streda 15. mája 2013

"Challenge" pokračuje

Najvyšši čas, aby nechtová výzva pokračovala. Na rade boli modré nechty. Nad ich dizajnom som musela popremýšľať dlhšie. Nechcela som Vás odbyť nalakovanými len jednou farbou bez akéhokoľvek nápadu. Niežeby som sa zrovna pri týchto nápadom pretrhla:). Ale modrá na nechtoch pre mňa nie je až tak prirodzená, asi ako pre väčšinu:)
Ako základ som použila modrý ESSIE "COAT AZURE", naň som špongiou naniesla modré trblietky "no name" laku.

Ako sa Vám páči výsledok?

Ako znášate modrú na nechtoch. Ja sa s nimi ani neplánujem stotožnovať, bez mučenia sa priznám, že som ich vytvorila len na jeden účel, vyfotiť ich na blog:).
 photo 27-10_zps86d5e40b.jpg

 photo 26-9_zps04b6774f.jpg

21 komentárov:

  1. Jůů to je krásný :)) Moc povedené!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wonderful polish. i love the colour.
    thx for sharing.
    kisses
    maren anita

    emu australia giveaway:
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie su užasne!! maš krasne nechty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak je krajsi na nechtovh ako v tube :) podareny napad

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa zdá, v nádobke vyzerá tak akosi mdlo...:/

      Odstrániť
  5. ja mám skôr radšej takú pepermintovú,alebo potom tmavo-tmavomodrú, lebo jednak, ako hovoríš, mi to je neprirodzené a ešte k tomu sa mi to ani nehodí ku koži a vyzerá to potom tak choro.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj preto sa u mňa dlho neohriali, na druhú stranu som čakala horší finálny výsledok:)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. tak to sa teším. vidíš a to ma ani nenapadlo, ale niečo na tom bude:)

      Odstrániť
  7. Tenhle odstín je tak nádhernej!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To vypadá krásně, moc se mi líbí ten Essie. :) Mně nevadí asi žádná barva..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. velmi pekne:) aj ked by sa mi to hodilo skor na zimu

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je uzasna barvicka!!krasny na leto
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku z Italie
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Marně přemýšlím, jestli jsem vůbec nějakou modrou na nehtech kdy měla... a myslím, že ne. S těma třpytkama to vypadá dobře, za tu fotku to stálo:) Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja nosím na nechtoch asi všetky farby, takže aj táto modrá sa mi páči a s tými trblietkami si to vymyslela super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. s tými trblietkami je to super kombinácia. s modrou sa stotožňujem ťažšie, ale fotky sa s ňou znášajú celkom dobre :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)