streda 7. júna 2017

FACEDERMA


Ahojte! Nejaký čas dozadu som Vám prezentovala skvelé sérum na rast rias Hairplus od Facevolution, ktoré distribuuje slovenská značka FACEDERMA. Dnes by som vám rada niečo napísala o vlastných produktoch od Facedermy. Ale pekne poporiadku. Sortiment ponúka nielen krémy pre pleť, či oleje na telo (s hodvábom, či perlami), ale tiež séra na pleť s retinolom a kyselinou hyalurónovou.

Mňa hneď na začiatku dostala vôňa pleťového krému s hodvábom, preto som vedela, že keď bude nejbližšie nejaká dobrá akcia, pôjde so mnou. Logika ide v takýchto prípadoch bokom. Pleťové sérum kyseliny hyalurónovej bolo pribalené ako bonus k Hairplusu.


Nevedela som sa dočkať, kým miniem predošlý krém, tak som sa tešila na pleťový krém FACEDERMA s HODVÁBOM. Už som spomínala, že mi veľmi voňal, priam omamne. Aj preto som verila, že mi sadne aj svojimi vlastnosťami. Čo myslíte stalo sa tak? Kým Vám však prezradím ako to s nami nakoniec dopadlo, poďme si povedať niečo o hodvábe.;)

Prekvapí Vás, že myšlienka použiť hodváb vzišla v Japonsku? Miestny majiteľ fabriky na výrobu hodvábu si totiž všimol, že ženy, ktoré prichádzali do kontaktu s týmto prírodným vláknom, majú úžasne hebké ruky.

Hodváb je ďalšia látka, ktorá tak ako kyselina hyalurónová nie je nášmu telu vôbec cudzia. Hodvábne proteíny sú totiž podobné bielkovinám, ktoré sa nachádzajú v našej koži. Fungujú ako maličké špongie, ktoré optimálne regulujú zásoby vody v tele. Podobne ako kyselina hyalurónová dokážu naviazať vlhkosť, ktorá je rovná až 3-násobku ich hmotnosti. 
Hodvábne proteíny posiľujú ochrannú kožnú bariéru a na rozdiel od iných účinných látok dokážu preniknúť aj do hlbších vrstiev pokožky! Zvláčnia ju a prepožičajú jej hebkosť. 
Aby sme sa bavili konkrétnejšie fibroín (hodváb) má protistarnúci efekt, vyhladzuje vrásky a vyrovnáva povrch pleti, ktorá pôsobí pružnejším dojmom. Ako bonus poskytuje vraj výbornú ochranu pred slnečným žiarením. Ja som preventívne používala aj dodatočné SPF, kedže stále fičim na "kyselinách".
Krémy s obsahom hodvábu sú zvyčajne vhodnejšie pre suchšiu a citlivejšiu pleť

Ak by ste sa však nevedeli rozhodnúť medzi krémom s hodvábom a perlami (na FANN už stihol získať 5*!). Perlové krémy by sa mali postarať o sviežejší a mladistvejší vzhľad pokožky. Perly obsahujú jedinečnú kombináciu minerálnych látok a aminokyselín (až 22!), ktoré podporujú tvorbu kolagénu a vypínajú pleť. Jemné linky a vrásky sú vyplnené prirodzeným spôsobom - vlastným kolagénom! Navyše obsahuje aj makadamiový olej, ktorý je silný antioxidant a bráni poškodeniu bunkových membrán. Arganový olej je bohatý na vitamíny A, E, F, pokožku upokojuje a rozjasňuje. Koenzým Q10 udržuje pleť v mladistvom stave. Účinné látky naštartujú látkovú premenu, zlepší sa hydratácia pokožky a výsledkom je hladšia, jemnejšia a žiarivejšia pleť.
U mňa išlo čisto o sympatie vo vôni, preto som zvolila krém s hodvábom.


