravý horný roh) - nazvala by som ho možno "champaigne", a do kútikov tieň z ľavého dolného rohy. Je jemne do "bronzova"? Nemusíte sa obávať, vďaka páske neprekročíte hrany ;) Potom "blending brush-om" zjemníme prechody medzi farbami.
p.s. Práve som došla na to prečo sa moje líčenie podobá na to, keď sa líčim s paletkou Too face.:) Tomu sa hovorí objav roka. Ale všimla som si to až na fotke, že je to taká " bronzová".
 Pri tmavšom svetle líčenie vynikne trošku inak.
Samozrejme lepiacu pásku odlepíme a hrany a prechody doladíme:) Do kútika nanesieme biely/bledý očný tieň, a pod obočie jemne tiež. Pod oko jemnú linku s ceruzkou a na riasy maskaru:).


Páčil sa Vám príspevok?

Myslím, že lepiaca páska je super pomôcka, pre tých ktorí si nie sú celkom istý svojimi zručnosťami (nikoho sa tým nechcem dotknúť). Každý nejak začíname. Sú ideálne aj pokiaľ chceme ostré hrany:)
p.s. Naživo to vyzeralo lepšie, bohužiaľ sa mi to nepodarilo zachytiť. Ospravedlňujem sa aj za rozmazané fotky, tak hádam nabudúce budú už v lepšej kvalite.
p.s. Páči sa Vám taká častá aktualizácia, alebo by boli lepšie menej časté, ale zato prepracovanejšie príspevky?

10 komentárov:

  1. tedy kdybych si měla pořizovat všechny výrobky o kterých píšeš, tak už bych měla z pokoje pomalu skladiště :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tuhle paletku mám, právě jen ve čtvercovém provedení :) a je dobrá , umíš se s ní pěkně nalíčit

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ceady: tým si mi niečo chcela naznačiť?:D

    Bezega: možno tá štvorcová je aj šikovnejšia na držanie, inak ďakujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak s tou lepící páskou.. to vidím poprvé v životě :D ale dobrý nápad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To s tou lepící páskou je skvělý tip! Vždycky jsem měla problém nanést stíny nějak přesně a do pěkného tvaru.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. michelle: na youtube je toho celkom dosť, ale mňa by to tiež len tak z hlavy nenapadlo. Som rada, že som došla s niečím "novým".

    Tee: môžeš vyskúšať, potom daj vedieť ako sa ti to podarilo;). Možno to bude na prvý pohľad zdať zvlášte, ale keď sa zjemnia tie prechody bude to super.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som minule tiez skusala tu pasku po prvy krat a celkom sa mi to pacilo:) hadam coskoro zverejnim :) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si ich kupila asi tak pred mesiacom a musim povedat, ze su velmi dobre, teda som s nimi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)