utorok 23. mája 2017

HAND CREAMS - NATURA SIBERICA, ORLY, TONY MOLY. AROMA ARTESANALES de ANTIGUA


Ahojte! V poslednej dobe som sa stala priam maniak na krémy na ruky. Vďačiť tomu môžem z časti svojej zvedavosti objavovať nové a z časti priateľovi, ktorý má hlavne v zime problém s extrémne suchými rukami (zároveň na ňom môžem testovať, ale nehovorte mu to:D).
Takže som opäť spísala dojmy z pár krémov, ktoré u mňa posledné mesiace intenzívne rotovali...

Keď som sa minule motkala v predajni so zdravou výživou, do oka mi padol krém na ruky od NATURA SIBERICA Taiga daily protection hand cream a aj napriek tomu, že rakytníková rada na vlasy ma neočarila, rozhodla som sa dať mu šancu.
Ide o prírodný certifikovaný krém, ktorý má hydratovať a chrániť. Má byť plný výživných látok, čím má obsiahnuť plnohodnotnú dennú starostlivosť a chrániť pokožku pred škodlivými vonkajšími vplyvmi. 
Olej z borovice sibírskej je bohatý na vitamíny F a E, stimuluje proces regenerácie buniek a dodáva pokožke potrebné aminokyseliny, čím zabezpečuje jej pružnosť.
Organický ľanový olej účinne zjemňuje a vyživuje pokožku.
Organický výťažok z hlohu hydratuje pokožku a dodáva jej kyslík.
Organický výťažok z myšieho chvosta ma baktericídy a protizápalový účinok.  
Krém som dopredu nemohla ovoňať, pretože plastová tuba bola na konci zalepená. Má sladkú rakytníkovú vôňu, takže mi veľmi nesedel, no s vidinou krásnych rúk som to bola ochotná prekusnúť. Konzistencia je príjemná, dobre sa roztiera a na rukách po rozkrémovaní zanechá jemný film, bez ktorého by som sa obišla.
Jeho účinky by som zhodnotila ako krátkodobé, hoci som ho denne použila niekoľkokrát, vždy som sa dostala do bodu ako pred krémovaním. Ruky som cítila rovnako suché. Zacyklikla som sa v neustálom krémovaní, v ktorom som nevidela zlepšenie alebo dôvod, prečo by som po ňom mala siahnuť znova.
75 ml vyšlo na 5,50€.




Dnes Vám rubriku krémov na ruky obohatím aj o 100% vegánske mydlá na ruky bez konzervantov, syntetických vôní a farbív. Dostala som sa do stavu, kedy mi každé tuhé mydlo vysušovalo ruky, preto som sa rozhodla siahnúť po prirodnej verzií. V DM-ke som naposledy mala nejaké od Alverde, ale vysušovalo rovnako ako iné. Značka Ponio je v bio sfére celkom známa a tak som z dostupných vôní vybrala menej výrazne s olivovým olejom a bambuckým maslom.
Ako prvé prišlo na radu olivové. Tvar by som zhodnotila ako nie našťastnejší. "Do ruky" je dosť veľké (nešikovné) a navyše má ostré hrany. V kúpeľni máme mydlo zavesené na magnete, takže nehrozí, že by sa máčalo vo vode. Nebála som sa teda, keď som si prečítala, že mydlo neni dobré veľa máčať, lebo môže dôjsť k takémuto stavu. Ale stalo sa. Napriek tomu, že mydlo mohlo odkvapkávať, bolo nepríjemne rozmočené/mazľavé. Navyše ruky na tom neboli lepšie ako pri klasickom. Tiež vysušovalo, možno nie v takej miere, ale predsa... Paradoxne, kedže by nemalo vďaka zvýšenému množstvu nezmydliteľných olejov vysušovať pokožku.
O niečom inom bolo bambucké na citlivú pokožku. Tvar rovnako nepraktický, no nerozmáčavalo sa a takmer nevysušovalo. Dokonca aj vôňa bola príjemnejšia!:) Z týchto 2 je teda jednoznačný víťaz.