Krém sa vzhľadom na veľkosť produktu predáva v dosť veľkej bielej "krabičke". Kedže som v obchode videla tester, ktorý nemal rovné dno, ale bol neprakticky v tvare "diamantu", trochu som sa obávala, že aj tento krém bude mať presne také isté línie. Našťastie ide o bežné plastové balenie, vďaka čomu je vcelku ľahké. Na jednej strane sa mi páči myšlienka luxusného "diamantového" tvaru. Na druhej strane si nemôžem si pomôcť, ten plast a popis na mňa pôsobí príliš minimalisticky a lacno. Ale, čo tam po tom, keď obsah bude plniť svoju funkciu, však?!
Aby ste dodržiavali hygienu, je ku krému pribalená aj špachtlička. Osobne som ju používala na začiatku, no nie som na tento koncept celkom zvyknutá, takže som ju vypustila. A to aj preto, že mi každú chvíľu padala na zem.:/
Ozaj, nespomenula som Vám, že ku každému výrobku FACEDERMY je priviazané aj logo, ktoré si môžete niekam zavesiť.:)

Krém ma ľahkú, no výživnú konzistenciu. Dáva to zmysel? Začala som ho používať zhruba začiatkom roka (v januári), kedy bola moja pleť celkovom nejako rozhodená a tento krém jej veľmi nepridal.
Začalo to samotným vstrebávaním. Zažila som to, čo snáď nikdy, krém sa nechcel vstebávať ani pri vmasírovávaní (podľa pokynov). Nechápala som.
Ďalšou vecou bolo, že napriek tomu, že pleť pôsobila čistejšie/jasnejšie, póry vyzerali menšie, nevyhla som sa drobným nedokonalostiam, ktoré sa nechceli hojiť. Keď som sa pozrela do zrkadla pleť na mňa pôsobila matne/mdlo a presne taký vnútorný pocit som z nej mala aj ja.:/ Navyše som mala pocit, že mi nerovnosti na pokožke zvýrazňuje. A aj keď má byť extra hydratačný, ja som z pleti mala presne opačný pocit. Absolútne nekomunikoval s make-upom! Bola som zúfala a hovorila som si, že to nemôžem vzdať a musím tomu dať čas aspoň mesiac. A bolo to pre mňa utrpenie! 
Určite nehádžem vinu na tento krém, len to skrátka nebolo to, čo som čakala. Verím, že má svojich priaznivcov, no mne jednoducho nesadol. Preto som ho hneď po uplynutí "skúšobnej" doby odložila, s tým, že časom ho možno dokážem oceniť. Siahla som po ňom nedávno, s tým že nech je ako chce, už ho dopotrebujem. Moje pocity z neho boli lepšie, dokonca si zázračne vykomunikoval aj cestu s makeupom, no napriek tomu ho nepovažujem za MUST HAVE.

Krém je nadštandartnej veľkosti 50ml za cenu 59€ (zoženiete napr. v parfumérií Fann, či Marionnad). Vyplatí sa počkať na akcie s 20% zľavou, vtedy vyjde na 47,20€. Prípadne kúpiť v sete s Hairplusom.;)

Zloženie krému

Krém som skúšala používať z času na čas so sérom kyseliny hyalurónovej, no kedže ju obsahuje aj samotný krém a nejaké extra výsledky som nevidela, zdalo sa mi to aj zbytočné. Navyše mi spolu žmolkovali.:/


Vďaka tejto KYSELINE HYALURÓNOVEJ by ste mali získať neprekonateľne hydratovanú pokožku. To, že vďaka jej nasávacím schopnostiam obmedzíte tvorbu vrások, je snáď jasné.:)
Neviem, či Vás mám nudiť oficiálnym popisom, z ktorého sa dozviete, čo už dávno viete. Že kyselina hyalurónová dokáže viazať až 1000-násobok vlastnej váhy. Prirodzene sa vyskytuje v celom našom tele a je základnou zložkou pri tvorbe buniek. Preukazateľne stimuluje ich ďalší rast.


