štvrtok 13. júla 2017

THROUGH MY PHONE 1

Ahojte! Som tu s ďalším voľným pokračovaním fotiek, ktoré sa mi nazbierali v mobile. Možno to z nich vyzerá, že stále jem:DDD, no nie je to tak. :DD Aj keď priznávam, že piecť ma baví, a to najmä vtedy, keď nájdem nejaký chutný recept, ktorých má taká @barunac na rozdávanie. Tak a teraz už radšej prejdime k fotkám, aby som Vám všetko nevyzradila tu.;)

travel essentials✈ alebo mini balenia sa v tomto období hodia😉 // somewhere in Czech alebo keď idete podľa navigácie 🚙 a absolútne netušíte, kde na mape ste😎 // shopping in Sephora💄 - s 20% zľavou nejde odolať😏👛


baby ananas🍍 // zdravé d🍩nutky, ktoré som v ten víkend musela robiť ešte raz. Recept by @barunac // nový veselý spolujazdec 🚙 - Mr. Joe 

pizza date 💑 💕 // testujem lip plumps od skin chemists // čo dom dal 😋

konečne som vyskúšala CINNAMON BUNS 🍦, tak som sa na ňu tešila, lebo škoricu a škoricové hniezda milujem💓, ale akosi som jej neprišla na chuť, na mňa bola prisladká. A čo vy a zmrzky Ben&Jerry? // nový recept 🍰 // online shopping💸 ECO by SONYA, lebo naraziť na stránku, kde dostanete produkt grátis, vzorky, uplatníte si 10% zľavu a dostanete ručne napísané poďakovanie 💌 sa nestáva každy deň. Thanks AMAZINGY.COM.

skúšala som quiche od @barunac a bol absolútne skvelý. Mňam. 👌 // toľko som sa samoopaľovala až sa mi rozpadla rukavica (robím si srandu, už mala odslúžené) Ale viete, čo bolo najhoršie? Nikde som nemohla zohnať novú!!😮😕 // sem-tam treba zhrešiť oreo d🍩nut pre 💓👨

škoricové tofu guľky s jabĺčkom 😍 // Trenčín // kaki mánia útočííí 💣

mission completed! Samoopaľovacia rukavica úspešne objavená v jednom Fann-e😁 A hádajte kto dostal CHANEL vzorku!!!💣💥 // olovrant 🍐🍓 // Aj vy ste v Marionnaud dostali vzorky human+kind?

keď mu ukazujete ako chcete, aby vyzerala fotka 💏 a výsledok // Pardubice / Pardubice 2

tvarohové  guličky plnené jahodami 🍓🍓🍓 // Indulona balíček 😊 Ďakujem! // keď potajomky skúšam, aké topky má mama v kozmetickej výbave🙈🙊

pivonky💐💕 // závislačím na Vita liberate, aby som bola aspoň trošku ako 🍫 // NEED IT!!!😍😍😍, len škoda, že 38čka beznádejne vypredaná😭

prechádzkujeme👫 // jedna z jari 💕 // objavujeme nové miesta...💦

Napriek tomu, že všetky fotky nie sú aktuálne letné, nedá mi nespýtať sa ako si užívate leto vy?
Majte sa krásne!:)

2 komentáre:

Thank you for leaving comment:)