A teraz opäť ku krémom...


TU som sa Vám rozpísala o kréme Rich renewal s vôňou PRETTY (vanilka a biely čaj) a teraz Vám poviem, že vôňa PASSION (neem a feijoa) je rovnako úžasná! Dokonale pri nej relaxujem. Prevonia vám dokonca miestnosť! Fakt nekecám! A priateľ po nej siahal s pravidlenosťou, takže som ho ani nemusela nútiť, aby si nakrémoval ruky (asi by som mu mala kúpiť nové vlastné balenie:) ).
Konzistencia sa výborne vmasíruváva a ruky sú po jej použití krásne ošetrené. Pokožka je hladká a pôsobí pružnejšie. Krém nezanecháva pocit mastnosty, len jemný film, ktorý po chvíľke zmizne a ani neviete, že nejaký bol. Za mňa super krém. Dá použiť na telo aj na ruky, ale úprimne na telo by mi ho bolo aj ľúto, i keď by ho krásne naparfumovalo. A najlepšia správa je, že ho už nemusíte kupovať naslepo alebo objednávať s poštovným, pretože je dostať už aj v parfumérií Marionnaud v menšej kabelkovej verzií. Tá má 50ml/ bežne stojí 5,80€, ale aktuálne je v akcia na exkluzívne značky a vyjde vás na 4,64 €. Na IG ste už mohli vidieť, že som sa krémami zásobila.:D
Myslím, že sa k týmto 2 vôňam budem pravidelne vracať. Len pre informáciu toto veľké 237 ml balenie Vás vyjde na 15€, prípadne máva errow.sk stánok aj na Interbeauty, kedy ho môžete kúpiť so zľavou, tak ako ja.




Banánový "Magic Food Banana Hand milk" je čistá dizajnovka, ktorá určite upúta pozornosť, keď ju vytiahnete z kabelky. Úplne úžasne vonia po banánoch. Podľa mňa by sa kľudne mohlo stať, že by ste ho mohli aj zjesť, keby sa pozabudnete. 
Podľa oficiálnych informácií, ide o hydratačný krém, ktorý zmäkčuje a do hĺky hydratuje pokožku vďaka výťažkom z másla Karité a mliečnym proteínom.
Ja som ho skúšala aj v zime a vtedy sa mi zdal slabší. S aktuálnym počasím si však hravo poradí.
Síce má v názve "milk", no rozhodne by som nepovedala, že má tekutú konzistenciu, to už skôr akoby v ňom bol priamo rozmačkaný banán. Krém sa okamžite vsiakava a ruky sú po ňom príjemne vláčne.
Ako som už spomínala obal je skôr dizajnovka, veľmi praktický nie je, hlavne keď už z neho niečo vytlačíte. Krém sa ťažko doluje a je lepšie ho mať postavený dole vrchnákom, ktorý je šrobovací.
Škoda je aj, že vôňa vydrží len pár mínút po nanesení... 
Krém kúpite za 220 kč (8,29€)/45 ml v Sephore, ja som si uplatnila 20% zľavu = 176kč / 6,64€.;)