Táto má hustejšiu gélovú konzistenciu. Keď si ju porovnám s ďalšími dvoma, ktoré doma mám, je jednoznačne najhustejšia. A ak zoberiem do úvahy Faustovu hyalurónovú formulku z časopisu DM drogerie, ktorá znie: Čím tekutejší je produkt (sérum alebo gél), tým pravdepodobnejšie pracuje s malými molekulami i kyseliny hyalurónovej, tak mám pocit, že v tomto sére tie molekuly malé veru nebudú.
Sérum sa naberá pipetou. A je to s ňou taký vabank, pretože zvyčajne mi chvíľku trvá, kým niečo vôbec naberiem. Nechce spolupracovať. Produkt do pleti prakticky okamžite vsiakava. A na dotyk je pokožka matnejšia. Pri nanášaní ďalšieho produktu zvyčajne žmolkuje. A či vidím viditeľnejšie hydratovanú, či žiarivejšiu pleť? Ani nie, nič prelomové, prečo by som si povedala, že si ju znova kúpim..:/
Balenie má 15 ml a cenovo vo FANN parfumérie vychádza na 40,20€, čo mi už aj proti nedávno recenzovanému Collistaru príde teda dosť.


Než som šla tento krém testovať, nepripúšťala som si, že by mohol byť iný než fantastický. Tá vôňa ma totiž úplne dostávala a verila som, že má táto slovenská prírodná kozmetika nesklame. Jediný svetlý moment bol ten, že pleť pôsobila žiarivejšia a napriek tomu, že som mala drobné nedostatky, aj čistejšie. To však nevyváži fakt, že sa mi zle vkrémovával (podľa inštrukcií ho treba vmasírovávať), absolútne bojkotoval akýkoľvek makeup. Pleť na mňa pôsobila akosi matne a sucho a celkovo som z neho nebola vôbec šťastná.:/
Sérum bolo našťastie pribalené ako pozornosť k séru Hairplus, inak by som si ho nekupovala. Gélová konzistencia sa mi zdá dosť hutná a na pleti žmolkuje, aj keď ho použijem samotné. Pochopiteľne teda, aj v kombinácií s krémom. Pleť je na dotyk matnejšia. Nevšimla som si nejaké zlepšenie hydratácie, či prejasnenie. Balenie odhadom vydrží pri použití raz denne zhruba 2 mesiace.
Asi nebudem cieľovka "prírody".:/ Aj keď napr. také Laidbare vo mne zanechalo veľmi pozitívne pocity.:D



Akosi sa mi zdá, že v poslednej dobe nepíšem veľmi pozitívne recenzie. Budem sa snažiť polepšiť.:D

Tiež ste sa na nejaký produkt tešili a nakoniec to nebolo "ono"? Všimli ste si FACEDERMU na pultoch parfumérií? Oslovil Vás dizajn výrobkov? Používate ku kelímkovým krémom špachtičku?:)

6 komentárov:

  1. Aj mne sa niekedy stane, že niečo odskúšam a hrúza a po nejakej dobe sa k tomu vrátim a potom si celkom sadneme...je to zaujímavé. Inak to má naozaj pekne obaly :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno nie je správna konštelácia hviezd:), ja som bola rada, že keď som sa k nemu vrátila, aspoň sa znášal s makeupom, lebo inak už neviem, čo by som robila..

      Odstrániť
  2. Jéé to jsi mě zase na něco nalákala! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě se to stalo s přírodní kosmetikou Inlight, všichni ji opěvují, jaká je úžasná, tak jsem si od ní slibovala málem zázrak, ale ten se v žádném případě nekonal. Stejnou službu mi udělá jakákoli slovenská přírodní kosmetika - Navia, Mylo, Soaphoria, Dulcia...:o))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Inlighte som aj ja počula a tiež v podstate len pozitívne, tak som rada, že sa nájde aj niekto kto narovinu povie, že mu nesedí, predpokladám totiž, že by som bola práve v tej skupine, ktorej by nesedela...:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)