streda 5. apríla 2017

PUPA I'm LIPSTICKS


Ahojte! Tento článok som Vám toľko nasľubovala, až sa hanbím, že ho píšem až teraz.:P Do Pupy chodím na tzv. povinné kolečko, no za posledné roky by som moje nákupy v nej zrátali na prstoch jednej ruky. Ani neviem, prečo skrátka rada omrknem, čo majú nové, no zvyčajne ma nič nenadchne tak, aby som s tým bežala k pokladni. Dokonca aj, keď prišla PUPA s vtedy novou línou rúžov I'm, odolávala som. No nie dlho. Hneď som mala favoritov, ale v tom čase som zbierala rúžovú úrodu z eshopov a hlas v mojej hlave mi hovoril, že nových pribudlo už dosť.
Čím dlhšie som však skúšala odtiene, ktoré mi ako prvé padli do oka, tým viac som v tom bola až po uši. A kedže sa priateľovi 3 zo 4 páčili, veľkoryso sa ponúkol, že mi ich kúpi.:D Lenže ja som akosi nedokázala odkráčať bez toho štvrtého k pokladni a tak sme sa dohodli, že si ho zaplatím ja.
V tom čase bola cena 7,90€/ks. Milé bolo, že o týždeň bola akcia s 20% zľavou. :/ Keď som teraz pozerala na webovky PUPY, cena sa zdvihla na 9,90€/3,5g.

 photo 1102_zpsuvnnukwk.jpg

A ktoré, že to nakoniec so mnou odišli domov?

200 FRISKY CORAL ružová korálovka, moja krvná skupiny. Z týchto 4 som ju prvého 3/4 roka nosila najviac a takmer nonstop. Tie ostatné som si takmer nevšímala.
202 FAB APRICOT odtieň, ktorý som si kupovala sama, lebo priateľovi sa nejako extra nepáčil. Mňa však úplne chytil za srdce. Preto je paradoxné, že som mu prišla na chuť až teraz asi posledné 3 mesiace. Zato však intenzívne. Má oranžový tón. A zvyčajne po ňom siaham práve, keď nemám chuť na ružové odtiene, či niečo výrazné. Podtrhne líčenie, no nekričí a pôsobi vcelku prirodzene.
400 PINK PARTY "rúžovka", ktorú používam zvyčajne v zime. A z týchto 4 pôsobí na mňa tak nejak priemerne. Myslím, že som po nej siahla hlavne preto, lebo chvíľku predtým som mala obdobný ružový odtieň, Namýšľam si, že pôsobí kompatibilne s farbou mojich očí a vlasov.:)) Taká "barbie".
402 CANDY PINK moja ružová na zimu. Veď viete všade zima, šedivo, prečo si nerozžiariť deň s pozitívnou "candy pink". Proti predošlému odtienu je tmavšia. Zo 4 dnes prezentovaných odtieňov jej patrí celkové 2.miesto v obľubenosti.

(ku koncu článku jednotlivé odtiene môžete vidieť aj na mne)


Balenie: Rúže sa predavajú v červenej papierovej krabičke. Samotný obal rúžov je zo strieborného plastu. Ten je hladký, takže častokrát, keď som sa na toalete chcela prerúžovať a mala som mokré alebo nakrémované ruky, troška som s nimi bojovala. Zvyčajne som si musela pomôcť nejakou látkou, aby sa mi to vôbec podarilo. Pár patálií som s nimi mala hlavne, keď som sa ich chystala fotiť na blog: 202 som načala pri fotení týchto fotiek, 200 mi vypadol na toalete a 402 spáchala zoskok z parapetu so zástavkou na radiátore, keď som fotila na blog makeupový príspevok.:DD Je s nimi sranda, čo Vám poviem.


Aké sú na perách: Mne pery dosť vysušujú a to až tak, že by som si už ďalší nekúpila. Na druhú stranu majú krásne intenzívne farby. A tá škála! Vysušovanie môžete vyriešiť tak, že pred ich nanesením použijete hydratačný balzám. Zvyčajne sa mi však potom rúž po perách kĺzal a nedarilo sa mi naniesť farbu v takej intenzite ako som zvyknutá a výdrž sa tiež skrátila.
Tým, že vysušujú zvýrazňujú šupinky. Majú jemne matný finiš.
Výdž je také 3-4 hodiny. Ak sa však vrhnete na nejaké jedlo súbežne miznú s ním. Takže nakoniec skončíte viac-menej s kontúrami.

 photo 1107_zps7xyhtdb4.jpg

Pekne porade zľava doprava: 200, 202, 400, 402
 photo 22_zpsq67zhqhc.jpg
 photo 1105_zpsidlgxww1.jpg
 photo IMG_0934-side-down_zpsgjsvmal8.jpg
 photo 1103_zpsbc6w1xk7.jpg

Máte skúsenosti s PUPA rúžmi? Ak nejaký doma vlastníte (tieto, matné alebo iné), aké sú vaše skúsenosti? Máte nejaké obľúbené výrobky od tejto značky? Teším sa na vaše komentáre!:)

5 komentárov:

  1. tak tyto vůbec neznám :) líbí se mi ale ta růžovofialová :)
    JANNIEBEL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatím nemám žádnou rtěnku této značky, ale vypadají naprosto skvěle!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie sú krásne! naozaj svieže jarné farbičky :) ja mám od Pupa iba taký matný lesk na pery :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeden z týchto mám, ale v nude matnej verzii ale ešte som ho nestihla poriadne vyskúšať, musím to napraviť. Inak pre mňa je od Pupy top matný tekutý rúž, ten úplne zbožňujem a potom jednoznačne laky na nechty a riasenka Diva´s Lashes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zatím od tého značky nemám žádný produkt, možná vyzkouším!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for leaving comment:)