Posledný prichádza na radu krém značky Aroma Artesanales de Antigua, ktorej produkty vychádzajú z dávnych tradícií Strednej Ameriky, najmä Guatemaly. Ingrediencie pochádzajú z mayského obdobia, s cieľom podporiť starostlivosť o telo a myseľ. Suroviny v týchto produktoch sú pestované v súlade so zákonmi kultúry a dodržiavanie charakteru, čo sa odráža v kvalite a výkonosti týchto výrobkov. Sú požehnaním pre telo a myseľ pri každodennej starostlivosti.
Na výber je z viacero vôní, ja som siahla po intenzívnej ružovej Rose petal. Krém je príjemne hladký, výživný, po rozkrémovaní zanechá na rukách jemný filmík, čo mne až tak nesedí. No mama má rovnaký a nevie si ho vynachváliť. Nevynímajúc luxusnú vôňu. Páči sa jej aj, že vrchnáčik je masívnejší a dá sa dobre nasadiť a v prípade potreby sa dá tuba bez problémov postaviť aj na hlavu. Má intenzívnu ružovú parfumáciu a ruky sú po ňom hladké. 
Jedného dňa som krém nemohla nájsť, hovorila som si, že som ho kdesi založila. Vyplával náhodne asi po týždni, z priateľovej bundy.:DDD Ževraj bol super a vyhovoval mu. Tiež mu príjemne voňal, tak ho používal až mi do rúk podával takmer prázdnu tubu.:DDD
Cenovo výchadza zhruba na 4€?(nepamätám si presne)/60ml. Osobne ho zoženiete napr. v Žiline/ Atrium Dubeň - bio obchod BIO MARKET alebo v Trenčíne/ OC MAX 1.poschodie, obchod s dekoráciami a drobnosťami, vedľa šperkov.


Z dnešných krémov ma vyslovene neoslovila len NATURA SIBERICA, pretože som ruky musela opakovane krémovať a aj tak som mala už po chvíľke pocit, že mám suché ruky.
Tesne za ňou je asi banánový TONY MOLY, ktorý by som asi z fleku zjedla:D. Navyše ma baví jeho hravý obal:), ale je fakt, že z celkového hodnotenia vyšiel skôr slabšie. Neodporúčam na zimu. Krémovanie som musela opakovať v pravidelných intervaloch, mala som preto obavy, že ho hneď miniem. 
ORLY mi dopriava relax svojou vôňou, po rozkrémovaní vsiakne a pokožka je pružnejšia. 
A Aroma Artesanales de Antigua sadne tým, ktorí milujú vôňu ruží. Ruky sú po ňom vláčne a tým, že zanechá jemný film, mne až tak nevyhovoval, ale u nás doma zožal úspech, takže sa riadim väčšinou. Vyhovuje aj tým, ktorých najmä v zime trápi extrémne suchá pokožka. Balenie pôsobí luxusne.

Ako dopadli krémy Weleda si môžete počítať TU.


Zaujala Váš dnešná ponuka? Ktorý krém vás oslovil, či už obalom alebo účinkami? Máte nejaké nové objavy alebo sa stále vraciate k osvedčeným klasikám? 
A čo mydlá na ruky? Dávate prednosť tekutým alebo tuhým? Odporúčate nejaké? Mali ste tieto od Ponia?

6 komentárov:

  1. Teda skvělý článek, ten Natura Siberica mě zaujal velmi.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no ja som sa tešila, že ma ohúri, ale nejak sme si nesdli,...čo už...

      Odstrániť
  2. Já nemívám suché ruce a bohatě si vystačím s krémem s průměrnou hydratací, takže nemohu tolik soudit. Banán od Tony Moly mě zaujal a líbí se mi že i s hydratací na tom není tak špatně. Doma mám Weledu s citrusy, tak čekám až spotřebuji Astrid, ten co mám teď. Docela mě zklamala Siberica, jestli dělá na rukách film, tak to zrovna nemusím. Právě z rakytníkové řady mám sprchový gel a jsem z něj celkem nadšená, s jejich šampony nemám zkušenost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno treba vyskúšať, každému sadne niečo iné a vyhovuje iná kozmetika a pokiaľ si bola už s niečím od Natury siberici spokojná, je dosť veľká šanca, že ti bude vyhovovať ...navyše možno tebe ten film na pokožke robiť nebude...:)

      Odstrániť
  3. Vyzeraju super, ja vsak kremy vobec na rukach neznesiem :(, strasne sa mi potia ruky a potom este vacsinou viac :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne našťastie nie, ale viem ťa pochopiť, minule som mala rovnaký problém, vonku teplo, ja som si nakrémovala ruky a zvyšok si vieš domyslieť:)

      Odstrániť

Thank you for leaving comment:)